Plussa vai ei?

View attachment 145528Mitäs sanotte, näkyykö mitään? Ärsyttää kun musta tuossa ei ole punaista, enempi viivanpaikan näköinen, mut aikasemmin tehdyissä testeissä ei näy yhtään mitään, ni siks tää testi nyt vähän herättää toivoa.
En luota itse noihin testeihin yhtään joten kannattaa varmaan katsoa että vahvistuuko.. Jos vahvistuu huomiseen niin sitten luottaisin siihen. ❤️ Sain siis tuosta testistä itse vahvemman viivan nyt tässä edellisessä kierrossa ja en usko että raskaana olin edes. 😭

Testi ei vahvistunut tänään 😩 on jopa haalempi kuin aikaisempi, eli tämä taisi olla vain kiinnittymisyritys..

Liitteet

• 20250630_055207.jpg
    20250630_055207.jpg
    1.8 MB · Katsottu: 125
Mulla tänään dpo12, tein ”huonomaineisen” Rfsu herkän kun oikein muita herkkiä ei ole kohtuuhintaan saatavilla. Oli vieläpä vähän maanantaikappale ja tuo liuska vinossa, siksi myös avasin sen. Molemmat kuvat 5min kohdalla otettu. Uskaltaako varovasti iloita, vai voiko olla noin vahvasti viivanpaikka? 🫣 Aiemmin mulla Rfsu näyttänyt ihan oikein.

Kolmantena kuvana vielä 15min kohdalla otettu kuva, vaikka ei sitten tietysti enää saisi mitään tulkita.. mutta punertaa jo selvästi enemmän pienellä viiveellä 🤭

Liitteet

• IMG_0906.jpeg
    IMG_0906.jpeg
    1.6 MB · Katsottu: 139
  • IMG_0907.jpeg
    IMG_0907.jpeg
    1.9 MB · Katsottu: 132
  • IMG_0909.jpeg
    IMG_0909.jpeg
    1.6 MB · Katsottu: 133
@Jolinda ❤️ Voi ei jos onkin varhainen kemiallinen. Ei auta kun odottaa 😞 Tsemppiä vielä piinailuun, kaikki voi vielä olla ihan hyvinkin! ✨

@Ellisvm84 Näyttää niin hyvältä, että melkein uskaltaisi luottaa tuohon 🤩 Huomenna uusiksi samalla testillä niin paras varmistus.

Kiitos @Selah, näin ajattelin että huomenna tai ylihuomenna teen toisen testin 😊

Olen pahoillani @Jolinda , jos osoittautuu kemialliseksi 😕 Pidetään vielä peukkuja! 🩷 Itselläkin taustalla kemiallinen ja varhainen keskenmeno, niin tosi vaikeaa on luottaa mihinkään.

Mulla tänään dpo12, tein ”huonomaineisen” Rfsu herkän kun oikein muita herkkiä ei ole kohtuuhintaan saatavilla. Oli vieläpä vähän maanantaikappale ja tuo liuska vinossa, siksi myös avasin sen. Molemmat kuvat 5min kohdalla otettu. Uskaltaako varovasti iloita, vai voiko olla noin vahvasti viivanpaikka? 🫣 Aiemmin mulla Rfsu näyttänyt ihan oikein.

Kolmantena kuvana vielä 15min kohdalla otettu kuva, vaikka ei sitten tietysti enää saisi mitään tulkita.. mutta punertaa jo selvästi enemmän pienellä viiveellä 🤭
Kyllä mäkin sanoisin, että tää ois jo plussa eikä pahamaineinen viivanpaikka! 😍

Tilanne on se, että minulla todettiin 4.6 keskenmeno joka tyhjennettiin lääkkeillä. Sain sairaalasta raskaustestin, joka oli määrä tehdä 25.6. Tein testin kuitenkin 23.6 ja se oli negatiivinen. Nyt viikon ajan rinnat on kipeät, alavatsaa juilii, sekä kova väsymys. Vuoto on loppunut kokonaan 20.6. Tein tänään rfsu.n raskaustestin jossa vaalea, mutta selkeä positiivinen. Voiko olla että tosiaan olen uudelleen raskautunut?
1000003976.jpg

Kuvatekstit kertonee kaiken oleellisen. Lauantaina dpo 9 ja nyt dpo 12. Lauantaina testi kuvattu testiajan päättymisen jälkeen ja tän aamun testi ihan testiajalla. Onko tuo vahvistunut teidän mielestä tarpeeksi vai onko yleensäkään havaittavissa mitään toista viivaa?

Liitteet

• IMG_20250701_073543.jpg
    IMG_20250701_073543.jpg
    1.2 MB · Katsottu: 192
Kyllä @Pogo molemmissa viivan erotan, ja on se myös hiukan vahvistunut, vielä kun aiempi kuva otettu vasta testiajan päättymisen jälkeen ja myöhäisempi heti 😊 En osaa sanoa onko vahvistunut tarpeeksi, toivotaan parasta! 🤞🏼Onko herkkä testi?

