Plussa vai ei?

pari päivää sit ei näkyny mitään ja nyt pidätin 2h ja mun mielest näkyy haamu
Ei oo itelle tuttu testi. Mutta mietin vaan ihan, ku siinä vieressä ois valkoinen viivanpaikka ja tuo olisi vaan värikertymä 🤔 Mutta en tosiaan tiiä missä kohti testiviiva on tässä testissä.😅 Mutta näen väriä kohdassa minkä oot merkannut. 🙏 Näkyiskö samalla testillä aamulla selvemmin, jos nyt oli lyhyt pidätys. 😊

Ei oo itelle tuttu testi. Mutta mietin vaan ihan, ku siinä vieressä ois valkoinen viivanpaikka ja tuo olisi vaan värikertymä 🤔 Mutta en tosiaan tiiä missä kohti testiviiva on tässä testissä.😅 Mutta näen väriä kohdassa minkä oot merkannut. 🙏 Näkyiskö samalla testillä aamulla selvemmin, jos nyt oli lyhyt pidätys. 😊
aamulla teen testin nii näkee sitten😊

Purnaan tänne nyt sitten huonoa fiilistä. Voimakkaat masukivut häipyny. Jäljellä enää rintojen turvotus ja pistely mitä ei yleensä ole näin voimakkaana. Mahakipujen aikana nipisteli samalla tapaa kun mitä imettäessä sillon kun maito alkaa tulemaan.
Yritän ajatella että kiinnittyminen on aiheuttanu mahakivut ja nyt hän siel on sitten tai ei ole. Kiinnittymisen jälkeen ilmeisesti menkkajomotus loppuu. Nyt dpo8. Yritän sinnitellä dpo10 asti ja jättää testit ennen sitä rauhaan, jos säilyis mielenterveyden rippeetkin..😂
Toivon kyllä tosi lujaa nyt sitä toista lasta :loudlycrying:
Esikoisen jälkeen ja eron jälkeen kuoppasin lapsihaaveet ja aikaa meni että uskalsin toivoa sitä uudestaan.

mun mielest nyt on tummemmat ku eile. mitä mieltä

Liitteet

• IMG_4972.jpeg
    IMG_4972.jpeg
    178.4 KB · Katsottu: 185
Tänään dpo9 ja pientä tiputtelua tuli. Pohdin että onkohan kiinnittymisvuotoa vaikka alamasun kipuilut onkin ollu pari-3 päivää poissa ihan pieniä tuntemuksia lukuunottamatta.
Saa nähdä lähdetäänkö yk7 kohti vai kääntyykö tää laiva vielä :red-heart:

Kaikille plussanneille paljonpaljon onnea ja tarra-arkkeja !

Jääkö sulla usein luteaali noin lyhyeksi?sen olisi hyvä olla yli 10päivää että kerkee kiinnittyä.
Olin kysymässä just samaa! Tässä kierrossa, mistä tärppäs vihdoin, kävin gynellä, joka sano heti että mun 10 päivän luteaali on se ongelma. Sain terolutit pidentämään luteaalia ja heti tarras pysyvästi kiinni.😅 Hänen mukaansa lapsettomuuslääkärit sanoo, että alle 12 päivää on liian lyhyt!

Jääkö sulla usein luteaali noin lyhyeksi?sen olisi hyvä olla yli 10päivää että kerkee kiinnittyä.
Useimmiten jää😞 Esikoisen kans söin primolutia mutta siitäkös vasta kierto sekasin menikin. Nyt laitoin lekurille viestiä että saisiko apua lyhyeen luteaalivaiheeseen mutta koska pillereiden lopettamisesta on vasta puoli vuotta niin eivät tee mitään. Ei vaikka sanoin että tää ongelma on ollu mulla aina. Omalle terveysasemalle ei oo aikoja ja vakuutus ei korvaa kuukautiskierron ongelmia niin tässä nyt jumissa ollaan :Grinning Face With Smiling Eyes:

Melko tumma ollakseen vaan viivanpaikka. Huomenna näkyy varmaan paremmin jos on oikea haamunalku ☺️
Joo täytyy alkaa kunnon testailut. 😁

Mulla on eka kierto keskenmenon jälkeen ja siksi kierto hukassa. Toki en kyllä usko plussaankaan ihan tässä heti. Ajattelin, että varmistelen nyt ja sitten voi odotella menkkoja rauhassa. Limoja oli reilu pari viikkoa sitten ja siitä parin päivän päästä alavatsassa nipisteli. Ti 4.11. tuli ruskeaa vuotoa pyyhittäessä kerran, mutta sen jälkeen ei mitään. Se olisi voinut olla kiinnittyminen, mutta onhan se voinut olla ovulaatiokin. Tai sitten jotakin ihan muuta. 😂

mä tein viime viikolla muutaman positiivisen testin ja lauantaina tein digi nii oli positiivinen. niin eile tein testin nii oli vähä tummempi ku viime viikol ja tänää taas vaaleempi.. nii vähän ahistaa jos onki kemiallinen raskaus. onko tää normaalii viiva ei oo ollu missään vaiheessa kovin tumma ollu just haamuviivana. tää on mun toinen raskaus

Takaisin