Plussa vai ei?

Kiitos @Puar ❤️ On tuo sinun testisi aika paljonkin vahvempi ja punaisempi, mutta toki yksilölliset erot on suuria. Mulla vielä 15min kohdalla testi oli vahvistunut, mutta sitten tapahtui jotain, ja viiva on muuttunut ihan vänkyräksi, liitteenä kuvat vahvistuneesta ja vänkyrästä 😅 No, huomenna uusi testaus. 🙄
Musta tuo näyttää hienolta viivalta! Tosin mulla ei kokemusta plussista siis 😊 mut miten ihmeessä voi lähteä kääntyilemään noin !

@Ellisvm84 ja @Jolinda ootteko tehnyt viikkodigejä? 🤔🤗 Jotkut viivatestit ei kaikilla vaan tummene nopeasti vaikka hcg nousisi 🤷 ja ainakin nuo rfsu liuskat on osalla näyttäny tosi haaleaa, kun muut on jo vahvempia.
Itse en tehnyt liuskoja dpo 9, 10 ja 15 ja mikään niistä ei ollut super vahva, mutta sitten dpo 15 tein vielä viikkodigin mihin tuli jo se raskaana 2-3 viikkoa eli tiesin, että hormoni nousee ja varhaisultra vahvisti, että vauva on kyydissä ja sykkeet vahvat.😍 Toki ei nuokaan mitään verikokeen vertaisia ole, mutta ehkä tarkempia, kun perus liuskat, kun ei tarvii miettiä onko viiva tarpeeksi vahva. 🤗

@Tipsi89 en oo viittinyt tuhlata digejä vielä, kun on niin varma olo, että on menossa kesken.. ehkä huomenna teen kaapista yhden jos viiva vaikuttaa vahvistuvan taas. Toivon, että huomenna saan kans HCG mittauksen verestä 😊 pelottaa kohdunulkoisen mahdollisuus, kun testi taas vahvistui vähän.. mutta on yhä ihan liian haalea dpo19 testiksi ja muutenkin vahvistuminen ei todellakaan ole super selvää ja monena päivänä testit haalistuneet edellisestä 😩

Liitteet

• 20250703_115556.jpg
    20250703_115556.jpg
    94.2 KB · Katsottu: 171
@Tipsi89 en oo viittinyt tuhlata digejä vielä, kun on niin varma olo, että on menossa kesken.. ehkä huomenna teen kaapista yhden jos viiva vaikuttaa vahvistuvan taas. Toivon, että huomenna saan kans HCG mittauksen verestä 😊 pelottaa kohdunulkoisen mahdollisuus, kun testi taas vahvistui vähän.. mutta on yhä ihan liian haalea dpo19 testiksi ja muutenkin vahvistuminen ei todellakaan ole super selvää ja monena päivänä testit haalistuneet edellisestä 😩
Ymmärrän! Voikun viivat vahvistuisi ja tuo hcg mittaus verestä olisi tietenkin kaikkein paras 🤗 Tsemppiä sinne ja viivoille vahvistumisia! 🩷

Mä kävin tänään ostamassa kaksi viikkodigiä ja ajattelin toisen tehdä huomenna. Toisen sitten ensi viikon alussa jos ei vuoto ala, kun ensi viikolla pitäisi varmaan näkyä jo se 2-3.. löysin myös pregcheckejä, jos olis parempia kuin rfsu 😊 Mulla on aiemmissa (kemiallinen ja varhainen keskenmeno) liuskat kyllä hyvin vahvistuneet 😕

Täällä dpo20, tai 4+6.. testit vahvenee tosi hitaasti ja digi näyttää 1-2 viikkoa.. ärsyttää toi heikkokin tummuminen, kun luo aina vähän toivoa, mutta ei näillä testeillä kyllä voi mihinkään hyvään luottaa 😔 jännittää miten pitkä prosessi tästä nyt syntyy

Liitteet

• 20250704_053347.jpg
    20250704_053347.jpg
    249.4 KB · Katsottu: 163
Kyllä se oli nyt siinä, tein tässä illalla 4h pidätyksellä Pregcheckin, ei viivaa. Teen vielä huomenna varmistukseksi viikkodigin, vaikka eipä tämä nyt varmistusta enää taida tarvita. Dpo15 siis. Surullista. 😭
Olen niin pahoillani 😩😔 toivon tietysti, että tämän päivän testi olisi vahvistunut entisestään, ja eilinen päivätesti olisi vaan ollut liian haaleaa 😩

@Jolinda , onpa kyllä turhauttava tilanne tuokin, noin hidas vahvistuminen! Pääsetkö HCG-mittaukseen?

