Plussa vai ei?

Laitan lisää tutkittavaa :tears: avasin kaikki testit niin näkee ne paremmin.

ylhäältä alas: dpo 10 ilta, dpo 11 ilta, dpo 12 aamu (toinen pissa), dpo 13 päivä, dpo 13 päivä, dpo 13 ilta ja alin tänään dpo 14 aamu (toinen pissa). Tässä siis yhteensä viiden päivän kehitys ke-su, jotenkin luihulta tuntuu…

olen muuten tehnyt myös ovulaatiotestejä, ne on ihan negaa. Niin luihuja, että vain laimeasti näkee toisen viivan. Ovat joka päivä samanlaisia.

tänään haen lisää erilaisia testejä, katsotaan…
Vaulla on aika hyvä artikkeli tuosta kuinka nopeasti raskaustestit alkavat näyttämään vahvoja viivoja. https://www.vau.fi/raskauden-yrittaminen/haalea-viiva-raskaustesti-onko-plussa/

Sinun testeissäsi ei vielä näy vahvistumista, mutta tokihan vahvistuminen voi alkaa vasta myöhemminkin, jos ovulaatio onkin ollut myöhäisempi kuin luullaan.

Ovulaation tikutin ja oli ihan selkeä plussa (tummempi kuin kontrolliviiva), jonka jälkeen vaaleni ihan hailuksi pian eli piti varmaan paikkaansa. Siitä laskien tosiaan olisi dpo 14 ja aivan vähintään 13

itsellä on hieman ehkä olo että kaikki ei ole kunnossa. ”Jokin ei täsmää” olossa, vaikka toisaalta oireet ovat tosi voimakkaita. Mutta katsotaan vielä!

Nyt vaikuttaa paljon kun on ylläriraskaus. Suoraan sanoen välillä toivon että olisi vaan kemiallinen. Ja sitten tunnen katumusta että ajattelen näin, tiedän miten vaikeaa monen on saada lasta ja sitten kehtaan tällaisia toivoa. Toisaalta hetken päästä olen toiveikas ja mietin tämän olevan hyvä asia. Mies on enemmän onnessaan ja pettyy kyllä jos käy huonosti.

Kaikkinensa testit näyttää tosiaan minusta aika haljuilta ja monta päivää kuitenkin jo näkynyt eikä merkittävästi vahvistunut. Sinällään saa sanoa suoraankin ken näin näkee, nyt ei tarvitse minun kohdalla välttämättä ylimääräistä toivoa tai vaaleanpunaisia laseja :Smiling Face With Open Mouth ajattelen vähän että kävi miten kävi niin on ok. Jos raskaus jatkuu se on varmana hieno asia ja jos ei, niin sillain sitten tällä kertaa ja en varmaan kovin haikeutta koe.

Ja ovulaatio tuli tikutettua tosiaan siis siksi, kun ehkäisy petti ja testasin ja totesin, että oireetkin ovulaatiosta piti paikkaansa ja ovulaatio tosiaan oli ihan siinä samaan aikaan.

:Eyes:

Liitteet

• IMG_20211226_142403.jpg
    IMG_20211226_142403.jpg
    799.3 KB · Katsottu: 324
Joojoo olen hätähousu tiedän! Hain uusia testejä, ja niin monta että voi hätäilläkin näiden teossa. Illalla siis piti testata, mutta noi aiemmat plussat näky jo tähän aikaankin.

nyt on uusi testi, yliopiston apteekin joku herkkä (muut oli loppu ja digiä en kyllä vielä tänään tee jos nämä ei yhtään vahvistu).

eihän tämä hyvältä näytä kun ei näy oikeastaan yhtään mitään. 5min päästä kuvattu, tulos luvattiin 3 minuutissa

Liitteet

• ADEB878A-CD3F-4BF2-A162-3C773DF80890.jpeg
    ADEB878A-CD3F-4BF2-A162-3C773DF80890.jpeg
    1,020.3 KB · Katsottu: 341
Kylläpäs ajatukset heittelee. Toisaalta oon jotenkin helpottunut jos raskaus ei alakaan ja toisaalta itkettää jos näin kävi. Päällimmäisin tunne on kuitenkin tällä hetkellä ehkä se että miten kävikin niin hyvä jos se nyt selviää. Tämä on ehkä pahinta kun raskaus on yllätys ja elää tällaista onko vai eikö ole vaihetta. Vanhemmillekin on jo kerrottu (oli pakko kun oksetti läpi joulun), vaikka oli jotenkin olo että tässä voi käyd huonosti.

niin surkealta tuo testi näyttänyt nyt koko päivän että aika ihme kai saa käydä että vahvistuisi, kaksi eri testiä vielä kyseessä. Teen kuitenkin vielä illalla ja huomenna niin ei sitten tarvitse miettiä.

Ja minä kun ajattelin, että nään taas omiani. Noh, täytyy testata uudestaan jahka testit saapuu postissa.

Kiitos kaikille. Tää oli n.2h pidätyksellä. Huomenna pitäisi alkaa menkat niin pitää vielä testata aamulla uudestaan. Aika luottavainen olo kun oireetkin mätsää viime raskauteen.:folded:

Testasin äsken toisella testillä. Ehkä tätä ei voi tulkita enää väärin:smiling face with heart-eyes::red-heart:

Liitteet

• IMG_20211228_052712.jpg
    IMG_20211228_052712.jpg
    2.6 MB · Katsottu: 284
Takaisin