Ei oo itelle tuttu testi. Mutta mietin vaan ihan, ku siinä vieressä ois valkoinen viivanpaikka ja tuo olisi vaan värikertymäpari päivää sit ei näkyny mitään ja nyt pidätin 2h ja mun mielest näkyy haamu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ei oo itelle tuttu testi. Mutta mietin vaan ihan, ku siinä vieressä ois valkoinen viivanpaikka ja tuo olisi vaan värikertymäpari päivää sit ei näkyny mitään ja nyt pidätin 2h ja mun mielest näkyy haamu
aamulla teen testin nii näkee sittenEi oo itelle tuttu testi. Mutta mietin vaan ihan, ku siinä vieressä ois valkoinen viivanpaikka ja tuo olisi vaan värikertymäMutta en tosiaan tiiä missä kohti testiviiva on tässä testissä.
Mutta näen väriä kohdassa minkä oot merkannut.
Näkyiskö samalla testillä aamulla selvemmin, jos nyt oli lyhyt pidätys.
![]()

Alempi on tummempi, sekö tuore?mun mielest nyt on tummemmat ku eile. mitä mieltä
joo tuli melkee heti toine viiva haaleenaAlempi on tummempi, sekö tuore?
Näissä ainakin nyt näkyy viiva ja väriä!taitaa olla positiivine![]()
Jääkö sulla usein luteaali noin lyhyeksi?sen olisi hyvä olla yli 10päivää että kerkee kiinnittyä.Vuoto alkoi yölläkohti uutta kiertoa
Olin kysymässä just samaa! Tässä kierrossa, mistä tärppäs vihdoin, kävin gynellä, joka sano heti että mun 10 päivän luteaali on se ongelma. Sain terolutit pidentämään luteaalia ja heti tarras pysyvästi kiinni.Jääkö sulla usein luteaali noin lyhyeksi?sen olisi hyvä olla yli 10päivää että kerkee kiinnittyä.
Useimmiten jääJääkö sulla usein luteaali noin lyhyeksi?sen olisi hyvä olla yli 10päivää että kerkee kiinnittyä.

Melko tumma ollakseen vaan viivanpaikka. Huomenna näkyy varmaan paremmin jos on oikea haamunalkuView attachment 150092
Munkin on pakko kysyä mielipidettä. Ei tietoa tarkasta kierrosta, mutta aamun testi näytti tältä. Jotakin näkyy, mutta onko vain vaivanpaikka? Aikaisemmin ei näillä PC:llä ole tullut kyllä mitään, jos ei ole raskaana.
Joo täytyy alkaa kunnon testailut.Melko tumma ollakseen vaan viivanpaikka. Huomenna näkyy varmaan paremmin jos on oikea haamunalku![]()
Voisi olla kyllä muutakin! Ainakin näkyy ihan viivaa, ei vain sitä kohtaa.Hellurei kaikki, mikäs mielipide tästä? Onko tämä vaan viivanpaikka?