Plussa vai ei?

Tulin tänne vielä kertomaan että ne mun rfsu leffaviivat ei tarkoitannut mitään en ole raskaana, olin siinä lääkärin käynnillä jossa ultratiin ja myös verikokeet kaikki nega, pari päivää siitä ne mankkat siten alkoi. Olivat vaan todella myöhässä...

Hei, pitkään oon sivusta tätä keskustelua seurannut ja nyt oli pakko itsekin tänne laittaa testiä tiirailtavaksi. Joten auttakaa amatööriä, onko tämä nyt joku haamu vai olenko tehnyt testin jotenkin väärin kun tuo testiviiva ei ole tasa värinen tai nuo reunat on hirveen tummat mutta viivan keskusta vaaleampi? :sorry:
Toivottavasti kuvakin tuli mukaan viestiin :hilarious:
rrr.jpg

Hei, pitkään oon sivusta tätä keskustelua seurannut ja nyt oli pakko itsekin tänne laittaa testiä tiirailtavaksi. Joten auttakaa amatööriä, onko tämä nyt joku haamu vai olenko tehnyt testin jotenkin väärin kun tuo testiviiva ei ole tasa värinen tai nuo reunat on hirveen tummat mutta viivan keskusta vaaleampi? :sorry:
View attachment 105859

Mun mielestä tää on jo aika selkeä plussa!:happy:

Pc on ehkä vähän vahvempi kun eilen, mutta on yhä kyllä aivan liian haalea näille päiville (dpo 13) :sorry:

rfsu:t mulla loppu jo :hilarious:

BD553CC8-8EF2-4347-8896-4EDA911767D2.jpeg

Pc on ehkä vähän vahvempi kun eilen, mutta on yhä kyllä aivan liian haalea näille päiville (dpo 13) :sorry:

rfsu:t mulla loppu jo :hilarious:

View attachment 105870
Muista, että kiinnittyminenkin voi tapahtua vasta dpo 12. Ei missään nimessä ole mitään tiettyä vahvuutta tietyille päiville :angelic: pääasia on, että raskaushormoni lisääntyy ja viivat vahvistuu :) tämä on kaikilla yksilöllistä :happy119
Näen vahvistumisen tässä ja toivotan kovasti vauvaliimaa! :thumright

View attachment 105859

Tulin vaan kertomaan että aamulla tehdyt testit puhdasta negaa... En suosittele raskauskeijun one step puikkoja kenellekään, tiesin että viivanpaikkoja saattavat näyttää mutta että tuollaisia. :shifty: Hetkeksi jo ehdin innostua. :sad001

Heippa. Antaako nää apteq testit kuin yleisesti haamuja testi ajan jälkeen? Sain tänään rsfu tikkuun selvän haamun joka kuivuessa oli kadonnut.. Sit oli pakko tehdä tämä.. Onko nää viivanpaikkoja vain.. Ois tosi ajoissa kyllä plussa jos olisi...

Jaa on aikaa kun käynyt eli minkä kautta tänne saa kuvia kun Aijaa.com ei toimi?

Kiitos! Olikin tunnukset mut olin unohtanut
Eli tässä kuvat.

Eli siis

"Heippa. Antaako nää apteq testit kuin yleisesti haamuja testi ajan jälkeen? Sain tänään rsfu tikkuun selvän haamun joka kuivuessa oli kadonnut.. Sit oli pakko tehdä tämä.. Onko nää viivanpaikkoja vain.. Ois tosi ajoissa kyllä plussa jos olisi..."

Liitteet

• PCIMG_2021-08-28_16-58-37.JPG
    PCIMG_2021-08-28_16-58-37.JPG
    532.1 KB · Katsottu: 295
  • PCIMG_2021-08-28_16-56-03.JPG
    PCIMG_2021-08-28_16-56-03.JPG
    446.2 KB · Katsottu: 304
Muokattu viimeksi:
oireita ollut mutta täytynyt olla ovis ajoissa jos nyt jo haamuja tulee.. Jotkut testit tosin mulla ollut susia.. Esim raskauskeiju one step se herkkä antoi ennen lokakuisen raskautta monta ihan selvää plussaa vaikka digi ja pc näytti negaa.. Samoin rsfu se herkkä puikko antanut monta turhaa viivaa
Ja tosiaan testiajan ja sen jälkeen oli viivat rsfu mutta kuivuessa katosi :eek: siellä lukee ettei saisi katsoa enää testiä 5min jälkeen mutten arvannut että ne voi hävitä

Muokattu viimeksi:
Varmaan nega kun tän aamuinen apteq on samaa luokka akun tuo eilinen, kyllä se vahvistuisi jos olisi.. Jos oireet jatkuu ni odottelen tätiä ja testailen jos ei kuulu.

Mulla tuli noilla dpo:illa sellanen juuri silminnähtävä haamu esikoisesta, joka tuolta sängystään huutelee parhaillaan :woot:

Mullakin näytti esikoisesta samoihin aikoihin aika Laimeen plussan ja vahvistui tosi hitaasti ku tein sit päivittäin testin niin kauan kunnes oli tasavahvat voivat :D

Takaisin