Herukka
Sanaisen arkkunsa ammentaja
Mulla joskus ennen menkkoja raskaus testi haamuillut. Luulisi että tässä vaiheessa kiertoa sinulla näkyisi jo selvemmin myös nuilla normi testeillä? Mutta eikös ne ota vielä verikokeet jos tehty alkion siirto?
Mulla kaveri plussasi siirron jälkeen pp18 :D ei se aina välttämättä näy. Vaikkakin mulla näkyi edellisestä raskaudesta heti.
Verikokeita tuskin saan. Luottavat liuskatestiin. Jos vielä viikon päästä sama tilanne niin sitten katsovat uudelleen..

Huomenta ja hyvää uutta viikkoa kaikille. Tein positiivisen ovulaatiotestin oudon aikaisin,siis KP 8. En tiedä kuinka nopeasti ovuloin O+ jälkeen, ei ollut mitään ovulaatiokipuoireita silloin. Mietein että voihan tietysti olla kaksikin ovulaatiota. Mutta en usko että omalle kohdalle niin kävisi…tosiaan mutta kun lähestyy 40 ikävuotta sen riski lisääntyy,näin lueskelin eilen. Eli olisi mahdollista että olisin nyt jo alkukierrosta raskautunut ja saattaisi sitten jotain jo näkyä mutta enpä uskonut että näkyisi mitään…RFSU-liuskan sitten tein huvin vuoksi,koska oli jotain alavatsakipuja eilen,ja arvelin että ovulaatio olisi voinu siis olla jo yli viikko sitten.
Aika näyttää mitä tapahtuu. Odottelin ovista ihan oikeasti vasta eilen eli kp 16,mutta se saattoi olla sitten aiemmin. Who knows. Nyt en saanut ovistestejä lisää joten se testailu jäi tuohon kp 8 ovisplussaan. Talletteluja oli nyt eilen mutta jotenkin tuntuisi että ovuloin jo 9 pv sitten. Fiilis.