Plussa vai ei?

Ok. Tuo näyttää selvästi viiva paikalta mutta voihan se olla plussa koska alemmassa on hiukkasen minusta väriäkin. Mikä kp sait tämän tuloksen?

kp 24/28-30. Toki flon mukaan pitäis menkat alkaa jo kp 27 mutta se nyt heittelee.

Täällä tämmösiä kuulumisia: siirryn siis odottajiin :angelic:
IMG_20201030_054515.jpg

Tein RFSU testin äsken. En aamupissasta, alle 2h pidätyksellä. Nyt tuli plussa. Eli kävin gynekologilla. Ja perusverikokeissa. Eilen Kannasta luin tulokset. Ainoa joka koholla oli Lasko. Ultratessa ei näyttäny mulle sitä ruutua olisi kannattanut pyytää. Sanoi että jos kuukautiset jatkuu epänormaaleina otetaan sitten jotain hormonikokeita. Luin lasko voi raskauden vuoksi olla koholla. Mulla 44. Alle 20 on normaali.
Teinpä nyt sitten RFSU testin, jonka hain kaupasta.
Aika selkeä(?)
Ei mulla ainakaan mitään tulehdusta voi olla koska CRP oli 11. Sama kun mulla aina.
Mitä te sanotte tästä tilanteestani? Nyt ei kyllä ollut mitään temppuja eli katsoin testiä vain sen 5 min.
Ja tässä kuva 4min täynnä. Ei ole viivanpaikka koska väriä siinä on... Mitä!?

Liitteet

• Screenshot_20201030_103516.jpg
    Screenshot_20201030_103516.jpg
    18.6 KB · Katsottu: 379
Avena1234: jotain siinä näkyy mielestäni. Mutta rn näe väriä. Ei auta muu kuin odotella vielä ja testata sitten jos raskaus on mahdollinen asia :) tsemppiä! Itse en tiedä kp:sta mitään, sillä kierukka poistettu 17.9 jonka jälkeen tyhjennysvuoto ja nyt nämä plussat :angelic:

Tein RFSU testin äsken. En aamupissasta, alle 2h pidätyksellä. Nyt tuli plussa. Eli kävin gynekologilla. Ja perusverikokeissa. Eilen Kannasta luin tulokset. Ainoa joka koholla oli Lasko. Ultratessa ei näyttäny mulle sitä ruutua olisi kannattanut pyytää. Sanoi että jos kuukautiset jatkuu epänormaaleina otetaan sitten jotain hormonikokeita. Luin lasko voi raskauden vuoksi olla koholla. Mulla 44. Alle 20 on normaali.
Teinpä nyt sitten RFSU testin, jonka hain kaupasta.
Aika selkeä(?)
Ei mulla ainakaan mitään tulehdusta voi olla koska CRP oli 11. Sama kun mulla aina.
Mitä te sanotte tästä tilanteestani? Nyt ei kyllä ollut mitään temppuja eli katsoin testiä vain sen 5 min.
Ja tässä kuva 4min täynnä. Ei ole viivanpaikka koska väriä siinä on... Mitä!?

Hmm. Siis rfsuihin tulee kamalan herkästi aina joku näkyviin. Mutta teeppä joku pc tai herkkä testi vielä tänään? :angelic: ainakin hyvältä vaikuttaa, toivottavasti olisi oikea haamulainen:shy:

Avena1234: jotain siinä näkyy mielestäni. Mutta rn näe väriä. Ei auta muu kuin odotella vielä ja testata sitten jos raskaus on mahdollinen asia :) tsemppiä! Itse en tiedä kp:sta mitään, sillä kierukka poistettu 17.9 jonka jälkeen tyhjennysvuoto ja nyt nämä plussat :angelic:

Ok. Mä näen väriäkin mutta niin vaaleana että tihrustaa pitää kamerasta... Se siis tuli juuri 4 minuutin kohdalla näkyviin. Otin videota josta näkee paremmin testiajan. Ja siitä kuvakaappaus jotta tietää onko testiajan sisällä. :angel4

En halua kuulostaa töykeältä tai ilkeältä, koska se ei ole tarkoitus.
Mutta jos jo reilun kuukauden olet testaillut eikä mitään selkeää viivaa tule (ilman muokkauksia jne), menkat, ultrattu on ja verikoe otettu, eikä raskaana niin en usko, että ne mahdolliset viivat mitään tarkoittaa. Kyllähän se jo olisi ihan räikeä plussa jos kerta se ainoa mahdollisuus raskautumiseen on syyskuun puolella ollut (ainakin näin olen sun viesteistä ymmärtänyt).

Se ei toki tarkoita ettetkö voisi raskaaksi tulla sitten jos/kun on yritystä.

Rfsun liuskat ja herkkä puikko molemmat voi antaa selkeää punaista viivaa vaikkei ole raskaana. Molemmilla olen saanut. Samoin täältä luettuna myös onestep, sofi ja apteekin ultra ainakin. Näitä on tullut sekä testiajalla että testiajan jälkeen.

