Mutta vielä oli niin aikaiset päivät siulla, että voi muuttua plussaksi vielä! Kaipa se dpo 14 on sellainen milloin viimeistään näkyy jos plussaa, noin keskivertoisesti.Niinpä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mutta vielä oli niin aikaiset päivät siulla, että voi muuttua plussaksi vielä! Kaipa se dpo 14 on sellainen milloin viimeistään näkyy jos plussaa, noin keskivertoisesti.Niinpä
Tiedätkö ovulaation ajankohtaa?
@Katarina$Miulla ei toiminut pcn ovis testit ollenkaan, mutta apteekin omilla puikoilla sain hyvin oviksen kiinni. Tästä tosin kolme vuotta aikaa, joten testit voinut muuttua
Testasin eilen ja testi nega. Dpo suunillen 11, onko eleen mahdollista olla raskaana?
Esikoisen kanssa tein vasta testi kun menkkat myöhässä 2 viikoa kun silloinkin kuten nyt niin todella epäsäännölliset, ultrassa selvisi että oli 2 viikoa vähemmän kuin piti.
Niin kauan kun menkat ei ala, on mahdollisuus. Näin mä ajattelen :D
Ovis voi olla ollut myös myöhemmin, etenkin epäsäännöllisissä kierroissa ovulaation ajankohta voi vaihdella paljon. Ovis voi olla vasta esimerkiksi kp 20

Kyllä minäkin siinä plussan näen. Onnea ja paljon tarrasukkia pikkuiselle. :)Uusi kuumeilija täällä. Laitoin tuonne toiseenkin ketjuun, mutta pakko kysyä nyt vielä täälläkin, koska olen hyvin hyvin hämmentynyt. Yritystä takana jo 6 vuotta ja jätin palstat 2017 epäonnistuneiden IVF hoitojen jälkeen. En ole koskaan plussannut. Tiputin painoa reilusti 2017 hoitojen jälkeen ja muutamien vastoinkäymisten kautta uusi IVF viimein käynnissä. 5-päiväisen blaston tuoresiirrosta 9 päivää. Ovitrellesta 15 päivää. En malttanut enää ja alla oleva testi illalla tunnin pidätyksen jälkeen. Ilmeistyi näytölle minuutissa. Testinä apteekin herkkä testi. Minulla on 6 vuoden kokemus negoista, ei yhdestä ainoastakaan plussasta, mutta eikös tämä jo sellainen ole? Tämä on varmaan unta, ei näin voi tapahtua kaikkien näiden vuosien jälkeen - mieskin näki viivan, joten en ehkä kuvittele sitä? View attachment 101072
Näkyy!Uusi kuumeilija täällä. Laitoin tuonne toiseenkin ketjuun, mutta pakko kysyä nyt vielä täälläkin, koska olen hyvin hyvin hämmentynyt. Yritystä takana jo 6 vuotta ja jätin palstat 2017 epäonnistuneiden IVF hoitojen jälkeen. En ole koskaan plussannut. Tiputin painoa reilusti 2017 hoitojen jälkeen ja muutamien vastoinkäymisten kautta uusi IVF viimein käynnissä. 5-päiväisen blaston tuoresiirrosta 9 päivää. Ovitrellesta 15 päivää. En malttanut enää ja alla oleva testi illalla tunnin pidätyksen jälkeen. Ilmeistyi näytölle minuutissa. Testinä apteekin herkkä testi. Minulla on 6 vuoden kokemus negoista, ei yhdestä ainoastakaan plussasta, mutta eikös tämä jo sellainen ole? Tämä on varmaan unta, ei näin voi tapahtua kaikkien näiden vuosien jälkeen - mieskin näki viivan, joten en ehkä kuvittele sitä? View attachment 101072
Onnea ja tarrasukkia pikkuiselle!

