Kyllä minunkin silmät punertavan viivan tässä näkevät!Näkeekö joku muukin tässä värillisen viivan, pienen jännityksen äärellä.
View attachment 151978
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kyllä minunkin silmät punertavan viivan tässä näkevät!Näkeekö joku muukin tässä värillisen viivan, pienen jännityksen äärellä.
View attachment 151978
NäkyyNäkeekö joku muukin tässä värillisen viivan, pienen jännityksen äärellä.
View attachment 151978
Tsemppiä kovin! Vaikea tosiaan sanoa, muuta kuin ajan kanssa. Itselläni hitaasti vahvistuneet viivat kielivät kesällä tuulimunasta, joten kannattaa pyytää hcg mittaus, jos raskaus ottaakin vielä tuulta alleennyt ei varmaan enää näytä hyvältä?View attachment 151971
Ei mun mielestä vielä merkittävää eroa. Mulla sama tilanne .eikä myöskään merkittävää eroa mut tää on tosi raastavaa.nyt ei varmaan enää näytä hyvältä?View attachment 151971
Pahoittelut ja voimia!Tämä meni lopulta eilen keskennyt vaan odottelen vuodon loppumista ja hormonin häviämistä.
VoimiaTämä meni lopulta eilen keskennyt vaan odottelen vuodon loppumista ja hormonin häviämistä.
KiitosVoimiaMulla sama varmasti edessä. Viivat on haalistumassa ja la katosi oireet.
View attachment 152016posi vai nega? Rfsu weeks testi. Jos näette niin viiva on tuossa T1 kohdalla jos se on oikea viiva eikä mikään muu epämääräinen.
Näkyy jotain hailuraa siinä T1 kohdassa. Ei toki ole tuttuja testejä itelle, että en tiiä antaako helposti turhia viivoja, mutta muuten sanoisin kyllä, että on plussan alku ja toivottavasti viivat vahvistuu!View attachment 152019tässä sama testi kuin yllä! Miltä näyttää muiden silmiin?
On kyllä tosi punertava! Erikoinen tilanne kaikkinensa. Kokeile tehdä pregcheck huomenna aamulla? Mitähän se näyttäisi.Tein tällaisen rfsu:n herkän testin tänään. Minusta tämä on positiivinen eikä vain viivanpaikka? Siinähän on punaista väriä. Toissapäivänä tein tavallisen testin, joka oli negatiivinen. Ovulaatioplussa oli jouluaattona, joten nyt olisi tyyliin dpo 20. Mulla on kuitenkin ollut kuukautisvuotoa (?) nyt 9 päivää, joten ei kai tämä voi olla oikea raskaus. En tiedä, mitä on meneillään.![]()
Onpa outoa, mä kyllä kehottaisin samalla merkillä testaamaan huomenna tai ehkä parempi ylihuomenna? Ja katsoa vahvistuuko viiva.. Luin mitä kirjoitit raskaaksi 2026 ketjuun ja en kyllä ole koskaan kuullut esim että kiinnittymisvuoto voisi jatkua noin pitkään? Kun joskus yritin siitä tietoa etsiä ja sen perusteella max 2 päivää voi siinä pientä vuotoa tulla. Voihan se olla raskauteen liittyvää vuotoa tai sitten kemiallinen. Mutta toisaalta mulla kemiallisten vuodot ei ole ikinä noin kauan kestänyt.Tein tällaisen rfsu:n herkän testin tänään. Minusta tämä on positiivinen eikä vain viivanpaikka? Siinähän on punaista väriä. Toissapäivänä tein tavallisen testin, joka oli selkeän negatiivinen. Ovulaatioplussa oli jouluaattona, joten nyt olisi tyyliin dpo 20. Mulla on kuitenkin ollut kuukautisvuotoa (?) nyt 9 päivää, joten ei kai tämä voi olla oikea raskaus. En tiedä, mitä on meneillään.![]()
Tein tällaisen rfsu:n herkän testin tänään. Minusta tämä on positiivinen eikä vain viivanpaikka? Siinähän on punaista väriä. Toissapäivänä tein tavallisen testin, joka oli selkeän negatiivinen. Ovulaatioplussa oli jouluaattona, joten nyt olisi tyyliin dpo 20. Mulla on kuitenkin ollut kuukautisvuotoa (?) nyt 9 päivää, joten ei kai tämä voi olla oikea raskaus. En tiedä, mitä on meneillään.![]()