Emilia1983@
Puuhakas puhuja
Mitkä viestit? En ole ignoorannut sinua.Ei mulla ainakaan sun viestit näkyneet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mitkä viestit? En ole ignoorannut sinua.Ei mulla ainakaan sun viestit näkyneet
Mitkä viestit? En ole ignoorannut sinua.
Mulla ei näy myöskään noi. Ilmeisesti estossa
Noh ilmeisesti en jäänyt mistään paitsi.Ei mullakaan enää näköjään aukea sen toisen kommentin kautta, poisti varmaan ne.
Anteeksi, kun puutun, mutta jos ymmärsin oikein niin..
Danonina oli eilen illalla kommentoinut Emilian lauantaina lähettämää kuvaa ja viestiä.
Ja nyt Emilia on muokannut sen kyseisen viestin sen jälkeen pelkäksi pisteeksi " . "

Ne kuvat ei enää näy ja ei se Emilia ole ku Avena, vaihtoi vaan nimimerkkiä viime kaplakan jälkeen.

Näin olen päätellyt, mutta tarkoitinkin, että nämä kyseiset viestit oli kirjoitettu Emilia nimimerkillä. :) Ja tänään kummallakaan nimimerkillä ei ole tullut uutta kuvaa. :)
Ja vanha kuva ei varmaan enään näy koska kyseinen lauantain viesti oli muokattu pelkäksi pisteeksi. :)
Eli ei johdu estoista. ( Eikä ilmeisesti voisikaan johtua. :) )
Mutta. Ehkä en puutu asiaan sen enempää.
Ja Emilialle / Avenalle toivon kaikkea hyvää. Toivottavasti jatkuva haamuilun syy selviää.![]()
Tälleen sivusta seuranneena, mun mielestä surkeaa et Emilia/Avena jatkuvasti joudut miettiä oletko raskaana vai et. Myös käyttää tolkuttomasti rahaa testeihin. Sinuna ottaisin gynekologiin yhteyttä, koska voisit saada selvyyden asiaan. En usko et pahallasi testejä tänne postaat, vaan vauvan kaipuu on suuri ja ne haamut antaa tietty toivoa. Mut joskus nuo haamut voi olla myös merkki isommasta ongelmasta. Tässä itse toipuessa on ymmärtänyt miten monimutkikas naisen kroppa voi olla..
Et ihan itsesi takia menisin tutkimaan asian perinpohjaisesti! En pahalla meinaa todellakaan :angelic: mutta jos et kehotuksista huolimatta halua asiaa tutkia, niin toivotan sulle hyvää alku kevättä ja plussaa tulevaisuuteen!![]()
https://aijaa.com/8d5NUi
Omat viivalasit näkevät kyllä hentoisen häivähdyksen, en vaan jaksa uskoa enää, että tämäkään ei päättyisi kemialliseen.

Tsemppiä!Tänään soitin verikokeille ajan,joten hoitoon pääsen. Otetaan hCG. Eipä tietysti mitään erikoista löydy. Gynekologilääkäriin pääsen aikaisintaan kesäkuussa. Ei ole normaalia sanoi neuvolatätikin. Toivon kaikille plussia. Alavatsakivut alkoivat pari viikkoa sitten menkkojen aikaan. Muita oireita kuten virtsankirvelyä tm.ei ole. Eli ei hajuakaan mistä kyse. Raskaus tuskin.

Tsemppiä! Toivottavasti nyt asia selviää :)Tänään soitin verikokeille ajan,joten hoitoon pääsen. Otetaan hCG. Eipä tietysti mitään erikoista löydy. Gynekologilääkäriin pääsen aikaisintaan kesäkuussa. Ei ole normaalia sanoi neuvolatätikin. Toivon kaikille plussia. Alavatsakivut alkoivat pari viikkoa sitten menkkojen aikaan. Muita oireita kuten virtsankirvelyä tm.ei ole. Eli ei hajuakaan mistä kyse. Raskaus tuskin.
Suosittelen pissaamaan purkkiin ja kaatamaan siitä tai uittamaan sielä. Kun kastat virtsasuihkuun suoraan, on vaikea kontrolloida kunnolla sitä määrää, aikaa ja kohtaa mihin osuu, varsinkin jos on pienempi liuska kyseessä :)Omituinen tilanne. Ollaan puhuttu tästä kuinka virtsasuihku ja pissapurkki. Ei havaintoa onko se miten todenperäinen asia mut aamulla lirutin suoraan tikkuun ja kuten kerroin niin se oli negatiivinen. Mies kuitenkin haki vielä CB early testin kun se on kuulemma "luotettavampi" ja siihen piirtyi päiväpissasta toinen viiva. Siis siihen noin 30 sek kohdalla alkoi tulla ja minuutissa jo luettava toki haalea mutta toinen viiva. Samoin samasta pissasta toinen se puikkotesti minkä tilasin joku pregtest nii näytti toista viivaa. Ehkä tuolla nyt jotain sittenkin tapahtuu, aiemmin CB earlyyn tullut ihan hailu viiva joka katosi ja nyt revin sen auki ja tuijotin haavi auki siinä tönöttäviä viivoja. Aikaiset on päivät mut toivottavasti nää nyt olis oikeat viivat. Päivitän tilannetta ja jos haamuilee vaan niin meen yksityiselle.
Muoks. Siis nää päivätestit tein ihan purkissa kaatamalla ja laskin sekunnit. Onkohan sillä edes merkitystä mut aamun testiin kesti tosi tosi kauan sen värin edes levitä ja kontrolliviiva piirtyi paljon hitaammin

ja kuvia voidaan tiirailla mielellään sit ku otat kuvia