Plussa vai ei?

No juu tuo on kyllä aivan totta. 😭 Pitänee aamulla tehdä yksi testi, tosin herätys on miehellä neljältä aamulla lähtöä varten, joten taidan laittaa oman herätyksen vähän ennen että kerkeän vaivihkaa tehdä testin. 🤣

Tälleen kokemusasiantunitaja, niin kyllä se onnistunut raskaus palkitsee. Meistä ainakin tuntui, että oltiin vaan odotettu oikeestaan tyyppiä meidän perheeseen 😊 Kyllä tekin saatte vielä ihanan pienen, just teille sopivan käärön kotiin 🥰

Täällä on tappavan hitaasti vahvistuneet testit viime viikosta, kiitos teille jotka vastailitte edelliseen viestiin <3
Tänään dpo16 ja vasta tällainen haalea viiva, tässä välissä oon tehnyt ehkä miljoona erilaista testiä kun en malta odottaa vaikka itseäänhän tällä vaan kiusaa. Mutta ei tuo taida kovin hyvältä näyttää? Osaispa vaan antaa olla 😭Viimeksi keskenmenoon johtaneessa oli ihan samanlaista tuo viivan kehitys ja esikoisen kohdalla taas viiva vahvistui valehtelematta viidessä päivässä haamusta yhtä vahvaksi kuin kontrolliviiva 😳
Hurjat tsempit täältä! Itsellä aika sama tilanne käynnissä, olen testaillut nyt dpo 10-14, ja viivan vahvistuminen on ollut todella hidasta. Ei ole mitään vertailukohtaa toki, kun en edellisessä (kesken menneessä) edes tajunnut seurailla viivojen kehitystä, mutta vähän stressaa, ei ainakaan viidessä päivässä täällä mitään suurta voimistumista ole ollut nähtävissä 😢 samasta tilanteesta siis sympatiaa sinne ❤️

Hurjat tsempit täältä! Itsellä aika sama tilanne käynnissä, olen testaillut nyt dpo 10-14, ja viivan vahvistuminen on ollut todella hidasta. Ei ole mitään vertailukohtaa toki, kun en edellisessä (kesken menneessä) edes tajunnut seurailla viivojen kehitystä, mutta vähän stressaa, ei ainakaan viidessä päivässä täällä mitään suurta voimistumista ole ollut nähtävissä 😢 samasta tilanteesta siis sympatiaa sinne ❤️
Vaikka olisi vertailukohtaa, niin ei kannata vertailla, koska hormonipitoisuuden nousu vaihtelee raskaudesta toiseen! Jos vaan malttaa, niin voisi olla myös parempi testata parin päivän välein, niin muutoksen näkee selkeämmin. (Ja toki on myös mahdollista vaan olla testaamatta, ja mennä sen mukaan, että on raskaana!) Toivottavasti kaikki sujuu hyvin, vaikka nyt tuntuu, ettei vahvistumista kauheasti ole! Dpo 14 voi hyvin olla vaalea viiva.

Hei haluaisin tsempata ja muistutella teitä viivojen vahvistumisen kanssa painivia, että raskaustestien viivojen vahvistumisesta ei voi seurata luotettavasti raskauden etenemistä.

Tiedän kokemuksesta, että ekat viikot plussan jälkeen on todella piinaavia. Mun testeissä testiviiva ei koskaan ole ollut lähellekään kontrolliviivan värinen, ja positiiviset testit ovat aina olleet tummempia iltaisin kuin aamuisin. Mulla on kuitenkin kaksi lasta, joista toinen syntyi neljä viikkoa sitten. 😊 Tässä raskaudessa testailin alussa paljon ja tuntui, ettei viiva vahvistu ollenkaan. Kulutin siis viikko tolkulla aikaani hirveään stressaamiseen, vaikkei testiviivoilla ollut loppupeleissä mitään merkitystä. Tiedän, että on helppo näin jälkeenpäin sanoa, vaikka siinä hetkessä epätietoisuus on ihan jäätävää.

Tsemppiä ja plussatuulia! 💫

Joko nämä pregcheck testit ei toimi mulla ja antaa viivanpaikkoi tai näyttää vaan hailakkaa viivaa mulle. Mutta tänään iltapäivällä tehty kuva kyllä otettu aiemmin kuin nyt siis.

