Zebra
Vauhtiin päässyt keskustelija
Päivitän tänne myös, herkkä digi negatiivinen täällä. Eli virheellisiä tuloksia näytti mulla noi apteekin herkät ja se toinenkin.Kun vuodostakaan ei tietoa tänäänkään....
![]()
Oon pahoillani, sanattomaksi vetää
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Päivitän tänne myös, herkkä digi negatiivinen täällä. Eli virheellisiä tuloksia näytti mulla noi apteekin herkät ja se toinenkin.Kun vuodostakaan ei tietoa tänäänkään....
![]()
Se on hyvä, koska herkkä testi vois näyttää jo selkeämpää viivaaJoo pyysin miestä tuomaan illaksi apteekin herkän testin tai jonkun muun herkän niin katotaan mitä se näyttää. Voi tosiaan olla vaan viivanpaikka, mut kun en tosiaan ole mitään toisia viivoja ikinä saanut niin pidän toivoa yllä kunnes ne toisin murskataanAamupuuro oli musta kamalan suolaista ja miehen mielestä se ei ollut, ja mä pidän tosi suolaisesta ruuasta, joten jospa jospa.
View attachment 151647View attachment 151648Moikka! Näettekö muut tässä jotain? Testasin aamulla noin 4tunnin pidätyksellä. Nyt siis dpo 9 ja yleensä olen testaillut vasta dpo11, mutta nyt piti uudenvuoden kunniaksi testailla, jotta tietää mitä suunnitelmia tekee tälle päivälleYleensä en ole saanut näihin mitään viivaa vaikka testaillut jokusen kuukauden, mutta nyt mielestäni on viiva
Tietenkin hirveän aikaista vielä testailla
![]()
Mä sanoisin, että nega. Vaikka koitin kuvitella sinne viivaa, niin ei vaan.Tää on nega, eikös vaanmelkein pystyin jo kuvittelemaan tohon toisen viivan mut mulla on aina liiankin vahvat viivalasit
View attachment 151649
Näissä näen molemmissa viivan.View attachment 151647View attachment 151648Moikka! Näettekö muut tässä jotain? Testasin aamulla noin 4tunnin pidätyksellä. Nyt siis dpo 9 ja yleensä olen testaillut vasta dpo11, mutta nyt piti uudenvuoden kunniaksi testailla, jotta tietää mitä suunnitelmia tekee tälle päivälleYleensä en ole saanut näihin mitään viivaa vaikka testaillut jokusen kuukauden, mutta nyt mielestäni on viiva
![]()
Näissä näkyy mun silmään ihan selkeä haamulainen, toivotaan kovasti vahvistumistaView attachment 151647View attachment 151648Moikka! Näettekö muut tässä jotain? Testasin aamulla noin 4tunnin pidätyksellä. Nyt siis dpo 9 ja yleensä olen testaillut vasta dpo11, mutta nyt piti uudenvuoden kunniaksi testailla, jotta tietää mitä suunnitelmia tekee tälle päivälleYleensä en ole saanut näihin mitään viivaa vaikka testaillut jokusen kuukauden, mutta nyt mielestäni on viiva
![]()
Näkyy ja toivottavasti on oikea haamulainen eikä tyhmä viivanpaikka!View attachment 151647View attachment 151648Moikka! Näettekö muut tässä jotain? Testasin aamulla noin 4tunnin pidätyksellä. Nyt siis dpo 9 ja yleensä olen testaillut vasta dpo11, mutta nyt piti uudenvuoden kunniaksi testailla, jotta tietää mitä suunnitelmia tekee tälle päivälleYleensä en ole saanut näihin mitään viivaa vaikka testaillut jokusen kuukauden, mutta nyt mielestäni on viiva
![]()
Ei oo menkkoja kuulunut. Tänään tein uuden testin (apteekin ultra), mutta siinä näkyy vain tosi hailakka viiva.Eikös se haamu oo?vaikka on hyvin vahva olo, että menkat alkaa
On kyllä ovulaatiosta asti ollut jotenkin olo, että nyt tärppäs. Nyt kp 31.
Kauheen jännittävää, toiveissa raskaus viime keskenmenon jälkeen
View attachment 151568