Plussa vai ei?

Omituinen tilanne. Ollaan puhuttu tästä kuinka virtsasuihku ja pissapurkki. Ei havaintoa onko se miten todenperäinen asia mut aamulla lirutin suoraan tikkuun ja kuten kerroin niin se oli negatiivinen. Mies kuitenkin haki vielä CB early testin kun se on kuulemma "luotettavampi" ja siihen piirtyi päiväpissasta toinen viiva. Siis siihen noin 30 sek kohdalla alkoi tulla ja minuutissa jo luettava toki haalea mutta toinen viiva. Samoin samasta pissasta toinen se puikkotesti minkä tilasin joku pregtest nii näytti toista viivaa. Ehkä tuolla nyt jotain sittenkin tapahtuu, aiemmin CB earlyyn tullut ihan hailu viiva joka katosi ja nyt revin sen auki ja tuijotin haavi auki siinä tönöttäviä viivoja. Aikaiset on päivät mut toivottavasti nää nyt olis oikeat viivat. Päivitän tilannetta ja jos haamuilee vaan niin meen yksityiselle.

Muoks. Siis nää päivätestit tein ihan purkissa kaatamalla ja laskin sekunnit. Onkohan sillä edes merkitystä mut aamun testiin kesti tosi tosi kauan sen värin edes levitä ja kontrolliviiva piirtyi paljon hitaammin

Mulla esikoinen ei näkynyt heti aamu virtsasta, päivä pissasta ainoastaan. Muutaman päivän päästä ekasta haamusta näkyi myös aamulla.

Apuja nyt jännittää!

Avatusta kuva kun tosiaan revin innoissaan auki sen jostain syystä.

Toivottavasti tää nyt vahvistuu, ja kyllä aikaisilla päivillä ehkä hyvä dippailla kun se tosiaan on helpompi kontrolloida täten

Liitteet

• 20210429_164918.jpg
    20210429_164918.jpg
    375.6 KB · Katsottu: 309
Näettehän te tässä toisen? Tuntuu et ei saa kunnon kuvaa . En
Mulla esikoinen ei näkynyt heti aamu virtsasta, päivä pissasta ainoastaan. Muutaman päivän päästä ekasta haamusta näkyi myös aamulla.
Mielenkiintoista. Tää kyl nyt todistaa sen et hcg on koholla. Kunpa kunpa vahvistuisi...

No näkyy ja ihan selkeästi! :wideyed: Nyt sormet ristiin ja vahvistumista viivalle!!!
Apua kiitos!! Mä oon ihan jännän ääressä et vahvistuuks ja pysyykö ja onko oma progesteroni riittävä ja niin. Et kaikki sujuu... eiköhän. On toi kyl selkeämpi entä kui toissapäivän juuri nähtävissä oleva hailura

Näettehän te tässä toisen? Tuntuu et ei saa kunnon kuvaa . En

Mielenkiintoista. Tää kyl nyt todistaa sen et hcg on koholla. Kunpa kunpa vahvistuisi...

Tossa näkyy kyllä selkeästi, ei tarvi ees isontaa. Silloin kun esikoisesesta sain ekan haamun piti kaivaa järkkäri esille että sain kuvaan näkymään :hilarious:

Tossa näkyy kyllä selkeästi, ei tarvi ees isontaa. Silloin kun esikoisesesta sain ekan haamun piti kaivaa järkkäri esille että sain kuvaan näkymään :hilarious:
No joo mä olin ihan et mite tää ei nyt näy ja voiko toi olla plussa ja jaiks!! Nyt jännittää. Tai ehkä enemmän tuli semmonen olo et en mä ihan sekopäinen oo ku oireet puhuisi plussan puolesta. Toki, kemialliset näkyy myös aikaisilla päivillä mut jotenkin toi viiva ku se tuli heti ja jäi siihen niin eiköhän tää todistanut et hcg on koholla. Evaplinja oli tosi kapea nois ku googletin ja sit se oma hailu oli lähinnä harmaa ja katosi siitä lopulta

Niinpä, mä yritän malttaa mieleni mutta tuskin kykenen siihen ... jos viiva vahvistuu niin teen digin. Ja siitä ne viikot pitäisi näkyä. Mut olisi outoa jos useampi eri testi näyttää viivaa ja toi on kuitenkin paljon selkeämpi et eiköhän tuolla jokin oo. Toki, vielä voi tapahtua mitä vaan mut annan nyt itselleni luvan hengittää. Tulos ei tuosta kuitenkaan mihinkään muutu vaikka miten tiirailisi

Apuja nyt jännittää!

Avatusta kuva kun tosiaan revin innoissaan auki sen jostain syystä.

Toivottavasti tää nyt vahvistuu, ja kyllä aikaisilla päivillä ehkä hyvä dippailla kun se tosiaan on helpompi kontrolloida täten
Hyvältä näyttää. Saadaan susta uus tammikuinen <3

Tein tänään vielä yhden raskaustestin, kun vielä oli kaapissa ja vajaan tunnin pidätyksellä päiväpissasta ilmestyi viiva välittömästi kun kastui.Tämä suoraan pissasuihkusta. Tänään siis rv 5+4 eikä ole epäselvyyttä onko plussa vai ei.

Liitteet

• 7B2AAB10-6F44-435F-A32C-A5EAFCF768A5.jpeg
    7B2AAB10-6F44-435F-A32C-A5EAFCF768A5.jpeg
    485.8 KB · Katsottu: 196
Tuli aamulla 2 viivaa, meinasin päivittää mut sit alkoi jäätävä vuoto eli kp1 ja ehkä yritti tapahtua tai sitten ei mut nyt on kunnon vuoto ettei voi erehtyä kiinnittymiseen liittyväksi. Ehkä saan helmikuisen sitten :)

Tuli aamulla 2 viivaa, meinasin päivittää mut sit alkoi jäätävä vuoto eli kp1 ja ehkä yritti tapahtua tai sitten ei mut nyt on kunnon vuoto ettei voi erehtyä kiinnittymiseen liittyväksi. Ehkä saan helmikuisen sitten :)

Voi harmin paikka :sad001 Nyt vaan uuteen yritykseen! :Heartpink

Me ollaan jätetty ehkäisy pois joitakin kuukausia sitten, mutta en ole tikutellut ovista, ja seksiä harrastamme silloin kun siltä tuntuu (yleensä joka toinen päivä, mutta välillä välipäiviäkin tulee)

Kiertoni on hyvin säännöllinen 28 päivää. Oletan oviksen olevan n. 15. Päivän tienoilla, mutta varma en voi olla. Nyt menossa kp 29/28 ja testi nega (jotain hyvin haaleaa erotan, mutta en saanut kuvaan mitään järkevää, enkä erota väriä). Onko mahdollista, että viiva ilmestyy vielä tässä kierrossa?

//eli pitäisikö viivan jo näkyä tässä vaiheessa? Käytin rfsu liuskaa, en herkkää versiota
Ihan hyvin voi vielä viiva ilmestyä. Niin kauan kun ei ole vuotoa, on toivoa :happy:

Kp 22/26. Dpo9.
Rfsu vähän punertaa. Mut niin se vissiin punertaa joillakin viivanpaikkana :bag:

Liitteet

• 20210503_054040.jpg
    20210503_054040.jpg
    657.7 KB · Katsottu: 255
  • Screenshot_20210503-053210_Gallery.jpg
    Screenshot_20210503-053210_Gallery.jpg
    343.1 KB · Katsottu: 253
Takaisin