1000008013.jpg

Äh ei hitsi sullakin sama, tää on niin raastavaa! Kiitos ja samoin sulle ihan hirveesti tsemppiä!!❤️❤️ toivotaan että stressataan turhaan ja että saatais mielenrauhaa jollain tavalla pian! Menetys kyllä tekee todella sen että huoli on koko ajan mielessä…

Hei haluaisin tsempata ja muistutella teitä viivojen vahvistumisen kanssa painivia, että raskaustestien viivojen vahvistumisesta ei voi seurata luotettavasti raskauden etenemistä.

Tiedän kokemuksesta, että ekat viikot plussan jälkeen on todella piinaavia. Mun testeissä testiviiva ei koskaan ole ollut lähellekään kontrolliviivan värinen, ja positiiviset testit ovat aina olleet tummempia iltaisin kuin aamuisin. Mulla on kuitenkin kaksi lasta, joista toinen syntyi neljä viikkoa sitten. 😊 Tässä raskaudessa testailin alussa paljon ja tuntui, ettei viiva vahvistu ollenkaan. Kulutin siis viikko tolkulla aikaani hirveään stressaamiseen, vaikkei testiviivoilla ollut loppupeleissä mitään merkitystä. Tiedän, että on helppo näin jälkeenpäin sanoa, vaikka siinä hetkessä epätietoisuus on ihan jäätävää.

Tsemppiä ja plussatuulia! 💫
Tää on kyllä helpottavaa kuulla!❤️ ja kovasti onnea tuoreesta pienokaisesta!🥰

Tiedän ettei digi testejä pidä avata. Katsonut lähinnä mielenkiinnosta. 🤣 Nyt tein digin, sen clearbluen ultra testin jossa punainen vilkkuva valo. Oon ennenkin niitä avannut kun nega testi ollut, mutta nähnyt vain yhden viivan niissä. Nyt kun avasin vaikka negaa näytti niin kaksi viiva toinen hailura näkyi. Onko kukaan muu niitä avannut että miltä se näyttää? Avasin kerran positiivisenkin kun sain niin siinä näkyi juuri kaksi viivaa. Ihmettelen vain kun muissa nega tuloksissa saanut sen yhden viivan joka kerta vaikka muutaman negankin tehnyt. Voisiko olla että ne sitten on joko viallisia olleet tai nyt sitten on positiivinen mutta viiva ei vielä ihan tarpeeksi vahva ollut digin huomatakseen sitä? Mietin kun toinen niitä vielä on että kannattaako testata sillä enään vaikka huomenna vai jättää seuraavaan kiertoon? 🤔 Ellen sitten jollain ihmeen kaupalla olekkin raskaana...

Hailuraa taas kyllä näkyi pc:n testeissäkin.

View attachment 146132
Minun käsittääkseni nämä eivät toimi samoin, kun perus testit, että kaksi viivaa raskaana, 1 viiva ei. Tai itse olen ainakin olen mennyt avaamaan ja epäillyt negatiivista tulosta, kun ollutkin useampia viivoja tai viikko digissä yllättävän tummia viivoja, mutta oikeassa ne on ollut enkä niinä kertoina ole ollut raskaana 😑😅 Eli näissä pitäisi luottaa ja nauttia siitä, kun ei tarvitse viivoja tihrustaa vaan lukee raskaana tai ei raskaana. 🤗 Toki jos liian aikaisin testaa tulos voi muuttua, mutta nämäkin ovat melko herkkiä ja itsekin sain jo dpo11 positiivisen.

