Plussa vai ei?

Onpa hiljaista täällä Plussa vai ei-palstalla…
Laitanpa jakoon oman One Step-testikuvan. Herkkä testi siis kyseessä. Ei itsellä ole kokemusta tästä merkistä niin jospa siksi laittaisi tänne. Eli nyt ovistestin mukaan joka oli melkein plussa kp8 eli 10 vrk sitten.
Ja oviskipuja oli kp 16,eli vähän outo juttu. Joko kaksi ovista tai sitten kiinnittymiskipuja(?).
B109B0E6-8C63-4DF0-AE44-5105B123FEDA.jpeg

Muokattu viimeksi:
Onpa hiljaista täällä Plussa vai ei-palstalla…
Laitanpa jakoon oman One Step-testikuvan. Herkkä testi siis kyseessä. Ei itsellä ole kokemusta tästä merkistä niin jospa siksi laittaisi tänne. Eli nyt ovistestin mukaan joka oli melkein plussa kp8 eli 10 vrk sitten.
Ja oviskipuja oli kp 16,eli vähän outo juttu. Joko kaksi ovista tai sitten kiinnittymiskipuja(?).
View attachment 104203

Negatiivinen tämä testi ainakin on...

Negalta näyttää.
Mulla monesti on käynyt niin ovistestien kanssa, että tulee tosi tumma ja sit taas haalistuu ennen oikeaa plussaa. Et testannut enää kp 16 uudestaan ovista?

View attachment 104211

Tässä mun viimeisimmät testaukset. Kuivia kuvassa toki, ettei näytä niin vahvoille kuin heti tehtynä mut kolmas ylin oli "melkein plussa" ja viimeisin lopults se oikea plussa.

Joo,kävi juuri niin kuin taisin kirjoitella Juhannusaaton aattona. Ei tullut postia ja ovulaatiotestit oli loppuneet. No,tänään sain käsiini ne vasta. Eli seuraavaan kiertoon säästynee juuri ne. Onneksi tilasin noita One Stepin herkkiä ja tavallisia liuskatestejä myös.

Tämän aamuinen testi poltteli kaapissa…
Ja nyt pidän testaustauon,ainakin 2 päivän jos pystyn. Koska siten voin seurata onko tuo se kuuluisa viivanpaikka joka siihen ilmestyi testiajalla. En voi uskoa että olisin ovuloinut todella aikaisin,kp 9. Tosin nuorempana mulla oli aina aikaisin ovulaatio. En todentanut sitä millään muuta kuin oireiden perusteella…En usko,että olisi yhtäkkiä kierto palannut samaan kuin nuorempana…Tosin viimeiset 2 kuukautta kierto on ollut yllättäen 28 vrk. Yli puolivuotta meni kierron ollessa vain 24-26 vrk.
Kuivuneena aamun testi DPO 10(?) näyttää tältä:
3411523C-2DEA-4995-82AC-BFBE27FAE0BC.jpeg

Liitteet

• CAA4F2E2-4CB7-4C6E-B6B7-9D39530F45D0.jpeg
    CAA4F2E2-4CB7-4C6E-B6B7-9D39530F45D0.jpeg
    845.2 KB · Katsottu: 367
Muokattu viimeksi:
Onkohan näissä näkyvissä vain viivanpaikka vai onkohan mennyt kesken? Aluksi tuntui että viiva vahvistuu, mutta nyt yhtäkkiä on lähes kadonnut.. vai onko tuo vahvistuneempi 29.6 testattu viivakin vain räikeä viivanpaikka?

Liitteet

• 03864300-C8EE-4BE3-B84B-F3B66601967B.jpeg
    03864300-C8EE-4BE3-B84B-F3B66601967B.jpeg
    873.2 KB · Katsottu: 414
Onkohan näissä näkyvissä vain viivanpaikka vai onkohan mennyt kesken? Aluksi tuntui että viiva vahvistuu, mutta nyt yhtäkkiä on lähes kadonnut.. vai onko tuo vahvistuneempi 29.6 testattu viivakin vain räikeä viivanpaikka?
Ei kyllä näytä minusta viivanpaikalta tuo 29.6. testiviiva. Selkeä positiivinen minulle ainakin. Oletko kokeillut jollain toisella testillä,se voisi antaa osviittaa. Tosin hyvinkin usein voi olla kyse siitä että virtsa on laimeampaa niin se vaikutta helposti viivan vahvuuteen.

Tämä testi kun on kyseessä niin valitettavasti voi myös olla ihan vaan väärä viiva/viivanpaikka millä nimellä nyt sitä haluaa kutsua. Täälläkin on nähty räikeämpiä viivoja ilman että ne tarkoitti raskautta.
Toki voi olla että oli kiinnittymisyrityskin. Hankala tietenkin sanoa, kun näistä testeistä ei ikinä tiedä.

