Plussa vai ei?

Mä miettin viikko sitten maanantaina että olisinko ollut raskaana kun oli hieman pahoinvointia, haju herkkyyttä ja rinnat aristi testi oli kuitenkin nega ja viikonloppuna edelleen nega eli en siis ollut raskaana... Nyt noin viikkoa myöhemmin tajusin että sehän on voinut olla myös ovulaatio... Oireet kesti ihan pari päivää... Tänään siis sattumalta tulin selanneeksi kuvia... Olin niin toiveikas raskauden suhteen että jotenkin sivuutin ovulaatiotestin... Mulla on siitä kuva.. Tätä testiä ennen olen saanut hyvin haaleaa viivaa ja tuota vähän tummempaa tuli pari päivää ja sitten taas ihan vaaleaa... (harmikseni en ole tajunnut säästää testejä) Kesällä oon samalla testillä saanut ihan selkeän paksun tumman viivan joten en tulkinnut tätä positiiviseksi... Täältä kuitenkin on käynyt ilmi ettei viiva aina ole niin vahva kuin pitäisi joten oisko tää ollu sitte se ovis plussa... Katsoin myös että oon seuraavaan päivään merkannut että pää on särkenyt ja se muuten särki koko päivän eikä mikään tuntunut auttavan.. Nyt luin että sekin voi olla oire ovulaatiosta.. Jos olisi ollut ovis niin nyt olisi sitten dpo8.. pari päivää sitten ajattelin että nytkö menkat alkaa kun oli vähän kipua mutta ei mitään tapahtunut (kiinnittyminen?) kiertopäivissä mennään nyt kp36. Mulla siis tosi epäsäännöllinen kierto joten siitä en voi mitään laskea sen enempää...

Mitä te ootte mieltä oisko toi plussaksi tulkittavissa? Ja joo vieressä nega raskaustesti sitä ei tarvii tulkita :rolleyes:

Laskisin kyllä plussaksi :) On se kyllä jännä miten voimakkaasti ovulaatio oireilee. Itsellä myös joka kierrossa oviksen jälkeen pari päivää päänsärkyä tai migreeniä...:wtf:

Kyllähän tuo aika lähellä o+ on, ois voinut tullakin jo samana iltana vaikka kontrollia vahvempi testiviiva. Ovishan tosiaan oireilee toisilla hyvinkin samoilla oireilla kuin raskaus.
Nyt oon aika varma että oli ovis toi testi tehty tosiaan 10.30 eli aika aamulla illalla en oo testannu uudestaan

Hei,onko linjoilla ketään? Päätin testata tälläisellä kun apteekista mukaan tarttui. On herkempi kun Pc. Kuvat on testi kuivana otettu eli yliajalla. Testiajalla eli sen 3 min.kohalla tuo oli tossa.

5B9B6DE9-DFB6-4C8C-96C2-172B774E4675.jpeg
07D0083B-2BB0-4F42-838A-8CFCFA9CE80C.jpeg

Hei,onko linjoilla ketään? Päätin testata tälläisellä kun apteekista mukaan tarttui. On herkempi kun Pc. Kuvat on testi kuivana otettu eli yliajalla. Testiajalla eli sen 3 min.kohalla tuo oli tossa.

View attachment 101491 View attachment 101492

Kyllä siinä jotakin näkyy, mutten uskalla vielä varmuudells sanoa. Mikä DPO on menossa? Itselläni samaan testiin tuli selkeä haamua heti testaamisen jälkeen, mutta DPO:kin oli tuolloin jo 13-14.

Kyllä siinä jotakin näkyy, mutten uskalla vielä varmuudells sanoa. Mikä DPO on menossa? Itselläni samaan testiin tuli selkeä haamua heti testaamisen jälkeen, mutta DPO:kin oli tuolloin jo 13-14.
Onko sillä merkitystä? Lämmöt on koholla näköjään 37,2 ja päivällä väsyttää. Tulee nukuttua 2 h päiväunia. Ovisplussasta kyllä on aikaa 18 pv,mutta kiinnittymisvuoto/tai menkat tuli dpo 11.

