Pikkuviikuna
Vauhtiin päässyt keskustelija
.
Muokattu viimeksi:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ymmärrän! Voikun viivat vahvistuisi ja tuo hcg mittaus verestä olisi tietenkin kaikkein paras@Tipsi89 en oo viittinyt tuhlata digejä vielä, kun on niin varma olo, että on menossa kesken.. ehkä huomenna teen kaapista yhden jos viiva vaikuttaa vahvistuvan taas. Toivon, että huomenna saan kans HCG mittauksen verestäpelottaa kohdunulkoisen mahdollisuus, kun testi taas vahvistui vähän.. mutta on yhä ihan liian haalea dpo19 testiksi ja muutenkin vahvistuminen ei todellakaan ole super selvää ja monena päivänä testit haalistuneet edellisestä
![]()
Olen niin pahoillaniKyllä se oli nyt siinä, tein tässä illalla 4h pidätyksellä Pregcheckin, ei viivaa. Teen vielä huomenna varmistukseksi viikkodigin, vaikka eipä tämä nyt varmistusta enää taida tarvita. Dpo15 siis. Surullista.![]()
Olen niin pahoillani@Jolinda , onpa kyllä turhauttava tilanne tuokin, noin hidas vahvistuminen! Pääsetkö HCG-mittaukseen?
Tein tänään digin, tulos: Ei raskaana. Eli kyllä se kemiallinen nyt oli.. en edes tehnyt liuskatestiä enää. Tänään siis dpo 16. En nyt vielä pystynyt Cyclogestiä lopettamaan kun ensi ti on vasta virallinen testipäivä![]()
Kyllä siinä jotain näkyy!Ylempi illalla tehty 25ml herkkyys ja alempi jo kuivunut 10ml herkkyys aamulta. Dpo ovulaatikivuista päätellen 12 ja kp 27/26. Vuotoa ei ole. Oonko seonnut? Aiemmin oon aina testannut erittäin puhtaat negat ettei ole epäilystäkään niistä ollut.
View attachment 145802View attachment 145803
Mä nään haamut, toivotaan vahvistumistaYlempi illalla tehty 25ml herkkyys ja alempi jo kuivunut 10ml herkkyys aamulta. Dpo ovulaatikivuista päätellen 12 ja kp 27/26. Vuotoa ei ole. Oonko seonnut? Aiemmin oon aina testannut erittäin puhtaat negat ettei ole epäilystäkään niistä ollut.
View attachment 145802View attachment 145803
Pääsin verikokeisiin 1.7 ja hcg oli 143.Vaikuttaa kyllä vahvasti uudelta raskaudelta! Ootko testannut vielä uudestaan, onko viivat vahvistuneet?
Itsellä myös takana kkm ja tyhjennys parisen viikkoa sitten. Toivoisin todella, että itsellä olisi tämä sama tilanne pian edessä…![]()
Mun viivalaseilla näkyy tuossa ekassakesäkuun alussa oli km, jonka jälkeen ei menkkoja. Oireiden perusteella ovis viimme sunnuntaina, eli tänään ehkä dpo7 ja malttamaton testailija, näkyykö teidän silmiin mitään?![]()