Plussa vai ei?

Mutta kai tämäkin voi olla yksilöllistä. Toivottavasti ei veny paljoa kierto, se on inhottavaa!
Toki myös jos olisi ollut tosi myöhäinen ovulaatio voi kierto venyä 🤔
Onko sulla yleensä säännöllinen kuitenkin?

Juu on, 26-28. Olin viime odotetun ovulaation vatsataudissa, liekö se siirtänyt ovulaation🤔

Hei. Ei tää näytä vahvistuvan. Ei taida näkyä mitään? Kp28/Dpo12.

IMG_8813.jpeg

1000081107.jpg

Missä kohtaa näissä raskauskeijun testeissä on testiviivan paikka? Kuvan testissä näkyy haalea viiva/viivanpaikka, mutta onko se oikeassa kohdassa, vai kuuluuko viivan olla tuon hailuran vasemmalla puolella, jolloin viivanpaikka olisi tässä valkoinen? 😅 Tänään vasta dpo 7 niin en odota mitään vielä, kunhan ihmettelen.

View attachment 150568
Missä kohtaa näissä raskauskeijun testeissä on testiviivan paikka? Kuvan testissä näkyy haalea viiva/viivanpaikka, mutta onko se oikeassa kohdassa, vai kuuluuko viivan olla tuon hailuran vasemmalla puolella, jolloin viivanpaikka olisi tässä valkoinen? 😅 Tänään vasta dpo 7 niin en odota mitään vielä, kunhan ihmettelen.
Tässä yksi kuva omasta positiivisesta One Stepistä:

IMG_2660.jpeg

Mielestäni viiva sun testissä näyttäisi ehkä olevan oikeassa kohdassa? Vaikea kyllä sanoa, vaikka näitä vertailisikin vuorotellen

Muokattu viimeksi:
Tässä yksi kuva omasta positiivisesta One Stepistä:

View attachment 150570

Mielestäni viiva sun testissä näyttäisi ehkä olevan oikeassa kohdassa?
Etäisyys toiseen viivaan näyttää oikealta, mutta toiseen reunaan nähden aika kaukana toi mun viiva. MUTTA! Huomasin, että nuo viiva-alueet on saman merkin testeissä tosi eri pituisia, eli tuo max-viivan tarra on eri kohdassa, siksi ehkä näytti olevan oudossa kohdassa tuo minun haalea testiviiva. 🧐

Etäisyys toiseen viivaan näyttää oikealta, mutta toiseen reunaan nähden aika kaukana toi mun viiva. MUTTA! Huomasin, että nuo viiva-alueet on saman merkin testeissä tosi eri pituisia, eli tuo max-viivan tarra on eri kohdassa, siksi ehkä näytti olevan oudossa kohdassa tuo minun haalea testiviiva. 🧐
Jep! Ne vaihtelee kyllä, ja siksikin vaikea arvioida onko väri viivanpaikan kohdalla vai sen vieressä. Olisipa oikea plussan alku 🌈

Uskoisin, että jos olisi ne ekat viivat ollu plussan alkuja, nii testi olisi jo vahvempi tänä aamuna 🤔 Ja nyt omaan silmään olisi negatiivinen testi eli olisiko kuitenki vain viivanpaikkoja 😕
Niin… Ehkä on hipaissut tai jotain? Ei voi muuta nyt sitten kun odotella menkkoja… Pitäisi alkaa huomenna.

Mitä mieltä olette että onko ovulaatiotesti noinkin tummana (kuvassa alempi) ihan normaali kierron lopussa juuri ennen menkkoja? Kuitenkin ollut heti oviksen jälkeen paljon haaleampi. Kuvassa ylempänä on se aamuinen r-testi kuivuneena.

IMG_8886.jpeg

Mitä mieltä olette että onko ovulaatiotesti noinkin tummana (kuvassa alempi) ihan normaali kierron lopussa juuri ennen menkkoja? Kuitenkin ollut heti oviksen jälkeen paljon haaleampi. Kuvassa ylempänä on se aamuinen r-testi kuivuneena.

View attachment 150574

Mulla ainakin on, mulla oli meinaa viime kierrossa juuri ennen menkkoja vielä tuostakin tummempi ovistestitulos. En tiedä mistä se johtuu, että ovistesti lähtee joillain kierron lopussa tummumaan. :/

Hetken mielijohteesta tein testin illallakin, siispä dpo 7 ilta:
1000081235.jpg

Koko päivän on tuntunut tuikkaisuja ja vihlaisuja, nälkä on muuttunut kalvavaksi ja olo on toiveikas!
Tuo ilmestyi testiin heti ja kuivuttuakin näkyi edelleen. Näkeekö joku muukin sen? 😄

Muokattu viimeksi:
Hetken mielijohteesta tein testin illallakin, siispä dpo 7 ilta:
View attachment 150602

Koko päivän on tuntunut tuikkaisuja ja vihlaisuja, nälkä on muuttunut kalvavaksi ja olo on toiveikas!
Tuo ilmestyi testiin heti ja kuivuttuakin näkyi edelleen. Näkeekö joku muukin sen? 😄

Kyllä tuolla on selkeästi värillinen viiva, paljon onnea! ♥️🤗

Toivotaan vahvistumista 😍

Takaisin