Plussa vai ei?

Huono kuvanlaatu mutta näissä ihan toinen viiva näkyvissä ja tuli kolmeen testiin jota seurasi menkat. En ollut raskaana. Myös monta viivanpaikkaa haamua saaneena oon pettynyt testeihin ja muistan kun noiden testien jälkeen itkin kun ultrassa vain paksuuntunut limis ja menkat tuli. Tuolloin ihan latasin kuvat tänne ja moni kommenttia laittoi et ei luota rfsu testiin enkä kyllä mäkään enää. Suosittelen et uskoa lääkäriä, kyllä nykyaikana näkyy jos raskaana on. Mulla oli hcg jopa 4 verestä ja sehä on ei raskaana kun alle 5.

Toivottavasti sinulla löytyy syy miksi testit käyttäytyy noin. Minulla syy oli usein ovulaation ajankohta jolloin testit reagoivat lh hormoniin mitä olen kuullut muilta myös...

Liitteet

• Screenshot_20201031-125610_Photos.jpg
    Screenshot_20201031-125610_Photos.jpg
    10.4 KB · Katsottu: 376
  • Screenshot_20201031-125540_Photos.jpg
    Screenshot_20201031-125540_Photos.jpg
    10.6 KB · Katsottu: 355
Valitettavasti olen tuolla rfsu testillä saanut useita tuollaisia hailuja ja kerran jopa niin että otettiin hcg verestä joka oli puhdas 0. Tämä testi on antanut näitä vuosi kausia ihmisille. Googlettamalla löytyy varmasti lisä tietoa. Sitten kun itsellä on tarkoittanut plussaa viiva on ollut enemmän viininpunertavaan taittuva ja vahvistunut selvästi joka päivä.

Apteq testikin antaa vääriä haamuja.
IMG_20201104_101555.jpg

IMG_20201104_111647.jpg

Hcg verikokeen tulos tulee tänään.
Tässä on 30min.testinteosta kuvattu
IMG_20201104_124444~3.jpg

Muokattu viimeksi:
Apteq testikin antaa vääriä haamuja.
View attachment 95515
View attachment 95514

Hcg verikokeen tulos tulee tänään.
Tässä on 30min.testinteosta kuvattuView attachment 95519

Nää kannattaa purkaa aina, toi lasi heittää jonkun varjon aina ja luulen ite näissä et siinä olis jotai :hilarious:

Mulla kans rfsu liuskat antanu pari väärää positiivista, ihan vaaleenpunasta hailuraa siis. Heti kun tulee selvärajanen, selvästi punainen sillä niin voin siihen uskoo, mut yhteenkään rfsu:n hailuraan en usko.

Nää kannattaa purkaa aina, toi lasi heittää jonkun varjon aina ja luulen ite näissä et siinä olis jotai :hilarious:

Mulla kans rfsu liuskat antanu pari väärää positiivista, ihan vaaleenpunasta hailuraa siis. Heti kun tulee selvärajanen, selvästi punainen sillä niin voin siihen uskoo, mut yhteenkään rfsu:n hailuraan en usko.

No itse myös näin siinä jotain. Kiitos vastauksestasi. Testihullu kun olen niin, hyvä tietää.

Toiveet korkeella :angelic:
Näettekö mitään??
Ikinä en oo kyseiseen testiin saanu ku negoja.
Kiertopäivästä ei mitään tietoa kun lopettanu hormoonit (endometrioosiin) 8 vko sitten..menkkoja ei oo näkyny ja oviksia oon kipuillu varmaan 3 kertaa..hah.

Liitteet

• 20201105_163116.jpg
    20201105_163116.jpg
    14.4 KB · Katsottu: 297
Näettekö mitään??
Kiertopäivästä ei mitään tietoa kun lopettanu hormoonit (endometrioosiin) 8 vko sitten..menkkoja ei oo näkyny ja oviksia oon kipuillu varmaan 3 kertaa..hah.

Kyllä siinä erottuu! Nyt sitten toivotaan että vahvistuu:cat:

Näettekö mitään??

Näkyy kyllä ilman kuvan klikkaamista isommaksi :) Toivotaan viivalle vahvistumista :happy:

Takaisin