Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tuossa minun ovis plussa ja seuraavan päivän ovis nega. Apteekin oma testi käytössäMoikka! Onko tämä ovis plussa vai liian vaalea?? Passiin pitäisi ilmottautua, enkä ole vuosiin enää tehny ovis testejä ivf hoitojen takia..
Mun mielestä ei oo plussa :/ Toki testien herkkyydessä on eroja, esim. itellä pc toimii paremmin, kuin esim. rfsu:n ovulaatiotesti. Onko sulla digitaalisia ovistestejä? Ne ainaki näyttäs selkeästi onko + vai ei :)
Itellä nyt dpo 10, mietin testaisko illalla vai ei.. aika varma olo, ettei oo tärpänny :/
Mun mielestä ei oo plussa :/ Toki testien herkkyydessä on eroja, esim. itellä pc toimii paremmin, kuin esim. rfsu:n ovulaatiotesti. Onko sulla digitaalisia ovistestejä? Ne ainaki näyttäs selkeästi onko + vai ei :)
Itellä nyt dpo 10, mietin testaisko illalla vai ei.. aika varma olo, ettei oo tärpänny :/

Ihan hyvä että testaat usein. Minulle hoidoissa lääkäri sanoi, että LH-huippu voi olla niin nopea, että arvo nousee ja laskee testien välissä, ja sitten testit näyttävät negaa vaikka se huippu tuli ja osui vain testien väliin.Tein uuden testin nyt pari tuntia myöhemmin ja tämä ei kyllä enää voi nega olla! Ainakin uskoisin itse näin :angelic:
Oli tällänen jääny laatikkoon, mitä sanotte? Viivanpaikka vai haamulainen?Teen varmaan huomenna aamulla jonkun vähän laadukkaamman testin
![]()
Oli tällänen jääny laatikkoon, mitä sanotte? Viivanpaikka vai haamulainen?Teen varmaan huomenna aamulla jonkun vähän laadukkaamman testin
![]()
Jotain siinä kyllä näkyy, toivotaan että vahvistuuOnko sulla mikä kp tai dpo? Mulla tuli tänään ehkä vähän samanlainen, mutta on jo dpo 12 niin en usko että tarkoittaa mun kohdalla mitään
View attachment 105844

Jotain siinä kyllä näkyy, toivotaan että vahvistuuOnko sulla mikä kp tai dpo? Mulla tuli tänään ehkä vähän samanlainen, mutta on jo dpo 12 niin en usko että tarkoittaa mun kohdalla mitään
View attachment 105844
Tosiaan, pidän peukkuja.. nää on ihan samanlaisia kun mulla, kun aloitin aikasin testaa... Molemmissa näen viivan.. vahvistumisia!Jotain siinä kyllä näkyy, toivotaan että vahvistuuOnko sulla mikä kp tai dpo? Mulla tuli tänään ehkä vähän samanlainen, mutta on jo dpo 12 niin en usko että tarkoittaa mun kohdalla mitään
View attachment 105844
Oliko mitään tuntemuksia/aavistusta plussasta? :)
Ärsyttävää tämä odottelu, kuulostelee kaikkia kropan pieniäkin tuntemuksia ja sit pettymys negasta :D