Plussa vai ei?

Juurikin sieltä tilasin. Voisi olla järkevää, antaa testien olla hetkeksi, antaa kaiken mennä omalla painollaan? Jatkuva testaaminen varmaan aiheuttaa stressiä, ainakin itselläni...se taas vaikeuttaa raskaaksi tuloa. Mutta älä menetä toivoasi vielä, on 50 vuotiaatkin lapsia saanu, että et sä liian vanha vielä ole. Toivottavasti pian tärppää :happy:
50-vuotiaat saa lapsia lähinnä lahjamunasolujen avulla. Toki joukkoon voi mahtua joku luomuihme, mutta sen todennäköisyys laskettaneen kuitenkin prosentin tuhannesosissa.

Emilia olet kuitenkin "vasta" 38v. Raskautuminen voi ottaa aikansa, tässä meidän iässä vuodessa voi irrota 1-2 tervettä munasolua enää, eli mahkut on pienemmät ja vie varmasti aikaa enemmän kuin nuoremmilla, mutta ei se mahdotonta ole :Heartpink

Kyllä on vahvistunut,jeeee!!! :facepalm::smiley-bounce013
Se kirjankuva on ÄRSYTTÄVINTÄ mitä tiedän,kun olet haluamassa oikeasti selkeän tuloksen! Mulle tuli jokaiseen Raskauskeijun digitestiin joka myytiin siinä paketissa,ja jouduin aina palautetta antaan mutta he lähetti uuden veloituksetta. Koska tein testin aivan oikein,eli viallinen testi kyseessä. Sain tilalle toimivan. Tilasitko sinäkin sieltä? :happy3
Mulle iso pettymys tullut joka kuukausi mutta en enää lannistu kuten ennen. Olen jo hyväksynyt ”kohtaloni”,että en varmaan tule enää raskaaksi.:smiley-ashamed005 Jos,niin osuu. Mutta en ota enää murhetta. :angel12 Ikä on varmasti syynä tähän.

Tilasin kans Raskauskeijulta noita digejä, sen misä on 2pkt, nii ainakin toinen niistä on onneks toiminu. Toisen teen keskiviikkona, saas nähdä toimiiko se. Sais toimia ku sitä on paljon jännempi odottaa ku liuskatestin tuloksia :smiley-ashamed005

Mä tein dpo9 mun ainoan digin jostain päiväpissasta, kun sain niitä maailman haaleimpia haamuja pc liuskaan ja se näytti ei raskaana. Oli varmaan just ja just siinä rajalla arvot :bored: olis ehkä pitänyt odottaa vielä yks päivä dpo10 asti. Sen jälkeen en oo hakenut uutta digiä (vielä), vaikka viivat vahvistuu :angelic:

Tässä tämän aamun pc puikko, dpo12
View attachment 105333

Todella hyvin vahvistuu! Kyllä digin uskaltaa jo tehdä :gen014 Tässä mun viivat :excited001

Liitteet

• 20210809_075519.jpg
    20210809_075519.jpg
    489.1 KB · Katsottu: 262
Olikos näistä pregcheckin testeistä jotain virheellistä erää liikkeellä? Luotanko tähän vai lähdenkö metsästämään jotain toista testiä :rolleyes:

Liitteet

• IMG_20210809_111810.jpg
    IMG_20210809_111810.jpg
    740.2 KB · Katsottu: 285
Todella hyvin vahvistuu! Kyllä digin uskaltaa jo tehdä :gen014 Tässä mun viivat :excited001
Hienot viivat!! :hello2
Mä ostin nyt kans pari rfsu-liuskaa, kun ei oo enää varhaisesta testaamisesta kyse ja kyllähän tämä nyt asiansa ajaa :grin
Dpo12, päivällä
IMG_20210809_124142.jpg

Hienot viivat!! :hello2
Mä ostin nyt kans pari rfsu-liuskaa, kun ei oo enää varhaisesta testaamisesta kyse ja kyllähän tämä nyt asiansa ajaa :grin
Dpo12, päivällä
View attachment 105358

