Fall
Sanaisen arkkunsa ammentaja
Mä miettin viikko sitten maanantaina että olisinko ollut raskaana kun oli hieman pahoinvointia, haju herkkyyttä ja rinnat aristi testi oli kuitenkin nega ja viikonloppuna edelleen nega eli en siis ollut raskaana... Nyt noin viikkoa myöhemmin tajusin että sehän on voinut olla myös ovulaatio... Oireet kesti ihan pari päivää... Tänään siis sattumalta tulin selanneeksi kuvia... Olin niin toiveikas raskauden suhteen että jotenkin sivuutin ovulaatiotestin... Mulla on siitä kuva.. Tätä testiä ennen olen saanut hyvin haaleaa viivaa ja tuota vähän tummempaa tuli pari päivää ja sitten taas ihan vaaleaa... (harmikseni en ole tajunnut säästää testejä) Kesällä oon samalla testillä saanut ihan selkeän paksun tumman viivan joten en tulkinnut tätä positiiviseksi... Täältä kuitenkin on käynyt ilmi ettei viiva aina ole niin vahva kuin pitäisi joten oisko tää ollu sitte se ovis plussa... Katsoin myös että oon seuraavaan päivään merkannut että pää on särkenyt ja se muuten särki koko päivän eikä mikään tuntunut auttavan.. Nyt luin että sekin voi olla oire ovulaatiosta.. Jos olisi ollut ovis niin nyt olisi sitten dpo8.. pari päivää sitten ajattelin että nytkö menkat alkaa kun oli vähän kipua mutta ei mitään tapahtunut (kiinnittyminen?) kiertopäivissä mennään nyt kp36. Mulla siis tosi epäsäännöllinen kierto joten siitä en voi mitään laskea sen enempää...
Mitä te ootte mieltä oisko toi plussaksi tulkittavissa? Ja joo vieressä nega raskaustesti sitä ei tarvii tulkita![]()
Laskisin kyllä plussaksi :) On se kyllä jännä miten voimakkaasti ovulaatio oireilee. Itsellä myös joka kierrossa oviksen jälkeen pari päivää päänsärkyä tai migreeniä...