Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Hei, pitkään oon sivusta tätä keskustelua seurannut ja nyt oli pakko itsekin tänne laittaa testiä tiirailtavaksi. Joten auttakaa amatööriä, onko tämä nyt joku haamu vai olenko tehnyt testin jotenkin väärin kun tuo testiviiva ei ole tasa värinen tai nuo reunat on hirveen tummat mutta viivan keskusta vaaleampi?
Toivottavasti kuvakin tuli mukaan viestiin
View attachment 105859

Hei,
Mullekki tuli nyt tohon frsu:n liuskaan tommonen, en tiiä näkyykö kuvassa, vähän huono kuva..
https://aijaa.com/nZYdXu

Muista, että kiinnittyminenkin voi tapahtua vasta dpo 12. Ei missään nimessä ole mitään tiettyä vahvuutta tietyille päiville :angelic: pääasia on, että raskaushormoni lisääntyy ja viivat vahvistuu :) tämä on kaikilla yksilöllistäPc on ehkä vähän vahvempi kun eilen, mutta on yhä kyllä aivan liian haalea näille päiville (dpo 13)
rfsu:t mulla loppu jo
View attachment 105870

Hei, pitkään oon sivusta tätä keskustelua seurannut ja nyt oli pakko itsekin tänne laittaa testiä tiirailtavaksi. Joten auttakaa amatööriä, onko tämä nyt joku haamu vai olenko tehnyt testin jotenkin väärin kun tuo testiviiva ei ole tasa värinen tai nuo reunat on hirveen tummat mutta viivan keskusta vaaleampi?
Toivottavasti kuvakin tuli mukaan viestiin
View attachment 105859
Hetkeksi jo ehdin innostua. Jos luot käyttäjätilin ja kirjaudut sisään, onnistuu kuvan lisääminen painamalla "Lataa tiedosto" nappia.Jaa on aikaa kun käynyt eli minkä kautta tänne saa kuvia kun Aijaa.com ei toimi?
Kiitos! Olikin tunnukset mut olin unohtanut
Eli tässä kuvat.

Pc on ehkä vähän vahvempi kun eilen, mutta on yhä kyllä aivan liian haalea näille päiville (dpo 13)
rfsu:t mulla loppu jo
View attachment 105870

On kyllä selkee viiva
en muista yhtään millainen se edellinen oli, mutta jos sanot ettei ole vahvistunut, niin pahoittelut

Mulla tuli noilla dpo:illa sellanen juuri silminnähtävä haamu esikoisesta, joka tuolta sängystään huutelee parhaillaan![]()
Mulla alkuun pitkään näytti aika laimeeta plussaa, ihmisillä nousee hormoni eri tavalla ni älä heitä kirvestä kaivoon :)