Jep, nyt uskaltaa näillä testailla ku on muulla testillä varmistanut :cat: Ostin vklp 8kpl paketin näitä, niin testaan ne, ja sit riittää :hilarious: Tänään soitin neuvolaankin, ja laitto lähetteen naistentaudeille ultraan, niin näkee onko tällä kertaa oikeassa paikassa. Jotenkin vaan pelottaa ku kaikki sanoo et tissit on kipeet ja turvonneet, mut itellä ei sitä ongelmaa oo :bored: pelkästään menkkamaista jomotusta sillon tällön.:sorry:

…tarkoitin siis kuvaa, jossa kaikki kolme testiä näkyy. Eli liuskatestistä en erota viivaa/haamua, mutta noista kahdesta muusta kyllä näkyy!

Joo, se on kyllä haalein. Sain rfsulta 9 testiä, niin siksi niilläkin testasin.. tämä siis sama testi, tie näkyykö siinäkään..

Liitteet

• IMG_20210809_153759.jpg
    IMG_20210809_153759.jpg
    2.4 MB · Katsottu: 243
Jep, nyt uskaltaa näillä testailla ku on muulla testillä varmistanut :cat: Ostin vklp 8kpl paketin näitä, niin testaan ne, ja sit riittää :hilarious: Tänään soitin neuvolaankin, ja laitto lähetteen naistentaudeille ultraan, niin näkee onko tällä kertaa oikeassa paikassa. Jotenkin vaan pelottaa ku kaikki sanoo et tissit on kipeet ja turvonneet, mut itellä ei sitä ongelmaa oo :bored: pelkästään menkkamaista jomotusta sillon tällön.:sorry:
Mulla ei ollu juniorista yhtään tissit kipeet tai turvonneet. Esikoisesta ne oli ollu niin hemmetin arat, joten odotin sen olevan samalla tavalla toisellakin kertaa ja puristelin ja kokeilin tissejä huolestuneena sata kertaa päivässä. Lopulta ne tuli varmaan aroiksi sen mun jatkuvan puristelun takia :hilarious:
Nyt mulla on yli 8v edellisestä raskaudesta ja jo ivf-lääkkeet teki rinnat aroiksi ja sen on sit jatkunut ihan minimaalisena se arkuus, turvoksissa ne tosiaan kyllä on. Ei varmasti ole mitään syytä huoleen, vaikka rinnat ei ole kipeät :Heartpink

Mulla ei ollu juniorista yhtään tissit kipeet tai turvonneet. Esikoisesta ne oli ollu niin hemmetin arat, joten odotin sen olevan samalla tavalla toisellakin kertaa ja puristelin ja kokeilin tissejä huolestuneena sata kertaa päivässä. Lopulta ne tuli varmaan aroiksi sen mun jatkuvan puristelun takia :hilarious:
Nyt mulla on yli 8v edellisestä raskaudesta ja jo ivf-lääkkeet teki rinnat aroiksi ja sen on sit jatkunut ihan minimaalisena se arkuus, turvoksissa ne tosiaan kyllä on. Ei varmasti ole mitään syytä huoleen, vaikka rinnat ei ole kipeät :Heartpink

Joo, jokainen raskaus on erilainen ja oireettomuuskin on normaalia, mut jumankauta ku silti ajattelee kaikkee :banghead: Luulis et loppuis plussaan toi epävarmuus, ku ennen plussaa tunnusteli oloansa ja mietti onkohan nyt tärpännyt vai ei, ja nyt plussan jälkeen tää jatkuu vaan pahempana :sad001 Sais aika kulua äkkiä, et pääsis paremmille viikoille, tai alkais tuntee oikeesti olevansa raskaana.

Meillä taitaisi olla suunillee 23.4.. jos sinne asti siis päästään, ei pidä vielä ajatella niin pitkälle.. katsellaan ! Onnea kaikille kelle plussa tuli ja plussatuulia kovasti muille :smiley-bounce016

Takaisin