Plussa vai ei?

Mulla joskus ennen menkkoja raskaus testi haamuillut. Luulisi että tässä vaiheessa kiertoa sinulla näkyisi jo selvemmin myös nuilla normi testeillä? Mutta eikös ne ota vielä verikokeet jos tehty alkion siirto?

Mulla kaveri plussasi siirron jälkeen pp18 :D ei se aina välttämättä näy. Vaikkakin mulla näkyi edellisestä raskaudesta heti.
Verikokeita tuskin saan. Luottavat liuskatestiin. Jos vielä viikon päästä sama tilanne niin sitten katsovat uudelleen..

Mulla kaveri plussasi siirron jälkeen pp18 :D ei se aina välttämättä näy. Vaikkakin mulla näkyi edellisestä raskaudesta heti.
Verikokeita tuskin saan. Luottavat liuskatestiin. Jos vielä viikon päästä sama tilanne niin sitten katsovat uudelleen..

Niin siis totta kai kaikillahan se hcg nousee eri tahtia. Mä oottasin muutaman päivän ja testaisin uudelleen vahvistuuko vaiko ei. Voihan se myös olla että ollu jokin kiinnittymis yritys joka vähän nostanu sitä hcgtä.

Auttakaa avutonta! Meikäläisellä alkionsiirron jälkeen testit haamuilleet enemmän ja vähemmän. Välillä negaa kunnolla ja sitten taas tulee viivaa. Nyt eilen virallisena testipäivänä tein rfsu herkän johon tuli selvä viiva. View attachment 104107

tänään aamulla tein onestepin testin johon piirtyi hentoinen viiva. Tein perus digin jossa raskaana tai ei raskaana tulos. Avasin testin ja siellä selvä viiva. Voiko näitä tulkita mitenkään vai onko vaan toive ajattelua..View attachment 104108
Tuosta RFSUN testistä voin kommentoida,sillä saa kyllä helposti haamuviivaa,ja muut testit ovat negatiivisia. Kyllä se varmasti näkyisi haamuna muissakin testeissä,kuin vain RFSUssa. Tosin digitesti ei ole kovin herkkä(viikkodigi antoi itselle miinuksen päiväpissasta ja aamupissasta plussan). Tuossa näen itse kyllä haamuviivan jo,alimmassa kuvassa.
Mullekin tuli tälläinen viivanen keskiviikkona Rfsu-testiin,ja ei merkitse yhtikäs mitään.

52E7CE3D-921E-4ED3-90AD-20D0CBCB4A9F.jpeg

Niin siis totta kai kaikillahan se hcg nousee eri tahtia. Mä oottasin muutaman päivän ja testaisin uudelleen vahvistuuko vaiko ei. Voihan se myös olla että ollu jokin kiinnittymis yritys joka vähän nostanu sitä hcgtä.

mulla siis oli plussa testissä pp6 mutta sitten hävisi kun pieru Saharaan. Nyt sitten taas kävi näkymään viivoja. Varmaan joku kasvain mulla tuolla..

Tuosta RFSUN testistä voin kommentoida,sillä saa kyllä helposti haamuviivaa,ja muut testit ovat negatiivisia. Kyllä se varmasti näkyisi haamuna muissakin testeissä,kuin vain RFSUssa. Tosin digitesti ei ole kovin herkkä(viikkodigi antoi itselle miinuksen päiväpissasta ja aamupissasta plussan). Tuossa näen itse kyllä haamuviivan jo,alimmassa kuvassa.
Mullekin tuli tälläinen viivanen keskiviikkona Rfsu-testiin,ja ei merkitse yhtikäs mitään.
View attachment 104114

Tiedän kyllä. Ja olen saanut viivoja vaikken ole ollut raskaana. Nyt kuitenkin lävähti tuo viiva samanlaisena mitä oli esikoisen raskaudessa. Muut testit haamuautojen myös.

mulla siis oli plussa testissä pp6 mutta sitten hävisi kun pieru Saharaan. Nyt sitten taas kävi näkymään viivoja. Varmaan joku kasvain mulla tuolla..

Epäilen enemmänkin että mennyt kesken varhaisessa vaiheessa. Toki kannatteehan se tutkituttaa jos testit vain haamuilee pidempäänkin.

