Plussa vai ei?

mä oon näkevinäni tos alemmassa valkosena viivanpaikan :sad-face:
Tarkat silmät! Mä kun sitä kädessä pyörittelin niin kuvittelin kans näkeväni viivanpaikan siinä! Just sellanen vähän erottuva väritön alue. Mut ite kuvittelin että en onnistunut sitä kuvaan saamaan :D

Tarkat silmät! Mä kun sitä kädessä pyörittelin niin kuvittelin kans näkeväni viivanpaikan siinä! Just sellanen vähän erottuva väritön alue. Mut ite kuvittelin että en onnistunut sitä kuvaan saamaan :D

viivalasit, ne on tarkat, ne näyttää myös ne pelkät viivanpaikat :tears: aina sitä yrittää tihrustaa sitä väriäkin niihin, mutta tässä alemmassa en ikävä kyllä nähnyt.:sad-face:

Dpo 11 tai 13.. :Eyes:

Liitteet

• 20211229_102334.jpg
    20211229_102334.jpg
    981.5 KB · Katsottu: 316
Vajaan 3 tunnin pidätyksellä. Eikö siinä nyt jotain pitäisi silti näkyä, jos sunnuntain viiva olisi ollut oikea

Liitteet

• IMG_20211229_164400.jpg
    IMG_20211229_164400.jpg
    873.8 KB · Katsottu: 285
oliko mikä dpo nyt? ja onks tää sama testi millä sunnuntaina testailit? :Eyes:
Ei mitään käsitystä, ei ole menkat alkanut vielä synnytyksen jälkeen. Eri testi, sunnuntaina pc ja nyt sofi.

Ei mitään käsitystä, ei ole menkat alkanut vielä synnytyksen jälkeen. Eri testi, sunnuntaina pc ja nyt sofi.

toi sofi ei taida olla herkkä? kannattaa tehä uudestaan sillä pc:llä, mä en ite luota tohon sofiin, tosin se ei anna turhia viivoja, mutta siitä tulee taas fiilis et ei ihan alussa ainakaan näytä plussaakaan :Face Without Mouth:

toi sofi ei taida olla herkkä? kannattaa tehä uudestaan sillä pc:llä, mä en ite luota tohon sofiin, tosin se ei anna turhia viivoja, mutta siitä tulee taas fiilis et ei ihan alussa ainakaan näytä plussaakaan :Face Without Mouth:
Molemmissa pitäs olla 25 herkkyys. Oli valitettavasti vika pc, enkä muutenkaan niihin oikein enää luota kun aiemminkin antanut turhaa viivaa. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Nyt pitäs vaan ottaa chillisti, odottaa pari päivää, ja testata vasta sit ja hyväksyä tulos. Mut sen sijaan tein n. tunnin pissasta uuen testin :Relieved Face: on tääki yks tapa viettää joulun välipäiviä. Ja ei oo oikeesti mitään järkeä yrittää tästä tihrustaa yhtään mitään :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes: no ei se mitään! Eli näättekö te tässä sellasen varjon? Olisko viivanpaikka? Vai onks mun viivalaseihin ny pinttyny pysyvästi sen yhen haamun takia viiva? :P

PXL_20211229_153715200.jpg

Nyt en ymmärrä kysymystäsi @Star4, onhan kaikissa testeissä määrätty herkkyys johon se reagoi. Pregcheck se on 25 miu, ApteQ 10 miu ja esim One step liuskat 10 miu. Mitä pienempi sitä vähempään määrään hcg se testi reagoi.

@tiiamariia selvä plussa :red-heart: onnea!!!
@turotus testissä en näe mitään :sad-face:

Nyt pitäs vaan ottaa chillisti, odottaa pari päivää, ja testata vasta sit ja hyväksyä tulos. Mut sen sijaan tein n. tunnin pissasta uuen testin :Relieved Face: on tääki yks tapa viettää joulun välipäiviä. Ja ei oo oikeesti mitään järkeä yrittää tästä tihrustaa yhtään mitään :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes: no ei se mitään! Eli näättekö te tässä sellasen varjon? Olisko viivanpaikka? Vai onks mun viivalaseihin ny pinttyny pysyvästi sen yhen haamun takia viiva? :P

View attachment 109549

siis ihan just ja just saattaa näkyy joku tummempi kohta tossa viivan paikalla :Eyes:
voi ku lähtis nyt vahvistumaan!

onks pc:ssä herkkyys? mä oon nyt ihan pihalla, jotenki oon luullu et se reagoi vasta aineena sen hcg:n kanssa ja on siksikin parempi ja herkempi kun moni muu testi. en osaa selittää, kertokaa joku joka tietää paremmin :tears::tears:
Ainakin käyttöohjeen mukaan on :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Liitteet

• IMG_20211229_174845.jpg
    IMG_20211229_174845.jpg
    1.5 MB · Katsottu: 200
Nyt en ymmärrä kysymystäsi @Star4, onhan kaikissa testeissä määrätty herkkyys johon se reagoi. Pregcheck se on 25 miu, ApteQ 10 miu ja esim One step liuskat 10 miu. Mitä pienempi sitä vähempään määrään hcg se testi reagoi.

@tiiamariia selvä plussa :red-heart: onnea!!!
@turotus testissä en näe mitään :sad-face:

juu, juurikin näin! :Face With Tears Of Joy::Thumbs Up Sign:

Nonnii, luotto omiin laseihin vähän vahvistuu :) munkin silmään tuossa just ja just näkyy jotain, mutta niin himmeä että väristä ei kyllä mitään hajua. Siinä eilisessä oli ihan selvä väri mukana. Mut kuten sanottu, 1h pissasta ny ei täs kohtaa oo mitään järkeä tehä testiä muutenkaan. Pitäs vaan malttaa odottaa!

Ainakin jossain apteekeissa pc:tä myydään termillä "herkkä", en kyllä tiedä miks, jos se on 25 vahvunen :D hiukan hämäävää.

Onhan siinä selkeä haamu. Ymmärrän kyllä että luottoa noihin ei ole. Toivottavasti pc näyttää jatkossa myös :thumbs-up:

Onhan siinä selkeä haamu. Ymmärrän kyllä että luottoa noihin ei ole. Toivottavasti pc näyttää jatkossa myös :thumbs-up:

Tää on ihan jormasta kun saman erän tikku näytti lähes yhtä törkeää haamua jo dpo 7. Eilen dpo 8 ei mitään ja tänään dpo 9 taas tällainen. Odottaminen ei oo mun vahvinta alaa :tears: Uudenvuodenaattona "tuhlaan" sen pc:n, syteen tai saveen :Person Raising Both Hands:

Takaisin