Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tää on selvä plussa ja tällä testillä viime raskaudessa itse sain paljon hailumpaa pitkään kun vaikka pcllä.. Menin pitkään ennenku tällä sain leffa viivat, joo oon outo ku tein niitä nii kauan et sainRfsu, antaako näin törkeetä väärää pos. Kun mietin et levisikö väri tuolta yläreunasta tohon toiselle viivalle?
pitäis olla jo dpo 14+jotain. Nii kai se ois selkeempi punainen viiva jo..

Näistä on paha sanoa? Mikä testi ja mikä dpo? Jotain näkyy mutta en osaa sanoa oisko kertymä vai haamua?? Toisissa en ole kyllä mitään näkeväni..Onks nää negoja tai sellaisia värikertymää tms tosi varhaiset päivät on kyllä
Joo jotain siinä alemmassa mutta paha sanoo oisko just värikertymä.. Tee huomenna uusi? Kyl se varmaan olisi vahvistunut vaikka pienet dpot. Tiiän et itsekin vaikeaa odotella testailuja ni siitä en voi sanoa mitäänRaskauskeiju herkkä ja ei herkkä
Tässä kuivuneena varmaan negat
DPO olisiko8
Herkkä alempana ni musta siinä näkyy joku mut se varmaan on jokin värikertymää viivanpaikka vieressä

Ootko testaillut enää?Pregcheck
View attachment 108726
aamupissasta molemmat. Kp 23/26-27,DPO 8-9.
View attachment 108725
Enpä usko että vahvistuu…

Testasin Pregcheckillä,RFSU-herkällä ja liuskalla. Odottelen kuukautisia,ei ollut kuin haamujenhaamu/viivanpaikka.Ootko testaillut enää?![]()
Tämän laskisin kyllä plussaksi! Tarrasukkia pienelle.Rfsu, antaako näin törkeetä väärää pos. Kun mietin et levisikö väri tuolta yläreunasta tohon toiselle viivalle?
Eilen tein testin 3+2 kp 29/32.
Toivotaan että viivat vahvistuisi. Takana km toukokuussa 21, keskenmenon pelko on suuri
Ensimmäinen lapsi olisi![]()

Onnittelut,viiva siellä pilkottaa! Mikä dpo on? Mulla on nyt DPO 9,ja ei viivaa näy Wishin epäherkässä. Olisi nyt jo näkynyt edes haamu…Rinnat edelleen todella kipeät mutta laimenemaan päin oireet eli pahoinvointi ja väsymys ja rintojen arkuus. Lämpö oli myös 36,56 mutta ei se kerro vielä mitään. Tipahtaa kai sinne 36,10 kun menkat alkamassa. Tässä oli sitten yrityskierto numero 5.Eilen tein testin 3+2 kp 29/32.
Toivotaan että viivat vahvistuisi. Takana km toukokuussa 21, keskenmenon pelko on suuri
Onnea plussasta ja tarrasukkia pienelle!Eilen tein testin 3+2 kp 29/32.
Onnittelut,viiva siellä pilkottaa! Mikä dpo on? Mulla on nyt DPO 10,ja ei viivaa näy Wishin epäherkässä. En raaskinut kuluttaa muita testejä,vaan katselen josko ne menkat alkaa ja uskon että alkaa. Olisi nyt jo näkynyt edes haamu…Rinnat edelleen todella kipeät mutta laimenemaan päin oireet eli pahoinvointi ja väsymys ja rintojen arkuus. Lämpö oli myös 36,56 mutta ei se kerro vielä mitään. Tipahtaa kai sinne 36,10 kun menkat alkamassa. Tässä oli sitten yrityskierto numero 5.
Onnittelut,viiva siellä pilkottaa! Mikä dpo on? Mulla on nyt DPO 10,ja ei viivaa näy Wishin epäherkässä. En raaskinut kuluttaa muita testejä,vaan katselen josko ne menkat alkaa ja uskon että alkaa. Olisi nyt jo näkynyt edes haamu…Rinnat edelleen todella kipeät mutta laimenemaan päin oireet eli pahoinvointi ja väsymys ja rintojen arkuus. Lämpö oli myös 36,56 mutta ei se kerro vielä mitään. Tipahtaa kai sinne 36,10 kun menkat alkamassa. Tässä oli sitten yrityskierto numero 5.
Mä itse tulkitsisin haamuksi kun punertaa, mielenkiinnolla odotan miltä muun merkin testit näyttää :)Ehkä vähän jo punertava? Vai vilkas mielikuvitus?Koitan huomenna ennättää ostamaan muun merkin testin kun näitä vaan kaapista löytyi
Kyllä tää mun mielestä plussa on!Rfsu, antaako näin törkeetä väärää pos. Kun mietin et levisikö väri tuolta yläreunasta tohon toiselle viivalle?
Mä sain ensimmäisen haamun joskus dpo 15 vasta ja oli siis haaleampi kuin tuo.Kiitos,toivoa vielä on. Tässä kierrossa sain varmistettua aamulämmöillä ovuloineeni joka oli todella hienoa asia. Olen epäillyt etten ovuloi ollenkaan. Fertilityfriend-sovellus ilmoitti että ovulaatio ollut kp 16 aamulämpöjen perusteella. Tein positiivisen ovistestin kp 14.Kiitos, toivotaan että pysyy matkassa mukana
Varmaa tietoa dpo:sta ei ole mutta tänään on 9-11. Oireena vatsan nippailut ja välillä rinnoissa pistelyä mitä en ole ennen tuntenut.
Toivotaan että sinullakin tärppäisi
Meillä meni 6kiertoa km jälkeen että tärppäsi, stressaavaa ja inhottavaa kun kierto toisensa perään sai pettyä
Joka kierto luulin että nyt olen raskaana kun oli mukamas vaikka mitä oireita