Moi kaikki! Palaan foorumille muutaman vuoden tauon jälkeen. Mulla on taipumusta pahemman luokan himotestailuun ja eri merkkien testejä on tullu tihrusteltua silmä kovana. Tällä hetkellä ei oo yritys päällä mutta krooninen vauvakuume on. Menkat myöhässä pari päivää ja päätin tehdä testin. Ei löytynyt tähän hätään muuta kuin pahamaineinen rfsu liuska, jonka oon aina kokenu epäluotettavaks. Monesti oon saanu turhia haamuja ja foorumeista päätellen samaa tekee muillekin. Nyt siihen kuitenkin tuli heti vahva plussa! Testiviiva siis näkyi hyvin selkeenä jo ennen kontrolliviivaa. Mutta en osaa luottaa tohon testiin millään. Ehkä sikskin kun mahdollisuus raskaudelle on tosi pieni, mutta olemassa kyllä. Onko toi nyt luotettava plussa vai ei? Tuntuu ihan hölmöltä kysyäkään kun oon tottunu etsimään hailakoita haamuja, kahdesta syntyneestä lapsestakaan en ikinä saanut testiin noin vahvaa plussaa, vaan pelkkiä haamuja. Ja silti en luota tohon testiin. Varmasti käyn hakemassa jonkun toisen merkkisen mut oon niin pökerryksissäni ja epäuskoinen että oli pakko tulla kyselemään. Onko kenelläkään tullut vahvaa väärää plussaa?