Plussa vai ei?

Ei mitään hätää, et kuulostanut vähättelevältä. ❤️ Olen vaan vähän huonolla päällä kun huonoja uutisia lääkäriltä ettei päästä vieläkään lisätutkimuksiin... 😔
Ja saa olla, olisin itsekin. Kuulostaa nimenomaan ihan superstressaavalle ja mua vituttaa ihan sinun puolesta!

1000047824.jpg

Tässä 15 min päästä testin teosta. Ei kai näin törkeä voi olla viivanpaikka?😅

Muokattu viimeksi:
Moi!
Terokierto nro2 tässä lopuillaan ja nyt dpo9. Järkyttävää pahoinvointia ja nyt noussu lämmöt 37.6 ja tätä samaa kuumeilujumppaa oli esikoisen kanssa, kun muistan jääneeni töistäkin pois kun oli toista viikkoo "kuumetta".

Tein huvikseni ja osittain mielenvikani takia onestepin herkän. Eihän se mitään näytä paitsi hyvällä mielikuvituksella. Iltapisu vielä mut aamulla uus testi. Menkkoihin 2pvä flo mukaan🥹

Pölhö kysyin viel chatGpt mielipidettä nii hän näki haamun/värjäymän. Sain siitä pihauksen toivoa.. oivoivoi 🤣
Nää on tosi huonoja testejä, mulla näkyi tollanen haamu kun olin raskaana ja seuraavana päivänä pregcheck ihan räikeä punanen toinen viiva🙈

@Blueberr noi kyl näyttää plussille! toki siitä rsfu:sta on just monia mielipiteitä. se viikkodigi taitaa olla ei-herkkä, johtuisko siitä ettei näytä vielä👀 se raskaana/ei raskaana on herkempi.

View attachment 151631
Ylin elisillalta, keskimmäinen ja alin nyt aamulla. Tein myös viikkodigin joka näytti ei raskaana🤔

Muok. Tein varalta myös tuon keskimmäisen eli apteekin ultran kun en oikein luota tuohon rfsu varhaiseen. Eikö ultran pitäisi olla ihan luotettava?
Munkin mielestä näyttää kyllä plussille. Ja oon samaa mieltä kun @Metsäkaiku , että voi johtua siitä, että se viikkodigi ei oo yhtä herkkä. Mikä dpo sulla?

View attachment 151631
Ylin elisillalta, keskimmäinen ja alin nyt aamulla. Tein myös viikkodigin joka näytti ei raskaana🤔

Muok. Tein varalta myös tuon keskimmäisen eli apteekin ultran kun en oikein luota tuohon rfsu varhaiseen. Eikö ultran pitäisi olla ihan luotettava?

On kyllä ihmeellistä 🤔 Eikä voi olla testit menneet sekaisin?

Testiajan jälkeen ilmestyi tällainen. Kattelin jo testiajalla, et ihan ku jotain ehkä näkyisi. Pregcheck 25mlU ja dpo12. Voi olla vain viivanpaikka, mut en oo ikinä saanu mitään toista viivaa näihin(kään).

Edit: tää tosiaan on RFSUn testi eikä Pregchekin.

Liitteet

• 20251231_112651.jpg
    20251231_112651.jpg
    219.2 KB · Katsottu: 56
Muokattu viimeksi:
Testiajan jälkeen ilmestyi tällainen. Kattelin jo testiajalla, et ihan ku jotain ehkä näkyisi. Pregcheck 25mlU ja dpo12. Voi olla vain viivanpaikka, mut en oo ikinä saanu mitään toista viivaa näihin(kään).
Eiks toi oo rfsu testi, tunnistan vaan tosta punaisesta kohdasta? 🙈 Mutta näen siinä kyllä jotain ja näyttää vähän punertavaltakin! 🤞

Eiks toi oo rfsu testi, tunnistan vaan tosta punaisesta kohdasta? 🙈 Mutta näen siinä kyllä jotain ja näyttää vähän punertavaltakin! 🤞

Oot ihan oikeassa, RFSUn se on, meni pasmat niin sekaisin ja testin merkki väärin 😅 Ihanaa, et säkin näät siinä jopa punertavaa, itse en ehkä? Toivottavasti tää on plussa eikä viivanpaikka.

Oot ihan oikeassa, RFSUn se on, meni pasmat niin sekaisin ja testin merkki väärin 😅 Ihanaa, et säkin näät siinä jopa punertavaa, itse en ehkä? Toivottavasti tää on plussa eikä viivanpaikka.
Joo oon kyllä liikaa testaillut että tunnistan eri testit jo ulkonäöltä.. 🙈 Ja toivottavasti on oikea plussa, ainakaan noihin rfsu testeihin en muista saaneeni viivanpaikkoja, niihin herkkiin puikkotesteihin rfsu:n oon kyllä saanut. Pointtina siis voisi siis olla varovasti optimistinen?? 🙊 Mutta näyttää ainakin kun avaan kuvan ja näkyy tietokoneen näytöllä toi kuva niin vähän punertavalta kyllä isolta näytöltä mun mielestä! 🤞

View attachment 151631

On kyllä selkeitä plussia etenkin, kun on tuo apteekin ultrakin tehty ja ei niihin tuollaisia viivanpaikkoja tule 😍🎉 Mutta nämä testit on tosiaan herkempiä, kuin viikkodigi eli se toinen perusdigi olisi jo voinut antaa raskaana ja viikkodigissä voi vaatia vielä parikin päivää 😊

Edit: tää tosiaan on RFSUn testi eikä Pregchekin.
Voi olla viivanpaikka, koska näihin voi niitä tulla tai sit haamulainen. 🤔 Minusta nää voi kans antaa plussaa vasta myöhemmin, kuin monet muut testit eli itse testaisin vaikka pregcheckillä, joka antais jo varmaan selkeen viivan, jos on plussa 🙏😊

Päivitän tänne myös, herkkä digi negatiivinen täällä. Eli virheellisiä tuloksia näytti mulla noi apteekin herkät ja se toinenkin. 😭 Kun vuodostakaan ei tietoa tänäänkään.... 🙃
Mulla ontoi yli viikko sitten plussan joka haaleni seuraavana päivänä eikä edelleenlään vuotoa 😬

Voi olla viivanpaikka, koska näihin voi niitä tulla tai sit haamulainen. 🤔 Minusta nää voi kans antaa plussaa vasta myöhemmin, kuin monet muut testit eli itse testaisin vaikka pregcheckillä, joka antais jo varmaan selkeen viivan, jos on plussa 🙏😊

Joo pyysin miestä tuomaan illaksi apteekin herkän testin tai jonkun muun herkän niin katotaan mitä se näyttää. Voi tosiaan olla vaan viivanpaikka, mut kun en tosiaan ole mitään toisia viivoja ikinä saanut niin pidän toivoa yllä kunnes ne toisin murskataan 🤞🏻Aamupuuro oli musta kamalan suolaista ja miehen mielestä se ei ollut, ja mä pidän tosi suolaisesta ruuasta, joten jospa jospa.

Takaisin