Plussa vai ei?

Näkeekö kukaan tässä mitään... Ite oon näkevinäni pienen värikertymän ja haalean vaalean viivan... Tarkkaa tietoa ovulaatiosta ei ole.. Luullut jo pari kertaa että olisi ollut ja edellisen kerra jälkeen olin varma että menkat alkaa kun oli pari päivää tiputtelua... Ovulaatio testi antanut vaan negaa... Tiputtelusta on nyt viikko... :think005

Tein testin ihan huvikseen vaan kun tänään on vuosipäivä niin jos saisi parhaan lahjan ikinä :happy:

Liitteet

• IMG_20210503_152230.jpg
    IMG_20210503_152230.jpg
    1.6 MB · Katsottu: 311
  • IMG_20210503_152051.jpg
    IMG_20210503_152051.jpg
    1.3 MB · Katsottu: 318
Muokattu viimeksi:
Näkeekö kukaan tässä mitään... Ite oon näkevinäni pienen värikertymän ja haalean vaalean viivan... Tarkkaa tietoa ovulaatiosta ei ole.. Luullut jo pari kertaa että olisi ollut ja edellisen kerra jälkeen olin varma että menkat alkaa kun oli pari päivää tiputtelua... Ovulaatio testi antanut vaan negaa... Tiputtelusta on nyt viikko... :think005

Tein testin ihan huvikseen vaan kun tänään on vuosipäivä niin jos saisi parhaan lahjan ikinä :happy:
Kyllä siellä jotain näkyy, nämäkin näyttää kyllä nykyään aika ronskeja viivanpaikkoja, mutta toivottavasti viiva vahvistuu!

Laitan tähän vielä kuvan tosta iltapäivällä tehdystä testistä. Nyt kun aloin tarkemmin katsoa kuvaa, niin näkyykö tossakin joku haamujen haamu vai kuvittelenko vaan? Rakkoaika tässä alle 2h

Olin tyhmä kun menin äsken testaan Clearbluen viikkonäytöllisellä joka odotti kaapissa ja nega sieltä tuli onkohan vielä toivoa?

Takaisin