Uusi kuumeilija täällä. Laitoin tuonne toiseenkin ketjuun, mutta pakko kysyä nyt vielä täälläkin, koska olen hyvin hyvin hämmentynyt. Yritystä takana jo 6 vuotta ja jätin palstat 2017 epäonnistuneiden IVF hoitojen jälkeen. En ole koskaan plussannut. Tiputin painoa reilusti 2017 hoitojen jälkeen ja muutamien vastoinkäymisten kautta uusi IVF viimein käynnissä. 5-päiväisen blaston tuoresiirrosta 9 päivää. Ovitrellesta 15 päivää. En malttanut enää ja alla oleva testi illalla tunnin pidätyksen jälkeen. Ilmeistyi näytölle minuutissa. Testinä apteekin herkkä testi. Minulla on 6 vuoden kokemus negoista, ei yhdestä ainoastakaan plussasta, mutta eikös tämä jo sellainen ole? Tämä on varmaan unta, ei näin voi tapahtua kaikkien näiden vuosien jälkeen - mieskin näki viivan, joten en ehkä kuvittele sitä? View attachment 101072
Paljon onnea! 

Paljon onnea! Toivottavasti saatte pienen syliin saakka!Uusi kuumeilija täällä. Laitoin tuonne toiseenkin ketjuun, mutta pakko kysyä nyt vielä täälläkin, koska olen hyvin hyvin hämmentynyt. Yritystä takana jo 6 vuotta ja jätin palstat 2017 epäonnistuneiden IVF hoitojen jälkeen. En ole koskaan plussannut. Tiputin painoa reilusti 2017 hoitojen jälkeen ja muutamien vastoinkäymisten kautta uusi IVF viimein käynnissä. 5-päiväisen blaston tuoresiirrosta 9 päivää. Ovitrellesta 15 päivää. En malttanut enää ja alla oleva testi illalla tunnin pidätyksen jälkeen. Ilmeistyi näytölle minuutissa. Testinä apteekin herkkä testi. Minulla on 6 vuoden kokemus negoista, ei yhdestä ainoastakaan plussasta, mutta eikös tämä jo sellainen ole? Tämä on varmaan unta, ei näin voi tapahtua kaikkien näiden vuosien jälkeen - mieskin näki viivan, joten en ehkä kuvittele sitä? View attachment 101072

Selvä plussa! Onnea raskaudesta ja menköön kaikki hyvin.Uusi kuumeilija täällä. Laitoin tuonne toiseenkin ketjuun, mutta pakko kysyä nyt vielä täälläkin, koska olen hyvin hyvin hämmentynyt. Yritystä takana jo 6 vuotta ja jätin palstat 2017 epäonnistuneiden IVF hoitojen jälkeen. En ole koskaan plussannut. Tiputin painoa reilusti 2017 hoitojen jälkeen ja muutamien vastoinkäymisten kautta uusi IVF viimein käynnissä. 5-päiväisen blaston tuoresiirrosta 9 päivää. Ovitrellesta 15 päivää. En malttanut enää ja alla oleva testi illalla tunnin pidätyksen jälkeen. Ilmeistyi näytölle minuutissa. Testinä apteekin herkkä testi. Minulla on 6 vuoden kokemus negoista, ei yhdestä ainoastakaan plussasta, mutta eikös tämä jo sellainen ole? Tämä on varmaan unta, ei näin voi tapahtua kaikkien näiden vuosien jälkeen - mieskin näki viivan, joten en ehkä kuvittele sitä? View attachment 101072
Onnittelut selkeästä plussasta ja onnellista odotusta!Uusi kuumeilija täällä. Laitoin tuonne toiseenkin ketjuun, mutta pakko kysyä nyt vielä täälläkin, koska olen hyvin hyvin hämmentynyt. Yritystä takana jo 6 vuotta ja jätin palstat 2017 epäonnistuneiden IVF hoitojen jälkeen. En ole koskaan plussannut. Tiputin painoa reilusti 2017 hoitojen jälkeen ja muutamien vastoinkäymisten kautta uusi IVF viimein käynnissä. 5-päiväisen blaston tuoresiirrosta 9 päivää. Ovitrellesta 15 päivää. En malttanut enää ja alla oleva testi illalla tunnin pidätyksen jälkeen. Ilmeistyi näytölle minuutissa. Testinä apteekin herkkä testi. Minulla on 6 vuoden kokemus negoista, ei yhdestä ainoastakaan plussasta, mutta eikös tämä jo sellainen ole? Tämä on varmaan unta, ei näin voi tapahtua kaikkien näiden vuosien jälkeen - mieskin näki viivan, joten en ehkä kuvittele sitä? View attachment 101072

. Onnea ja plussatuulia teille kaikille!