Minun käsittääkseni nämä eivät toimi samoin, kun perus testit, että kaksi viivaa raskaana, 1 viiva ei. Tai itse olen ainakin olen mennyt avaamaan ja epäillyt negatiivista tulosta, kun ollutkin useampia viivoja tai viikko digissä yllättävän tummia viivoja, mutta oikeassa ne on ollut enkä niinä kertoina ole ollut raskaana 😑😅 Eli näissä pitäisi luottaa ja nauttia siitä, kun ei tarvitse viivoja tihrustaa vaan lukee raskaana tai ei raskaana. 🤗 Toki jos liian aikaisin testaa tulos voi muuttua, mutta nämäkin ovat melko herkkiä ja itsekin sain jo dpo11 positiivisen.
Joo niin arvelinkin, ihmettelin vain kuin muissa negatiivisissa tuloksissa tolla testillä näkynyt yksi viiva että miksi nyt oli kaksi. 😄

Pakko tähän kommentoida myös että syyllistyin myös tässä yksi päivä tollasen testin avaamiseen ihan mielenkiinnosta että miltä se näyttää sisältä. Mulla tulos oli ”raskaana” mutta liuskassa siellä sisällä ei ollut kuin yksi näkyvä viiva, ei edes omaan silmään näkyvää haamua mistään toisesta😳 joko oli virheellinen testi tai se niiden toimintamekanismi on tosiaan erilainen🤷‍♀️

Kyselen täältä taas viisaammilta.. 😅
Oon aloittanut oviksen tikuttamisen ja vielä ei oo mitään suurempaa havaittavissa liuskoissa. Clearbluen advanced digital sen sijaan alkoi vilkkua eilen hymynaamaa. 🤔 Uus työ hieman hankaloittaa oviksen tikutusta kesken päivän, mutta oon yrittänyt sitä suorittaa toimiston vessassa kuitenkin. 😅 En oo aiemmin tota clearblueta käyttänyt, joten oletan että liuskoissa plussa on vielä mahdollisesti tulossa.

Kyselen täältä taas viisaammilta.. 😅
Oon aloittanut oviksen tikuttamisen ja vielä ei oo mitään suurempaa havaittavissa liuskoissa. Clearbluen advanced digital sen sijaan alkoi vilkkua eilen hymynaamaa. 🤔 Uus työ hieman hankaloittaa oviksen tikutusta kesken päivän, mutta oon yrittänyt sitä suorittaa toimiston vessassa kuitenkin. 😅 En oo aiemmin tota clearblueta käyttänyt, joten oletan että liuskoissa plussa on vielä mahdollisesti tulossa.
Se Clearbluen dual hormone alkaa ymmärtääkseni vilkuttaa, kun estrogeenitaso alkaa nousta, mikä on merkki ovulaation lähestymisestä. Tätä estrogeenitasoa ei muut ovistestit mittaa laisinkaan, niin siksi ei niissä välttämättä ole mitään muutosta :smiling-eyes: Ja näissä Clearbluen digitesteissä ohjeena myös taitaa olla testata vain kerran päivässä, aamuisin. Itse oon noudattanut sitä, niin ei tosiaan vaikka iltapäivällä töissä tartte miettiä laisinkaan :thumbs-up:

Se Clearbluen dual hormone alkaa ymmärtääkseni vilkuttaa, kun estrogeenitaso alkaa nousta, mikä on merkki ovulaation lähestymisestä. Tätä estrogeenitasoa ei muut ovistestit mittaa laisinkaan, niin siksi ei niissä välttämättä ole mitään muutosta :smiling-eyes: Ja näissä Clearbluen digitesteissä ohjeena myös taitaa olla testata vain kerran päivässä, aamuisin. Itse oon noudattanut sitä, niin ei tosiaan vaikka iltapäivällä töissä tartte miettiä laisinkaan :thumbs-up:
Joo näin kans ymmärsin ohjeista. ☺️
Oon tehnyt ton digin vasta iltapäivästä tässä kierrossa. Yrittänyt tietysti että edellisestä vessakäynnistä olis ainakin pari tuntia aikaa.
Yleensä oon saanut noihin liuskoihinkin ihan ok tuloksia pitkin päivää, mutta nyt näyttää jotenkin erikoiselta. 🫠 No ei se varmaan auta ku jatkaa testailua. 😂

Dpo 9 ja taas joku viivanpaikka vaan. Eiköhän ne menkat oo sieltä muutaman päivän päästä tulossa.
IMG_20250716_125924.jpg

Dpo 10. Yritystä yli vuosi ja lähete lapsettomuuspolille tehty.
Voiko tää olla posi vai typerä viivanpaikka🥺
Kyllä mä jotain näissä molemmissa näen mutta en tiedä onko väriä vai ei. Testaa muutaman päivän päästä uusiksi.

Takaisin