Niin minäkin ajattelin ennen eilistä viivaa.

Verikokeessa hcgn mittauksessa sen ainakin näkisi nopeastikkin, sehän taitaa saada neuvolastakin terveydenhoitajan lähetteellä? Mutta hoito taustanen niin saat varmaan siltä lääkäriltä huomenna lähetteen.

Ootko kokeillut jotain muuta testiä (esim pc) tuleeko niihin viivaa?

Viikkodigin herkkyys on 10 (raskaana 1-2). Mut noihin kaikkiin digeihin tulee viivaa vaikkei olisi raskaana, niin niistä vähän vaikea päätellä.

Toivottavasti tämmöisessä epäselvässä tilanteessa otettaisi verikokeet! Tsemppiä epätietoisuuteen ❤️

ostin kaupasta äsken lisää testejä. Kokeilen vielä niillä ja jos näyttää vielä jotain niin pakko pyytää verikokeet. Kiitos lempeästä vastauksesta <3

Mitä mieltä olette tästä? Menkkojen pitäisi alkaa tänään ja viime viikolla tein kaksi varhaista testiä, jotka näyttivät selkeää negaa.

Liitteet

• 27F565DB-003F-4BA1-91CE-3757E1EFFD29.jpeg
    27F565DB-003F-4BA1-91CE-3757E1EFFD29.jpeg
    1.9 MB · Katsottu: 328
:angel1Huomenta ja hyvää uutta viikkoa kaikille. Tein positiivisen ovulaatiotestin oudon aikaisin,siis KP 8. En tiedä kuinka nopeasti ovuloin O+ jälkeen, ei ollut mitään ovulaatiokipuoireita silloin. Mietein että voihan tietysti olla kaksikin ovulaatiota. Mutta en usko että omalle kohdalle niin kävisi…tosiaan mutta kun lähestyy 40 ikävuotta sen riski lisääntyy,näin lueskelin eilen. Eli olisi mahdollista että olisin nyt jo alkukierrosta raskautunut ja saattaisi sitten jotain jo näkyä mutta enpä uskonut että näkyisi mitään…RFSU-liuskan sitten tein huvin vuoksi,koska oli jotain alavatsakipuja eilen,ja arvelin että ovulaatio olisi voinu siis olla jo yli viikko sitten.
Testi näytti tälle. Nuo oudot harmaat viirut tuli häiriimän hiukan mutta kyllä se näkyy tulos silti. Eli tässä testiajan sisällä
2C4FD4DE-8D3D-46BC-9D0F-D087F4F2CBDD.jpeg
Ps. Älkääkä kysykö MIKSI ihmeessä testaan tähän aikaan,kun oviksesta kulunut vasta 8-9 päivää…:rolleyes: Mulle tuli tunne että pitää nyt testata. o_O:p

Muokattu viimeksi:
Lähinnä vaan vitsillä sanoin eikä ollut kyllä tarkoitus pahoittaa kenenkään mieltä. Säästyy omalta mielipahalta kun ei ole koko aikaa testaamassa. Jos ovulaatio on ollut päivä pari sitten niin kaiken järjen mukaan ei se tärppi näy testissä vaikka oliskin tärpännyt :rolleyes:
Ymmärrän. Olen poissa ollutkin,enkä testaillut. Nyt tein huvikseni pois viimeisen testin ja DPO 8-9 voi tänään olla. Siis jos se oli ovisplussa (kp 8) jolle se One step-liuska vaikutti…niin ”aikainen lintu madon nappaa”…:angelic:
Jonkunlainen haamuilija sieltä tuli ja se ei näyttänyt millekään viivanpaikalle,MUTTA.:pompus: Aika näyttää mitä tapahtuu. Odottelin ovista ihan oikeasti vasta eilen eli kp 16,mutta se saattoi olla sitten aiemmin. Who knows. Nyt en saanut ovistestejä lisää joten se testailu jäi tuohon kp 8 ovisplussaan. Talletteluja oli nyt eilen mutta jotenkin tuntuisi että ovuloin jo 9 pv sitten. Fiilis.

Takaisin