Frida16
Jostain jotain jo tietävä
Wau!Täällä ehkä 4+1, ja just tulin verikokeista... 399.
Kohta on yhtä vahvat viivat :angelic:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wau!Täällä ehkä 4+1, ja just tulin verikokeista... 399.
Kohta on yhtä vahvat viivat :angelic:
Onnittelut 
ihanaa!Tänään jännittävä päivä edessä. Katsotaan onko hcg noussut normaalistiTestailut loppuu tältä erää, kun tuli jo noin vahvat viivat :angelic: Ylin on Keskiviikolta, ja alin tän aamunen.
Riippuu testimerkistäkin. Oon huomannut että mulla pc antaa vaaleemmannäköistä viivaa kuin tuo rfsu liuska, vaikka ovat yhtä herkkiä. Voi johtua siitäkin et pc:n viiva on ohut ja rfsu:n tosi leveä, niin näyttää sit myös paljon tummemmalta.Mitkä viikot sulla olisi nyt? Hyvät viivat meinaan.. mulla olis 4+3, ja aika vaaleat on viivat minulla.
Riippuu testimerkistäkin. Oon huomannut että mulla pc antaa vaaleemmannäköistä viivaa kuin tuo rfsu liuska, vaikka ovat yhtä herkkiä. Voi johtua siitäkin et pc:n viiva on ohut ja rfsu:n tosi leveä, niin näyttää sit myös paljon tummemmalta.
Mitkä viikot sulla olisi nyt? Hyvät viivat meinaan.. mulla olis 4+3, ja aika vaaleat on viivat minulla.
Sulla viivat selvästi tummuu, niin on hyvä merkki Musta on tullut ihan hirvee himotestaaja
dpo 12, päivä pissasta tehty 2h pidätyksellä rsfu:n herkkä testiDpo 8 tuli paperiin rusehtavaa tuhrua pikkasen
On tää kyllä välillä sellasta arvottelua että huhhuh
![]()
En vielä, testaan huomenna aamulla:)Testasitko uusiksi? :)

En vielä, testaan huomenna aamulla:)
Näitkö sä tossa toista viivaa?![]()
Tässä sitten taas mun viimekierron pc:n testi joka ei tarkoittanut mitäänTämä taas oli plussa..
Että jos tulee viiva tähän testiin, se voi olla tai sitten ei plussa.. surkeita kaiken kaikkiaan. Suosittelen esim sitä pc:tä. :)

Nässä kyllä aika törkeet viivat jos ei kerran positiivinen ollutkaanNäen kyllä, mutta mulla on niin huonoja kokemuksia tästä merkistä, että oksat pois.. aikaisemmin tänne laitoinkin, kun testissä oli viivat, mutta mitään ei tarkoittanut.
Nässä kyllä aika törkeet viivat jos ei kerran positiivinen ollutkaan![]()
Ja mulla näytti viikkodigi tuloksen jo DPO 10, et se antaa ainakin varman tuloksenTässä sitten taas mun viimekierron pc:n testi joka ei tarkoittanut mitään![]()
Testasitko ? Täällä tulosta odotellaan :)En vielä, testaan huomenna aamulla:)
Näitkö sä tossa toista viivaa?![]()