Plussa vai ei?

Mulla pitäisi alkaa menkkat 2 pv päästä, tein tänään r testiä joka nega, eihän sen pitäisi edes välttämättä näkyä eikö niin? Onko vielä toivoa? Menkkat todella epäsäännölliset, viime menkkat vuodin melkein 2 viikoa, ensi viiko olisi kyl gyne aika tuon menkkojen takia eikös siinä voisi jotain näkyä. Outo olo ollut viime aikoina, todella väsyneen olonen, rinnat arat joka ei ole yhtään yleistä, välillä pahaolo ja alavatsa niistää jonkin aikaa jo.

Oisko ollut joku kemiallinen?
Teillä on yritys menossa, muistan vaan sut tuolta ivf puolelta. Jäikö teille pakkaseen mitään silloin?
Siis kiinnostaa kun vähän sama tilanne, paitsi että ei vielä varsinaisesti kyllä yritys päällä.

Juu meille jäi siis 11 pakkaseen mutta ajateltiin tässä välissä kokeilla "luomuna" mikä nyt on aika mahdoton homma :bag: koska mun munasoluissa on "vikaa" mutta kesä sulun jälkeen otan varmaan puhelimen kauniiseen käteen ja soittelen klinikalle taasen jatkosta

Avena: sulla on nyt about 1,5 vkoa kaikki testit näyttänyt täysin samalta, vaihdellen joko selkeä nega tai juuri ja juuri nähtävä viivanpaikka. Tottakai kaikilla nousee hcg yksilöllisesti, mutta jos ne viivat ei vahvistu niin silloin hcg ei myöskään nouse.

Jos vielä uskot olevasi raskaana, niin sitten niin. Mutta faktat puhuu vastaan, eli siis sulla on ollut jo menkat, ja testit ei vahvistu.

Joo, ei meilläkään mitään toivoa ole kyllä luomuna. Imetätkö?
Mulle sanottiin et kun synnytyksestä on n. Vuosi ja imetys loppunut ni saa olla yhteydessä. Imetys vielä jatkuu :rolleyes: ja kroppa sekaisin.

Meiän imetystaival katkes 7kk kohdalla:arghh: mut mulla on tullu menkat ihan hyvin jälkivuodon loppumisen jälkeen imetyksestä / pumppailusta huolimatta... jotenkin vähän elättelen toiveita et hormoonitasot ja kroppa ois "korjautunu" raskauden myötä..ja olis valmis luomuraskauteen mut taitaa olla haaveajattelua :shifty:

Teitkö ja earlyn uudelleen? Sen pitäisi hyvin vahvistua, ainakin omasta kokemuksesta.
Joo, eikä vahvistunu.
Alempi on tuoreempi.
:blackeye:

Liitteet

• Screenshot_20210316-165104_Gallery.jpg
    Screenshot_20210316-165104_Gallery.jpg
    5.7 KB · Katsottu: 274
Keskustelun ilmapiiri on ollut taas negatiivinen, ylläpidon on toistuvasti ollut pakko puuttua siihen. Muistutan, että hyvän maun vastaiset kommentit voidaan poistaa. Ylläpito voi antaa varoituksen tai jäähyn, jopa sulkea käyttäjätilin, mikäli tämä ei muulla tavalla ota loppuakseen.

Terveisin Bella Swan, admin

Takaisin