Tilanne on se, että minulla todettiin 4.6 keskenmeno joka tyhjennettiin lääkkeillä. Sain sairaalasta raskaustestin, joka oli määrä tehdä 25.6. Tein testin kuitenkin 23.6 ja se oli negatiivinen. Nyt viikon ajan rinnat on kipeät, alavatsaa juilii, sekä kova väsymys. Vuoto on loppunut kokonaan 20.6. Tein tänään rfsu.n raskaustestin jossa vaalea, mutta selkeä positiivinen. Voiko olla että tosiaan olen uudelleen raskautunut?View attachment 145566
Vaikuttaa kyllä vahvasti uudelta raskaudelta! Ootko testannut vielä uudestaan, onko viivat vahvistuneet? 😊

Itsellä myös takana kkm ja tyhjennys parisen viikkoa sitten. Toivoisin todella, että itsellä olisi tämä sama tilanne pian edessä…🥺

Voihan.. nyt dpo15 ja testasin RFSU:n tavallisella testillä, ei siis herkkä. Ja viiva on tosi hailakka! Onkohan tämä nyt kuitenkin kemiallinen taas 😭
Näyttää kyllä hailakalta, mutta jos et ole tehnyt aiemmin noita tässä raskaudessa, niin vaikea verrata 😩 hyvin voi vaan olla, että nousee hitaammin hcg, mutta sen varmistamiseen auttaa vaan sama testi ja aika 😔 itse ihan samassa tilanteessa ja testit vaan pysyy hailakkoina, vaikka dpo19, eli vuotoa odotellaan.. iso halaus ja voimaa tähän odotteluun ❤️

Liitteet

• 20250703_063640.jpg
    20250703_063640.jpg
    2.1 MB · Katsottu: 97
Voihan.. nyt dpo15 ja testasin RFSU:n tavallisella testillä, ei siis herkkä. Ja viiva on tosi hailakka! Onkohan tämä nyt kuitenkin kemiallinen taas 😭
Mutta jos tuo on ei-herkkä testi niin kai se on normaalia, ettei ole vielä kovin vahva. 😊 Ei voi verrata ei-herkän ja herkän testiviivan voimakkuuden kehitystä toisiinsa.

Sanoisin että tuo on hyvä kun saa näkymään dpo15 ei-herkällä! Jokun testiä aikaisemmin käyttänyt voi tietää sanoa paremmin.

Kiitos @Jolinda ja @Selah vastauksista! En ymmärrä miksi nyt lähdin tähän varhaiseen testailuun ja vertailuun, varmaan kun viimeinen pakastealkio ja paineet siksi kovat 🥺 Mietin juuri, että käynkö Puhdin kautta katsomassa HCG:n, vaikka eihän siinä taida olla järkeä kun muutaman päivän odotuksella saa saman tiedon 🙈

@Jolinda, kurjaa että sielläkin epätietoisuutta! 😔 Sulla kuitenkin on viiva vahva, mutta kurjaa jos ei ota yhtään vahvistuakseen. Voimia odotteluun ja epätietoisuuteen sinnekin ❤️

@Ellisvm84 tässä minun esikoisesta aikanaan tekemä rfsu:n perus testi dpo14: ehkä hieman vahvempi tai punaiseksi viiva kuin sinulla nyt dpo 15, mutta ei kauhean iso ero kuitenkaan. Pidetään peukkuja pystyssä 👍❤️

Liitteet

• IMG_20220818_215048_Original.jpeg
    IMG_20220818_215048_Original.jpeg
    1.8 MB · Katsottu: 100
Kiitos @Puar ❤️ On tuo sinun testisi aika paljonkin vahvempi ja punaisempi, mutta toki yksilölliset erot on suuria. Mulla vielä 15min kohdalla testi oli vahvistunut, mutta sitten tapahtui jotain, ja viiva on muuttunut ihan vänkyräksi, liitteenä kuvat vahvistuneesta ja vänkyrästä 😅 No, huomenna uusi testaus. 🙄

Liitteet

• IMG_1115.jpeg
    IMG_1115.jpeg
    1.7 MB · Katsottu: 108
  • IMG_1124.jpeg
    IMG_1124.jpeg
    1.6 MB · Katsottu: 107
Kiitos @Puar ❤️ On tuo sinun testisi aika paljonkin vahvempi ja punaisempi, mutta toki yksilölliset erot on suuria. Mulla vielä 15min kohdalla testi oli vahvistunut, mutta sitten tapahtui jotain, ja viiva on muuttunut ihan vänkyräksi, liitteenä kuvat vahvistuneesta ja vänkyrästä 😅 No, huomenna uusi testaus. 🙄
Toivottavasti huomenna vahvistuu ❤️

Takaisin