Plussa vai ei?

Ja vielä nitalle. Ihan huvin, ja uteliaisuuden takia ajattelin testata nyt itsekin, vaikken uskoisi että näkyy.. Tutkittuani nettiä totesin että no kokeillaan... (Dpo 8) One step 10miu.herkkä testillä. Heti tuli hailukka viiva mutta ei selvää kun ei edes voi tietää mikä dpo tarkkalleen on. Viikko siitä on kipujen perusteella.View attachment 95774

Sama mutta haaleampi kuva.View attachment 95775
En valitettavasti näe viivaa. Ylemmässä kuvassa on värit jotenkin pielessä, alempi kuva on parempi.

Milalai, mistä ostit ton testin? Meinasin et kävisin kans ostamassa ja tekisin

Tuon tilasin netistä sinunapteekista, kun oli tarjouksessa, mut tääläpäin myydään ainakin Citymarketissa ja Prismassa tuota pregcheckin puikkoa :)

Edit. Ja Tokmanni (3,50€lmyy kans vähän kalliimmalla ku esim. Cittari(2,90€). Prismas taitaa olla halvin n. 2€-2,50€ paikkeilla.

Muokattu viimeksi:
Täällä taiski olla vaan ehkä joku kiinnittymis yritys :sad001Tän aamun testi täysin nega.. että voikin kiukuttaa...

Pakko tulla tännekin kertomaan ettei ollut se mun eilinen pregcheckin puikon haamu pelkkä "punainen viivanpaikka" :rolleyes:

Liitteet

• IMG_20201113_081630.jpg
    IMG_20201113_081630.jpg
    27.6 KB · Katsottu: 352
Onkohan kaukaa haettu että tulos vois johtua illalla liiasta veden juonnista? Join ennen nukkumaan menoa melkeen 1L vettä kun olin syöny aika suolaisen iltapalan.. (Voi olla vaan toiveita kyllä et siks ajattelen näin). Laitan vielä kuvan illalla tehdystä kasetti testistä.. pakko kyllä sunnuntaina testata seuraavaks että tuleeko mitään viivoja..

Liitteet

• 20201113_082118.jpg
    20201113_082118.jpg
    51.2 KB · Katsottu: 331
Onkohan kaukaa haettu että tulos vois johtua illalla liiasta veden juonnista? Join ennen nukkumaan menoa melkeen 1L vettä kun olin syöny aika suolaisen iltapalan.. (Voi olla vaan toiveita kyllä et siks ajattelen näin). Laitan vielä kuvan illalla tehdystä kasetti testistä.. pakko kyllä sunnuntaina testata seuraavaks että tuleeko mitään viivoja..

Niin siis tämä illalla tehty? Ja tänään aamulla oli nega vai?

Joo punanen kasetti testi tehty illalla ja aamulla rfsu (jossa eilen plussa) näytti tänään negaa..
No oottelen sunnuntaihin ja teen sit, Ja jos näyttää negaa ni uskon sen sit

Tässä miun tammikuussa 2020 tehdyt testit 3+3 ja plussia oli aivan oikein. tuntuu hassulta kuinka näillä testeillä saa pään sekasin.. epäilin tota RFSU puikon eilistä plussaa josta eilen laitoin kuvan, mut koska illan kasetissa oli kans miusta plussa ni äh.. En tiiä, sori narinat..

Liitteet

• Screenshot_20201113-150945_Chrome.jpg
    Screenshot_20201113-150945_Chrome.jpg
    14.1 KB · Katsottu: 316
En oo tehny, teen varmaan illalla tai huomenna aamulla.. Oon himo testaaja ollu aina kun vauva haaveena:)

Nuo aiemmat näyttää kyllä mun mielestä selkeiltä plussilta.. Hmm, mä testaisin uudelleen jollain muulla merkillä, esim. pregcheck. Oon myös itse raskaana ollessa saanu huomattavasti vahvemman viivan aamun toisesta pissasta, mietin voiko johtua siitä, jos aamun eka virtsamäärä on niin suuri, että se hcg on jotenki laimentunu siihen tms :D

Kokemuksia pregcheckin puikoista? Antaako ne nykyään turhia punaisia haamuja testiajalla?
Tänää siid dpo 12. Sofi haamuillut pari päivää, sekä onestep herkkä ja Medigoon herkkä liuska.

Tää on niin selkee omiin silmiin, mutta silti olisin odottanut vielä selkeempää, ei jotenkin uskalla liikoja iloita vielä :grin

Oon testaillut näillä pc puikoilla viimeksi vuosi sitten, mutta sillonkin vasta dpo 15 ja oli tasavahvat välittömästi.

Edit. Lisäksi ovistesti on tasavahvat :) mitä normaali kierrossa itsellä ei oo.

Mä kyllä näen hyvin samanlaisen viivan mitä itse juuri sain. Vuoto ja järkyttävät kivut alkoi eilen.

https://aijaa.com/LTZHVw

Ja vielä nitalle. Ihan huvin, ja uteliaisuuden takia ajattelin testata nyt itsekin, vaikken uskoisi että näkyy.. Tutkittuani nettiä totesin että no kokeillaan... (Dpo 8) One step 10miu.herkkä testillä. Heti tuli hailukka viiva mutta ei selvää kun ei edes voi tietää mikä dpo tarkkalleen on. Viikko siitä on kipujen perusteella.View attachment 95774

Sama mutta haaleampi kuva.View attachment 95775

Edit. Testasin nyt aamulla samalla herkällä Onestep:llä. Eli tälläinen näkyi aamupissassa kp 23.
IMG_20201114_052135.jpg
IMG_20201114_052100~2.jpg

Tässä miun tammikuussa 2020 tehdyt testit 3+3 ja plussia oli aivan oikein. tuntuu hassulta kuinka näillä testeillä saa pään sekasin.. epäilin tota RFSU puikon eilistä plussaa josta eilen laitoin kuvan, mut koska illan kasetissa oli kans miusta plussa ni äh.. En tiiä, sori narinat..

Ei mitään. Täällä hyvä purkaa, et narissut=) minä tein nyt aamupissasta testin. Mielenkiintoista että haamu tuli. Jos pysyy matkassa... Ja jos siis on haamu eikä vain silmät vinossa =) tsemppiä!
IMG_20201114_052135~3.jpg

Nään kyllä noissa kaikissa jotain avena! Onko kaikki onestep?

Kiva kuulla täällä sentään kuulumisia Avena, kun et ole tuolla omassa ketjussasi vastaillut enää :smiley-ashamed004

Takaisin