Plussa vai ei?

Ihan hyvät viivat, itellä ei tainnut ton vahvempia tulla dpo 10. Clearblue näytti tumminta mulla. :)

Mulla CB näin haalea..pc puikko näyttää tumminta.. nämä aamun tokasta pissasta pari tuntia pidätystä

Liitteet

• IMG_20210823_070256__01.jpg
    IMG_20210823_070256__01.jpg
    2 MB · Katsottu: 367
Onko liian vaaleita ollakseen dpo10? :sorry: outoa että ylin, joka on 10 herkkyys, on samanlainen kuin muut jotka 25..

Mulla pregcheckin puikossa ja liuskassa (muistaakseni ne on 25) oli vahvemmat viivat kuin jossain onestep herkässä 10 liuskassa. Itse luotan pregcheckiin :) toivon sulle viivan vahvistumista!

Onko liian vaaleita ollakseen dpo10? :sorry: outoa että ylin, joka on 10 herkkyys, on samanlainen kuin muut jotka 25..

Minulla oli dpo10 niin haalea haamulainen, ettei sitä oikeastaan näkynyt kuvassa ollenkaan. Ei ole ollenkaan liian vaaleita. :)

Minulla oli dpo10 niin haalea haamulainen, ettei sitä oikeastaan näkynyt kuvassa ollenkaan. Ei ole ollenkaan liian vaaleita. :)

Missä vaiheessa sulla lähti tummenemaan viiva näkyvämmäksi, vai testasitko missä vaiheessa uudestaan?

Missä vaiheessa sulla lähti tummenemaan viiva näkyvämmäksi, vai testasitko missä vaiheessa uudestaan?

Testasin jokusen kerran... :angelic: Vasemmalla 10 mIU/ml ja oikealla 25 mIU/ml. Ylhäältä alas dpo 10 (vain herkempi testi), 11, 12, 13, 14, 15, 16, 18, 21 ja 25.

Liitteet

• 20180620_225504.jpg
    20180620_225504.jpg
    4 MB · Katsottu: 337
Ihan hyvät viivat mun mielestä, itellä ei näkynyt noilla päivillä vielä mitään! Toivottavasti vahvistuu :smiley-angelic001

Voi kiitos, ihan kyyneleet tuli silmiin..tämä siis ivf alkuinen. Oireita ei oikein ole..
Miullakaan ei oo juurikaan ollut missään raskauksissa mitään oireita, kaksi onnistunutta ja yksi kesken mennyt. Joten sanoisin, että oireettomuudesta kannattaa vaan nauttia.
Ainut mistä oon tienny olevani raskaana jo ennen testiä on ollut raudan maku suussa.

Miullakaan ei oo juurikaan ollut missään raskauksissa mitään oireita, kaksi onnistunutta ja yksi kesken mennyt. Joten sanoisin, että oireettomuudesta kannattaa vaan nauttia.
Ainut mistä oon tienny olevani raskaana jo ennen testiä on ollut raudan maku suussa.
Minulla esikoisen raskaudessa ei ollut minkäänlaisia oireita ennen positiivista raskaustestiä, sen jälkeen kyllä vihloi todella kovaa alavatsasta monena päivänä, mutta ei edelleenkään muita oireita.

Hoitojen aikana negaan päättyneissä kierroissa Pregnyl aiheutti raudan makua suussa, joten hoidoissa voi oireita tulla lääkkeistäkin.

Eli oireista tai niiden puutteesta ei kanata päätellä mitään.

Minulla esikoisen raskaudessa ei ollut minkäänlaisia oireita ennen positiivista raskaustestiä, sen jälkeen kyllä vihloi todella kovaa alavatsasta monena päivänä, mutta ei edelleenkään muita oireita.

Hoitojen aikana negaan päättyneissä kierroissa Pregnyl aiheutti raudan makua suussa, joten hoidoissa voi oireita tulla lääkkeistäkin.

Eli oireista tai niiden puutteesta ei kanata päätellä mitään.
Joo, totta, hoito alkuisissa raskauksissa on vielä vaikeampi ees arvailla mikä johtuu lääkkeistä ja mikä raskaudesta!

Kp 14 ja eilen tuli vaaleanpunaista vuotoa. Limat bongasin torstai/perjantai. Nyt ovistesti tällainen. Mistä johtu se vuoto ja onko tämä nyt selvä plussa vai onko ovis jo tapahtunut

Liitteet

• IMG_20210824_063806.jpg
    IMG_20210824_063806.jpg
    2 MB · Katsottu: 224
Saitko aiemmin ovisplussaa?
Plussahan tuo on ja joillakin tulee joskus pientä veristä vuotoa oviksen aikana. Jos sulla sitten on ovis eilen/tänään/huomenna akselilla. (riippuen saitko siis aiemmin jo plussaa vai onko tää sun eka ovistesti tässä kierrossa?)
Eka testi koska en ole jaksanut testailla ennen. Eilinen vuoto ei ollut veristä vain ihan vaaleanpunaista/pinkkiä juoksevan valkovuodon tapaista

Hei,
Mikä on teidän mielestä nyt paras testi yrittää bongata aikaisilla päivillä plussaa? Tuntuu, et monessa testissä näkynyt tän palstan perusteella vääriä viivoja.. Tänään dpo 8, vielä yritän malttaa. Poikkeavaa itselle on nyt, ettei ole tullut rinnat kipeäksi, mitä aina tullut negakierrossa ja kertonut vaan pms oireista..

Hei,
Mikä on teidän mielestä nyt paras testi yrittää bongata aikaisilla päivillä plussaa? Tuntuu, et monessa testissä näkynyt tän palstan perusteella vääriä viivoja.. Tänään dpo 8, vielä yritän malttaa. Poikkeavaa itselle on nyt, ettei ole tullut rinnat kipeäksi, mitä aina tullut negakierrossa ja kertonut vaan pms oireista..

Mää sain DPO 9 vielä Apteekin herkällä testillä täysin negan, mut DPO 10 näytti CB viikkodigi "raskaana 1-2". Joten suosittelen sitä :cat:

Mää sain DPO 9 vielä Apteekin herkällä testillä täysin negan, mut DPO 10 näytti CB viikkodigi "raskaana 1-2". Joten suosittelen sitä :cat:

Oliko mitään tuntemuksia/aavistusta plussasta? :)
Ärsyttävää tämä odottelu, kuulostelee kaikkia kropan pieniäkin tuntemuksia ja sit pettymys negasta :D

Oliko mitään tuntemuksia/aavistusta plussasta? :)
Ärsyttävää tämä odottelu, kuulostelee kaikkia kropan pieniäkin tuntemuksia ja sit pettymys negasta :D

Joo aika pian ovulaation jälkeen alko olemaan huimausta,väsymystä ja vihlasuja kohdussa, ja valkovuotoa.. No ei vielä kannata tota negaa murehtia, parin päivän päästä voi tilanne olla jo eri, ja siittä plussasta vasta alkaakin stressi :woot::facepalm:

Takaisin