Plussa vai ei?

Tämän aamun testaus pregcheckillä. :Slightly Smiling Face:
Olisiko jo luotettavampi tulos? 20211211_112935.jpg

Millaisia kokemuksia teillä on YA:n raskaustestistä? Siis siitä puikkotestistä, joka ei varmaankaan ole herkkä. Tein eilen aamulla testin ja testiajalla ei näkynyt mitään. Iltapäivällä kun vilkaisi testiä uudestaan, siinä näkyi toinen viiva, mutta ohuempana kuin kontrolliviiva. Ja paketissa lukee, et sen 5min testiajan jälkeen ei saa enää lukea tulosta. Tein uuden testin ja siinä ei näkynyt mitään. Kuivuttua ehkä joku ohut hailura samassa kohtaa kuin toisessakin testissä. Mietin vaan, et tuleeko siitä "turhaan" tuollaisia viivoja? Huomenna teen uuden testin, mut hitsi kun ei ole kuin noita raskauskeijun herkkiä liuskatestejä, jotka ei ainakaan edellisessä raskaudessa kovin ajoissa näyttäneet..

g3t7hz
5eX0sy

Miten helposti pg näyttää viivanpaikkaa? Näissä ei kyllä varmaan näy mitään, vaikka mistä kulmasta yritin kuvata. Luonnossa kuitenkin tosi heikko viiva jonka juuri ja juuri näkee.

g3t7hz
5eX0sy

Miten helposti pg näyttää viivanpaikkaa? Näissä ei kyllä varmaan näy mitään, vaikka mistä kulmasta yritin kuvata. Luonnossa kuitenkin tosi heikko viiva jonka juuri ja juuri näkee.

Mulle pg ei ole näyttäny viivanpaikkaa. Itse kun pg r-testin tein ja siinä näkyi himmeä viiva ajattelin sen olevan viivanpaikka mutta seuraavana päivänä viiva olikin vahventunut.
Koitin silloin googlailla ja moni kirjoitti ettei kyseinen testi viivanpaikkaa näytä.
Ekasta testistä kun koitin ottaa kuvaa nii eipä kuvassa näkynyt mitään, mutta pienen pieni viiva siinä oli kuin olikin:smiling-eyes:

Pidetään peukut pystyssä ja sormet ristissä:smiling face with heart-eyes::thumbs-up:

Mulla tää taitaa olla nega pregcheck testi et kyllä se toisille näyttää ikäväkyllä nykyään viivanpaikkaa kun vaihtui valmistuja.. :loudlycrying: toivotaan sulle et oikee haamu ja vahvistumista :folded:

Nämä tehty aamulla ja äsken päiväpissa cb early nega...

Liitteet

• IMG_20211214_080915.jpg
    IMG_20211214_080915.jpg
    295.1 KB · Katsottu: 264
  • IMG_20211214_080708.jpg
    IMG_20211214_080708.jpg
    265.3 KB · Katsottu: 250
  • IMG_20211213_195346.jpg
    IMG_20211213_195346.jpg
    300.9 KB · Katsottu: 225
Mulla tää taitaa olla nega pregcheck testi et kyllä se toisille näyttää ikäväkyllä nykyään viivanpaikkaa kun vaihtui valmistuja.. :loudlycrying: toivotaan sulle et oikee haamu ja vahvistumista :folded:

Jotain niissä on, toivotaan ettei paikkoja vaan. :folded:

ooksä nyt ihan varma et nää on vaan viivanpaikkoja, on kyllä tosi selkeet jos ei oo haamuja! mä toivon vahvistumista näillä kuitenkin :Smiling Face With Heart Shaped Eyes:

IMG_20211214_184353.jpg
PicsArt_12-14-06.46.32.jpg

Hei apua miten nämä PC:t oli näiden viivanpaikkojen kanssa??????
Mun menkat on nyt 2,5 vko myöhässä (kp 50/31) ja tähän asti oon testaillut tyylipuhtaita negoja (myös näillä testeillä). Paljaalla silmällä näkyy hyvin kirkkaasti tuo viiva mutta en kyllä yhtään osaa sanoa onko siinä väriä vai ei :Eyes:

View attachment 109018 View attachment 109019
Mun menkat on nyt 2,5 vko myöhässä (kp 50/31) ja tähän asti oon testaillut tyylipuhtaita negoja (myös näillä testeillä). Paljaalla silmällä näkyy hyvin kirkkaasti tuo viiva mutta en kyllä yhtään osaa sanoa onko siinä väriä vai ei :Eyes:

Kyllä tässä ihan selvä viiva erottuu, näyttäis musta haamulta. :smiling-eyes: Olisko sulla voinut ovis olla myöhemmin ja sen takia testit tähän asti negaa?

Kyllä tässä ihan selvä viiva erottuu, näyttäis musta haamulta. :smiling-eyes: Olisko sulla voinut ovis olla myöhemmin ja sen takia testit tähän asti negaa?
Oisinpa tikutellut :loudlycrying: ei oo mitään hajua koska ovis ois voinu olla. Iiks, huomenna teen aamusta digin :Smiling Face With Heart Shaped Eyes:

joo kyllä tässä minäkin nään ihan selvästi viivan! Toivottavasti vahvistuu! :smiling-eyes:

Omasta kokemuksesta tohon puikkoon juuri ei tuu turhia viivoja(testiajalla..) vaan nykyisin näihin liuskoihin just ja tän ku kirjoitin ni kävin miettii et miksen ite ostanu tätä puikkoa ennemmin :rolling::rolling:
Toivotaan vahvistumista :red-heart::smiling face with heart-eyes:

Kyl noi mun on viivanpaikkoja ikäväkyllä.. :loudlycrying:

Takaisin