Kyfi1441260
Oman äänensä löytänyt
Pakkohan se oli tänään kokeilla uusiksi, eipä se tulos siitä juurikaan muuttunut.
Eikös ovuloimaton Kierto pidennä kiertoa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Teinkin uuden testin jo tänään kp27/dpo 11. Samanlainen testi pregcheck…
Negatiivinen vai mitä olette mieltä?
View attachment 150532
Teen aamulla huomenna.Oletko tehny toista testiä tämän jälkeen?
Joo se voi pidentää ja paljonkinPakkohan se oli tänään kokeilla uusiksi, eipä se tulos siitä juurikaan muuttunut.
Mutta kai tämäkin voi olla yksilöllistä. Toivottavasti ei veny paljoa kierto, se on inhottavaa!Oi ei![]()
Mutta kai tämäkin voi olla yksilöllistä. Toivottavasti ei veny paljoa kierto, se on inhottavaa!
Toki myös jos olisi ollut tosi myöhäinen ovulaatio voi kierto venyä
Onko sulla yleensä säännöllinen kuitenkin?
Se on mahdollista, että se on siirtänyt sitä ja siksi kierto venyy.Juu on, 26-28. Olin viime odotetun ovulaation vatsataudissa, liekö se siirtänyt ovulaation![]()
Uskoisin, että jos olisi ne ekat viivat ollu plussan alkuja, nii testi olisi jo vahvempi tänä aamuna
Tässä yksi kuva omasta positiivisesta One Stepistä:View attachment 150568
Missä kohtaa näissä raskauskeijun testeissä on testiviivan paikka? Kuvan testissä näkyy haalea viiva/viivanpaikka, mutta onko se oikeassa kohdassa, vai kuuluuko viivan olla tuon hailuran vasemmalla puolella, jolloin viivanpaikka olisi tässä valkoinen?Tänään vasta dpo 7 niin en odota mitään vielä, kunhan ihmettelen.
Etäisyys toiseen viivaan näyttää oikealta, mutta toiseen reunaan nähden aika kaukana toi mun viiva. MUTTA! Huomasin, että nuo viiva-alueet on saman merkin testeissä tosi eri pituisia, eli tuo max-viivan tarra on eri kohdassa, siksi ehkä näytti olevan oudossa kohdassa tuo minun haalea testiviiva.Tässä yksi kuva omasta positiivisesta One Stepistä:
View attachment 150570
Mielestäni viiva sun testissä näyttäisi ehkä olevan oikeassa kohdassa?
Jep! Ne vaihtelee kyllä, ja siksikin vaikea arvioida onko väri viivanpaikan kohdalla vai sen vieressä. Olisipa oikea plussan alkuEtäisyys toiseen viivaan näyttää oikealta, mutta toiseen reunaan nähden aika kaukana toi mun viiva. MUTTA! Huomasin, että nuo viiva-alueet on saman merkin testeissä tosi eri pituisia, eli tuo max-viivan tarra on eri kohdassa, siksi ehkä näytti olevan oudossa kohdassa tuo minun haalea testiviiva.![]()
Niin… Ehkä on hipaissut tai jotain? Ei voi muuta nyt sitten kun odotella menkkoja… Pitäisi alkaa huomenna.Uskoisin, että jos olisi ne ekat viivat ollu plussan alkuja, nii testi olisi jo vahvempi tänä aamunaJa nyt omaan silmään olisi negatiivinen testi eli olisiko kuitenki vain viivanpaikkoja
![]()
Sekin on mahdollista on hipaissut ja siksi alkuun näkyy viivaa, mutta ei vahvistuNiin… Ehkä on hipaissut tai jotain? Ei voi muuta nyt sitten kun odotella menkkoja… Pitäisi alkaa huomenna.
Mitä mieltä olette että onko ovulaatiotesti noinkin tummana (kuvassa alempi) ihan normaali kierron lopussa juuri ennen menkkoja? Kuitenkin ollut heti oviksen jälkeen paljon haaleampi. Kuvassa ylempänä on se aamuinen r-testi kuivuneena.
View attachment 150574
Hetken mielijohteesta tein testin illallakin, siispä dpo 7 ilta:
View attachment 150602
Koko päivän on tuntunut tuikkaisuja ja vihlaisuja, nälkä on muuttunut kalvavaksi ja olo on toiveikas!
Tuo ilmestyi testiin heti ja kuivuttuakin näkyi edelleen. Näkeekö joku muukin sen?![]()