Minäkin olen sanut tuolla värillisiä viivoja ilman raskautta. Siksi en ostanut enää noita Rfsu liuskoja lähikaupasta. Ostin nyt Pregcheckejä,niillä en saa ikinä turhia viivoja. Suosittelen Tuutsi hakemaan Pregcheck,saa S-market:sta(2€/2kpl).
Muoks. Juu ja Pc ei kyllä sitten näyttänyt raskauttakaan(kuva jäljempänä)…silloin kun olisi pitänyt kun RFSU-liuska näytti.

Muokattu viimeksi:
Digit tietty ei tarvi arpoa, ja liuskoista oikeastaan ihan sama mitä testejä jos oikea plussa on niin kyllä se näkyy testissä kuin testissä....

Testiajan sisään otin tämän(alle min)
1B56FDB0-E9AD-489C-9302-CA103A7863B7.jpeg
Anteeksi epäselvä kuva(en saanut tarkennettua vaikka yritin)…

Muokattu viimeksi:
Ehkäpä kannatti käydä aamulla kaupassa ja ostaa tätä luottotestiäni(vaikka kironnut sen väärien haamujen vuoksi ja värillisten viivanpaikkojen)sekä tehdä päiväpissasta. Se oli vahvempaa kuin aamuinen. Huomasin että aamuvirtsa oli tosi laimeaa taas..! Siis sain heti tämän plussaviivan kun testi alkoi toimimaan…!?
43CDD2E8-71A1-4BE0-9EB8-32756FA862E8.jpeg

Menin tuloksesta niin sekaisin,että tiputin liuskan melkein kissankoppaan..:cat::oops:
joo tiedän että voi olla VÄÄRÄ viiva ja aion huomenna testata samaan aikaan taas. Ostin myös niitä Rfsun herkkiä 3 kpl. :grin

Muokattu viimeksi:
Testiajan sisään otin tämän(alle min)
View attachment 104374
Anteeksi epäselvä kuva(en saanut tarkennettua vaikka yritin)…
Munkaan silmään ei kyllä näy toista viivaa:sad001 Mä tein myös vielä erimerkkisen testin ja ihan puhdas nega on. Sitä plussaa oottaa niin kovasti että ainakin musta tuntuu että plussia näkee näissä negatiivisissakin..:sorry:

Liitteet

• 2CF728EB-C6A9-4B13-B2A8-33C310F1EE73.jpeg
    2CF728EB-C6A9-4B13-B2A8-33C310F1EE73.jpeg
    966.2 KB · Katsottu: 388
Munkaan silmään ei kyllä näy toista viivaa:sad001 Mä tein myös vielä erimerkkisen testin ja ihan puhdas nega on. Sitä plussaa oottaa niin kovasti että ainakin musta tuntuu että plussia näkee näissä negatiivisissakin..:sorry:
Ei ollut mitään viivaa kyllä minullakaan aamuisissa. Huomasin että mulla aamupissa on laimeampaa kuin aamupäivän. Ja siitä saan aina selkeämmät viivat joten siksi testasin uudelleen ja eri testillä eli Rfsulla. Se on aina ennenkin antanut mulle selvän plussan kun taas PC ei näytä mitään viivaa.

Ei ollut mitään viivaa kyllä minullakaan aamuisissa. Huomasin että mulla aamupissa on laimeampaa kuin aamupäivän. Ja siitä saan aina selkeämmät viivat joten siksi testasin uudelleen ja eri testillä eli Rfsulla. Se on aina ennenkin antanut mulle selvän plussan kun taas PC ei näytä mitään viivaa.
Mulla myös ensimmäisessä raskaudessa rfsu oli ainut testi, joka näytti hailuran haamun, joka sitten siitä vahvistui. Huomasin myös, että aamupissasta en ikinä saanut kovin vahvaa viivaa/viivaa ollenkaan, mutta illalla taas näkyi. Pregcheck näytti muutamana päivänä negaa, vaikka rfsu edelleen näytti haamua. Siksi tuntuu nyt uskomattomalta, että rfsu näyttäisi vaan noita valeplussia, mutta pakko kai se on uskoa että ei tässä raskaana olla :bag: Toivotaan että sulla nyt tuo rfsu:n plussa on oikea plussa!:angelic:

Mulla myös ensimmäisessä raskaudessa rfsu oli ainut testi, joka näytti hailuran haamun, joka sitten siitä vahvistui. Huomasin myös, että aamupissasta en ikinä saanut kovin vahvaa viivaa/viivaa ollenkaan, mutta illalla taas näkyi. Pregcheck näytti muutamana päivänä negaa, vaikka rfsu edelleen näytti haamua. Siksi tuntuu nyt uskomattomalta, että rfsu näyttäisi vaan noita valeplussia, mutta pakko kai se on uskoa että ei tässä raskaana olla :bag: Toivotaan että sulla nyt tuo rfsu:n plussa on oikea plussa!:angelic:

Mullakin on aina ollut tuo RFSU-liuska käytössä. Siis vuosikausia ja vuosia sitten RFSU-liuska oli ainoa mitä käytin ja se näytti aina oikein. Ja havaitsin sillä aina haamunkin,ja sen erotti hyvin ”väärästä” plussasta. Tämän päiväinen RFSU oli sellaisen aidon plussaviivan näköinen.
Sullahan on ihan selkeitä plussaviivoja tuossa ylempänä. Eli onko sulla nyt tullut mitään RFSU testiin? Mä en ainakaan ole saanut edes haamua Pregcheckillä tänäänKÄÄN,enkä edes Apteq testillä.
Eli siksi varaudun siihen että oma testini ei olisikaan oikea aito plussa. Silti sehän voi se olla,tosin aika tuuri saa olla jos kerran kp 8 oli ovistesti tälläinen:
C738B5E2-606B-4F82-B6BC-280EAA5ADD7C.jpeg
Ja seuraavana päivänä rakastelua eli kp 9. Sitten oli kp 12,ja seuraavaksi sainkin oviskivut vasta kp16,ja sinä pv oli rakastelua ja siitä vasta 6 vrk aikaa. Mulla loppui ovulaatiotestit kesken,eli sain ne vasta kp 18 postissa,siksi en voinut tikuttaa enää.

Mullakin on aina ollut tuo RFSU-liuska käytössä. Siis vuosikausia ja vuosia sitten RFSU-liuska oli ainoa mitä käytin ja se näytti aina oikein. Ja havaitsin sillä aina haamunkin,ja sen erotti hyvin ”väärästä” plussasta. Tämän päiväinen RFSU oli sellaisen aidon plussaviivan näköinen.
Sullahan on ihan selkeitä plussaviivoja tuossa ylempänä. Eli onko sulla nyt tullut mitään RFSU testiin? Mä en ainakaan ole saanut edes haamua Pregcheckillä tänäänKÄÄN,enkä edes Apteq testillä.
Eli siksi varaudun siihen että oma testini ei olisikaan oikea aito plussa. Silti sehän voi se olla,tosin aika tuuri saa olla jos kerran kp 8 oli ovistesti tälläinen:
View attachment 104394
Ja seuraavana päivänä rakastelua eli kp 9. Sitten oli kp 12,ja seuraavaksi sainkin oviskivut vasta kp16,ja sinä pv oli rakastelua ja siitä vasta 6 vrk aikaa. Mulla loppui ovulaatiotestit kesken,eli sain ne vasta kp 18 postissa,siksi en voinut tikuttaa enää.
Joo mulla kans ennen rfsu näyttänyt aina oikein, enkä ikinä oo saanut mitään viivanpaikkaa vaikka miten oon epätoivosesti testiä pyöritellyt eri valoissa.:grin Mun mielestä nuo mun ylempänä olevat testit on myös aika selkeitä ja myös mies näki ne ja huomasi, että on tummunut tuon parin päivän aikana. En ole nyt enää tehnyt noita rfsu testejä niin en tiedä tuleeko niihin mitään, mutta kun ensimmäisen testin tein tuolloin 27.6 niin tuntuisi hassulta että vieläkään ei näkyisi missään muussa testissä mitään.. Tuo sun testi on myös tosi helposti havaittavissa, toivotaan että on nyt oikea plussa ja lähtee vahvistumaan :smiley-angelic001

Hei,mulla muuten viime raskaudessa oli siis tilanne että selvän viivan sain RFSU-liuskaan,RFSU Herkkä puikkoon melko paljon hailakampi viiva ja PC oli silmille negatiivinen. Laitan sulle kuvan. Ja tässä kuvassa siis on menossa DPO 16,aika selvä plussa RFSU-lla,Pregcheckissä en nähnyt minkäänlaista viivaa. Eli mulla ei vain näyttänyt tuo Pc…Aika erikoista eikö?
Eli en vielä menettäisi toivoani.
Tämä raskaus meni kylläkin kesken seuraavana päivänä mutta digitestikin oli positiivinen näiden kanssa.
43D5D9D2-217E-42EC-B072-7D58AE965C6D.jpeg
Molemmat samasta pissasta tehtyjä.

Laitan tähän vertailun vuoksi vanhan kuvan.
Tässä dpo14, keskimmäinen testi on 10mlu/ml herkkä one step testi tilsttu kotitesti.fi. Alimmainen rfsu.
En suosittele noita herkimpiä one steppejä, niin kuin tässäkin kuvassa näkyy niin rfsu antoi jo selkeän plussan verrattuna tuohon herkkään testiin o_O

Liitteet

• Screenshot_20210704-212408_Gallery.jpg
    Screenshot_20210704-212408_Gallery.jpg
    854.8 KB · Katsottu: 471
Takaisin