Tein tänään digin, tulos: Ei raskaana. Eli kyllä se kemiallinen nyt oli.. en edes tehnyt liuskatestiä enää. Tänään siis dpo 16. En nyt vielä pystynyt Cyclogestiä lopettamaan kun ensi ti on vasta virallinen testipäivä 🙄

@Jolinda , onpa kyllä turhauttava tilanne tuokin, noin hidas vahvistuminen! Pääsetkö HCG-mittaukseen?

Tein tänään digin, tulos: Ei raskaana. Eli kyllä se kemiallinen nyt oli.. en edes tehnyt liuskatestiä enää. Tänään siis dpo 16. En nyt vielä pystynyt Cyclogestiä lopettamaan kun ensi ti on vasta virallinen testipäivä 🙄
Olen niin pahoillani 💔😭 niin toivoin teille sitä pysyvää plussaa vihdoin 💔

Mä odottelen päivystyksessä ultraa/mittausta.. Oma klinikka pyysi menemään päivystykseen, kun he ei voi tehdä HCG seurantaa viikonloppua vasten 😵‍💫 ei tunnu ihan päivystysasialta, mutta mulla ollut vain toispuoleisia kipuja, niin en halua riskeerata KU:n mahdollisuutta.. parempi, että saa vastauksia aikaisin kuin liian myöhään..

Katso kun vielä muutaman päivän mitä tapahtuu jos tapahtuu jotakin. 😇

Muokattu viimeksi:
Ylempi illalla tehty 25ml herkkyys ja alempi jo kuivunut 10ml herkkyys aamulta. Dpo ovulaatikivuista päätellen 12 ja kp 27/26. Vuotoa ei ole. Oonko seonnut? Aiemmin oon aina testannut erittäin puhtaat negat ettei ole epäilystäkään niistä ollut.
IMG_20250706_193526_edit_1439324989117870.jpg
IMG_20250706_193323.jpg

Ylempi illalla tehty 25ml herkkyys ja alempi jo kuivunut 10ml herkkyys aamulta. Dpo ovulaatikivuista päätellen 12 ja kp 27/26. Vuotoa ei ole. Oonko seonnut? Aiemmin oon aina testannut erittäin puhtaat negat ettei ole epäilystäkään niistä ollut.
View attachment 145802View attachment 145803
Kyllä siinä jotain näkyy! 🤞Vaikea toki sanoa, onko viivanpaikka tai viivan alku. Ei kun uutta testiä huomisaamuna tai sitä seuraavana.

kesäkuun alussa oli km, jonka jälkeen ei menkkoja. Oireiden perusteella ovis viimme sunnuntaina, eli tänään ehkä dpo7 ja malttamaton testailija, näkyykö teidän silmiin mitään? 🥹

Liitteet

• 20250707_002508.jpg
    20250707_002508.jpg
    246.1 KB · Katsottu: 102
  • 20250707_004714.jpg
    20250707_004714.jpg
    238.8 KB · Katsottu: 94
Vaikuttaa kyllä vahvasti uudelta raskaudelta! Ootko testannut vielä uudestaan, onko viivat vahvistuneet? 😊

Itsellä myös takana kkm ja tyhjennys parisen viikkoa sitten. Toivoisin todella, että itsellä olisi tämä sama tilanne pian edessä…🥺
Pääsin verikokeisiin 1.7 ja hcg oli 143.
Kuitenkin vuoto alkoi 3.7 ja jatkuu edelleen😓 huomenna uusi hcg mittaus🥺

Takaisin