Ok. Ole sitten tuota mieltä. Kiitos mielipiteestäsi.
En ole muokannut kuvaa. Mistä niin päättelit? Ehkä siksi kirjoitin että muokkaamatta näkyy haamu. Ja sorry jos et ymmärrä.
Screenshot_20201030_121305_com.google.android.apps.photos.jpg

En halua kuulostaa töykeältä tai ilkeältä, koska se ei ole tarkoitus.
Mutta jos jo reilun kuukauden olet testaillut eikä mitään selkeää viivaa tule (ilman muokkauksia jne), menkat, ultrattu on ja verikoe otettu, eikä raskaana niin en usko, että ne mahdolliset viivat mitään tarkoittaa. Kyllähän se jo olisi ihan räikeä plussa jos kerta se ainoa mahdollisuus raskautumiseen on syyskuun puolella ollut (ainakin näin olen sun viesteistä ymmärtänyt).

Se ei toki tarkoita ettetkö voisi raskaaksi tulla sitten jos/kun on yritystä.

Rfsun liuskat ja herkkä puikko molemmat voi antaa selkeää punaista viivaa vaikkei ole raskaana. Molemmilla olen saanut. Samoin täältä luettuna myös onestep, sofi ja apteekin ultra ainakin. Näitä on tullut sekä testiajalla että testiajan jälkeen.

Joo sitä olen lukenut että antavat valheellisia positiivisia mutta mulle ei ole koskaan antanut. Ei edes ns. VIIVANPAIKKAA, joka näkyy salamalla katsottuna jostain tikuista. Se on valkoinen viiva. Tässä on värisävyä. Se tuli 4min.paikkeilla selkeästi näkyviin. Salamavalolla väri erottui.

Avena1234, jos unohtaa ne testit nyt kokonaan, niin mietin vain, että miksi ultrassa tai verikokeessa ei näkynyt mitään, jos olet raskaana :) Tietysti jos ultra oli niin aikaisin, että ei vielä olisi kuulunutkaan näkyä mitään. Voisitkohan päästä uudestaan ultraan jos nuo testit jatkaa tuota haamuilua ja oudot oireet jatkuu?

Avena1234, jos unohtaa ne testit nyt kokonaan, niin mietin vain, että miksi ultrassa tai verikokeessa ei näkynyt mitään, jos olet raskaana :) Tietysti jos ultra oli niin aikaisin, että ei vielä olisi kuulunutkaan näkyä mitään. Voisitkohan päästä uudestaan ultraan jos nuo testit jatkaa tuota haamuilua ja oudot oireet jatkuu?
Hei Amandatt. Lisäselvittelyjä tulee. Koska lasko on koholla. Nämä toiset menkat tuli ja oli vain 3pv. Mun menkat on kestäneet 5-7 vrk. Nyt tuli ruskehtavaa vain 2 pv ja 3 pv oli vuotoa. En usko raskauteen. Mutta jokin olossa ei täsmää silti. Ja aina ollut säännöll.kuukautiset eikä koskaan tälläistä. Ei vaihdevuodetkaan heh ikää 37v.
Uuteen ultraan tuskin aihetta... Ainiin näetkö sinä tuossa Rfsu:ssa haamuviivan? Muokkasin sen negatiiviksi ja on siinä väriä toisessakin. Eli viivanpaikka ei pitäisi näkyä?
muokkaa pinkki.jpg
ja tässä negatiivi
imgonline-com-ua-Negative-4Sw7382hvKTaoG.jpg

Avenan testeissä näkyy vain viivan paikat miun mielestä. Jos raskaudesta olisi kyse, niin vahvistuisi kyllä ja viivat punertaisi, kun nyt on harmaita?
Oletko Avena miettinyt esivaihdevuosien mahdollisuutta, niiden alkaessa kierto ja kuukautiset muuttuu. Ja nehän voi alkaa jo 10v ennen vaidevuosia, ei siis mitenkään mahdotonta.

Niin, sitähän miun piti suositella, että tee yksi testi vedellä, niin näät miten käyttäytyy, sillä ei positiivista tulosta saa, mutta viivanpaikat näkyy samoin kuin pissillä.

Tsemppiä, onhan se ikävää saada negaa kun raskautta toivoo kovasti.

Niin, sitähän miun piti suositella, että tee yksi testi vedellä, niin näät miten käyttäytyy, sillä ei positiivista tulosta saa, mutta viivanpaikat näkyy samoin kuin pissillä.

Tsemppiä, onhan se ikävää saada negaa kun raskautta toivoo kovasti.
Teen kyllä huomenna tuon testin vedellä. Kiitos ohjeesta :inpain: en viiva paikkoja ennen ole havainnut edes näissä RFSU testeissä vaan jos on näkynyt edes valkoinen viivanpaikka se oli aiemmin aina plussa mulla... Muuttui selväksi sitten ajan kanssa.
Mutta...
Kyllä nyt näen itsekin sen ns. viivanpaikan. Prkl testi...
IMG_20201030_201550.jpg

Muokattu viimeksi:
Mä en ainakaan usko rfsn testeihin ennen kun on kunnon tummanpunainen viiva, yhtä vahva kuin kontrolliviiva, koska olen saanu aika vahvoja ns. haamuja sillä montakin kertaa.

Muokattu viimeksi:
Takaisin