Plussa vai ei?

Joo pyysin miestä tuomaan illaksi apteekin herkän testin tai jonkun muun herkän niin katotaan mitä se näyttää. Voi tosiaan olla vaan viivanpaikka, mut kun en tosiaan ole mitään toisia viivoja ikinä saanut niin pidän toivoa yllä kunnes ne toisin murskataan 🤞🏻Aamupuuro oli musta kamalan suolaista ja miehen mielestä se ei ollut, ja mä pidän tosi suolaisesta ruuasta, joten jospa jospa.
Se on hyvä, koska herkkä testi vois näyttää jo selkeämpää viivaa🥳 Lupaavia merkkejä ja toivotaan plussaa 😍🙏

1000036200.jpg
1000036203.jpg
Moikka! Näettekö muut tässä jotain? Testasin aamulla noin 4tunnin pidätyksellä. Nyt siis dpo 9 ja yleensä olen testaillut vasta dpo11, mutta nyt piti uudenvuoden kunniaksi testailla, jotta tietää mitä suunnitelmia tekee tälle päivälle😁 Yleensä en ole saanut näihin mitään viivaa vaikka testaillut jokusen kuukauden, mutta nyt mielestäni on viiva🤞 Tietenkin hirveän aikaista vielä testailla 😅

Liitteet

• 1000036200.jpg
    1000036200.jpg
    878.2 KB · Katsottu: 22
  • 1000036203.jpg
    1000036203.jpg
    1.8 MB · Katsottu: 22
View attachment 151647View attachment 151648Moikka! Näettekö muut tässä jotain? Testasin aamulla noin 4tunnin pidätyksellä. Nyt siis dpo 9 ja yleensä olen testaillut vasta dpo11, mutta nyt piti uudenvuoden kunniaksi testailla, jotta tietää mitä suunnitelmia tekee tälle päivälle😁 Yleensä en ole saanut näihin mitään viivaa vaikka testaillut jokusen kuukauden, mutta nyt mielestäni on viiva🤞 Tietenkin hirveän aikaista vielä testailla 😅

Nään kummassakin testissä viivan 🤞🏻

View attachment 151647View attachment 151648Moikka! Näettekö muut tässä jotain? Testasin aamulla noin 4tunnin pidätyksellä. Nyt siis dpo 9 ja yleensä olen testaillut vasta dpo11, mutta nyt piti uudenvuoden kunniaksi testailla, jotta tietää mitä suunnitelmia tekee tälle päivälle😁 Yleensä en ole saanut näihin mitään viivaa vaikka testaillut jokusen kuukauden, mutta nyt mielestäni on viiva🤞 Tietenkin hirveän aikaista vielä testailla 😅
Näissä näen molemmissa viivan. ☺️

Testi siis rfsu early, joka ilmeisesti antaa myös viivanpaikkoja osalle, joten pitää seurailla ja tehdä uusi testi tässä parin päivän sisään. Luultavasti en malta kuitenkaan odottaa huomista pidemmälle ja laitoinkin jo clearbluen viikkonäytöllisen tilaukseen😁

Näissä näkyy mun silmään ihan selkeä haamulainen, toivotaan kovasti vahvistumista 🥰

Näkyy ja toivottavasti on oikea haamulainen eikä tyhmä viivanpaikka! 🙏🥳

Eikös se haamu oo?😻 vaikka on hyvin vahva olo, että menkat alkaa :(
On kyllä ovulaatiosta asti ollut jotenkin olo, että nyt tärppäs. Nyt kp 31.
Kauheen jännittävää, toiveissa raskaus viime keskenmenon jälkeen

View attachment 151568
Ei oo menkkoja kuulunut. Tänään tein uuden testin (apteekin ultra), mutta siinä näkyy vain tosi hailakka viiva.
Tällä testailulla taitaa aiheuttaa itselleen vaan stressiä 🥴
Nyt taidan odotella useamman päivän ja testata sitten vielä kerran onko viiva vahvistunut vai mitä

Takaisin