Plussa vai ei?

Moikka! Onko tämä ovis plussa vai liian vaalea?? Passiin pitäisi ilmottautua, enkä ole vuosiin enää tehny ovis testejä ivf hoitojen takia..

Liitteet

• 16299837203024690204646993820809.jpg
    16299837203024690204646993820809.jpg
    1.3 MB · Katsottu: 185
Mun mielestä ei oo plussa :/ Toki testien herkkyydessä on eroja, esim. itellä pc toimii paremmin, kuin esim. rfsu:n ovulaatiotesti. Onko sulla digitaalisia ovistestejä? Ne ainaki näyttäs selkeästi onko + vai ei :)

Itellä nyt dpo 10, mietin testaisko illalla vai ei.. aika varma olo, ettei oo tärpänny :/

Moikka! Onko tämä ovis plussa vai liian vaalea?? Passiin pitäisi ilmottautua, enkä ole vuosiin enää tehny ovis testejä ivf hoitojen takia..
Tuossa minun ovis plussa ja seuraavan päivän ovis nega. Apteekin oma testi käytössä

Liitteet

• inCollage_20210825_155159127.jpg
    inCollage_20210825_155159127.jpg
    2 MB · Katsottu: 164
Ääh, testasin, testinä pahoin parjattu rfsu:n liuska ja ihan puhdas nega, ei edes viivan paikkaa tullut näkyviin :banghead:

Mun mielestä ei oo plussa :/ Toki testien herkkyydessä on eroja, esim. itellä pc toimii paremmin, kuin esim. rfsu:n ovulaatiotesti. Onko sulla digitaalisia ovistestejä? Ne ainaki näyttäs selkeästi onko + vai ei :)

Itellä nyt dpo 10, mietin testaisko illalla vai ei.. aika varma olo, ettei oo tärpänny :/

Ei oo digitestejä. Täytyy huomenna testailla uudelleen..

Kannattaa huomen aamulla testata :cat:
Näköjään testasit jo. Mulla näytti toi sama testi DPO 11 vasta todella,todella haaleeta plussaa. :angelic:

Sinänsä jännä kierto, että pms oireita ei oikein ole, en tiedä onko syynä se, että oon ollu tosi tarkalla ruokavaliolla ja en oo syöny yhtään sokeria, toki nyt alko kiukuttaa ja turhauttaa tuo nega :(

Tein uuden testin nyt pari tuntia myöhemmin ja tämä ei kyllä enää voi nega olla! Ainakin uskoisin itse näin :angelic:

Liitteet

• IMG_20210826_182459.jpg
    IMG_20210826_182459.jpg
    1.4 MB · Katsottu: 257
Tein uuden testin nyt pari tuntia myöhemmin ja tämä ei kyllä enää voi nega olla! Ainakin uskoisin itse näin :angelic:
Ihan hyvä että testaat usein. Minulle hoidoissa lääkäri sanoi, että LH-huippu voi olla niin nopea, että arvo nousee ja laskee testien välissä, ja sitten testit näyttävät negaa vaikka se huippu tuli ja osui vain testien väliin.

Oli tällänen jääny laatikkoon, mitä sanotte? Viivanpaikka vai haamulainen?:hilarious: Teen varmaan huomenna aamulla jonkun vähän laadukkaamman testin:rolleyes:

Liitteet

• IMG_20210827_144304__02.jpg
    IMG_20210827_144304__02.jpg
    729.9 KB · Katsottu: 226
Oli tällänen jääny laatikkoon, mitä sanotte? Viivanpaikka vai haamulainen?:hilarious: Teen varmaan huomenna aamulla jonkun vähän laadukkaamman testin:rolleyes:

Jotain siinä kyllä näkyy, toivotaan että vahvistuu :rolleyes: Onko sulla mikä kp tai dpo? Mulla tuli tänään ehkä vähän samanlainen, mutta on jo dpo 12 niin en usko että tarkoittaa mun kohdalla mitään :shifty:

651F28A8-6FF3-4E5E-9F77-EDE70ACDC6CB.jpeg

Jotain siinä kyllä näkyy, toivotaan että vahvistuu :rolleyes: Onko sulla mikä kp tai dpo? Mulla tuli tänään ehkä vähän samanlainen, mutta on jo dpo 12 niin en usko että tarkoittaa mun kohdalla mitään :shifty:

View attachment 105844

Mulla tilanne siis sellainen että kesäkuun alussa otin ekan koronarokotteen ja sen jälkeen kierto hyppäsi 33 päivästä 45 päivään. Nyt olisi taas menossa kierron päivä 45, eli tänään pitäisi vuodon alkaa. Nyt siis toinen kierto rokotteen jälkeen.

Eli toisin sanoen ovulaation ajankohdasta ei ole mitään tietoa:shifty:

Jos alkaa vuoto niin siitä alkaa sitten IVF-hoitojen hormoni pistoksetkin.

Toivotaan että sulla viiva vahvistuisi:happy:

View attachment 105844

Mutta siis eikö pc:ssäkin ole viiva?
Mulla eka viiva pc:ssä oli sellainen, ettei edes kuvassa näkynyt...

Muokattu viimeksi:
Tässä mun viimekierron pc testi, en oikein tiedä enää että mihin uskaltaa luottaa:shifty:

Liitteet

• 20210713_184109.jpg
    20210713_184109.jpg
    606.6 KB · Katsottu: 200
Takaisin