Onko sillä merkitystä? Lämmöt on koholla näköjään 37,2 ja päivällä väsyttää. Tulee nukuttua 2 h päiväunia. Ovisplussasta kyllä on aikaa 18 pv,mutta kiinnittymisvuoto/tai menkat tuli dpo 11.

Mä tekisin muutaman päivän päästä uuden testin, nuilla tullut paljon haamuja vaikkei raskaana olisikaan.

Ok. Apteq tein. Onko tästä kokemuksia enempä kellään? Näyttäisi sekin jotain turhakeviivanpaikkaa. Joku muukin saanut tälläistä? En jaksanut aamuun odottaa vaikka parasta olisi ollut.
27792BAD-3668-4D36-B51F-9371DD30A61B.jpeg

Ok. Apteq tein. Onko tästä kokemuksia enempä kellään? Näyttäisi sekin jotain turhakeviivanpaikkaa. Joku muukin saanut tälläistä? En jaksanut aamuun odottaa vaikka parasta olisi ollut.
View attachment 101505
Jos oviksesta on 18 päivää niin todennäköisesti viivanpaikka. Oon joskus saanut tuolla vastaavan, ilman raskautta.

Mä sain viime kierroissa samoilla testeillä just tollaset ja ne oli ihan vaan viivanpaikat :sad001 Mutta ainahan sitä on toivoa, jos lähtee parin päivän kuluessa vahvistumaan.

Antaako pc usein roskishaamuja, eli niinku testiajan ylityttyä? Tilanne se, että menkkojen piti alkaa ehkä keskiviikkona. Testit negaa, roskis haamuja lukuunottamatta.. Neki hyvin voi olla viivanpaikkoja, koska siinä ja siinä, että oikeessa kulmassa näki.. Kierto säännöllinen 28. Nyt kp 31/28, valkovuoto runsasta ja vetistä.. Menkkakipuja kolmatta päivää... Seksiä ollut ainoastaan (ilman ehkäisyä) kp 25 ja 26 , ovis pitäis siis olla mennyt jo hyvissä ajoin ennen sitä..

Juu, voi tulla. Ja pc tulee ihan selviå viivoja testiajalla nykyään eikä ne aina tarkoita mitään.
Jos sulla olisi tärpännyt noista ehkäisyttömistä kerroista niin sulla olis sit vasta dpo 5/6 (jos siis ovis olisi samana päivänä ollut) eikä silloin testissä vielä mitään näkyisi.

Joo, sitä mietin kanssa, et tosiaa dpo:t vastaisi 5/6 max.. Noh, odotellaan. Voipa tuo kierto seota ihan muistakin syistä..

Testiajalla ja testin kuivuttua. Mä niin haluaisin luottaa tähän :smiley-angelic001
Mutta tiedän, että tää rfsu:n testi on ihan ***ka ja antaa viivoja miten sattuu :hilarious:
Mutta näättekö te näissä mitään?
Luonnossa punertaa selvemmin, kuten tavallista.
Mutta viivalasit silmille, kuumeilijat! :grin

Liitteet

• IMG_20210404_183416.jpg
    IMG_20210404_183416.jpg
    16.9 KB · Katsottu: 378
  • IMG_20210404_221048.jpg
    IMG_20210404_221048.jpg
    17.6 KB · Katsottu: 307
Testiajalla ja testin kuivuttua. Mä niin haluaisin luottaa tähän :smiley-angelic001
Mutta tiedän, että tää rfsu:n testi on ihan ***ka ja antaa viivoja miten sattuu :hilarious:
Jotain kyllä näkyy, toivottavasti vahvistuu!!

Näkyy! Toivottavasti vahvistuu :happy:

Takaisin