Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mun mielestä selkee haamu!Haamu vai valehaamu? Täs n. 2-3 min dippaamisesta Sofi 25 ja dpo 10.
Jänskättää kovasti. 2 km takana rv 6 ja rv 10 ja viime kuussa kemiallinen.
Kyllä siinä haalea haamu näkyy mun silmään :) Nyt vaan toivotaan viivalle vahvistumista:)Haamu vai valehaamu? Täs n. 2-3 min dippaamisesta Sofi 25 ja dpo 10.
Haamu vai valehaamu? Täs n. 2-3 min dippaamisesta Sofi 25 ja dpo 10.
Onko nää onestepin liuskoja? Monillahan nämä on antaneet nykyään tosi selkeitä punaisia viivoja (vääriä) kun taas kaikki muut testit negoja. Ainakin nyt lähiaikoina lukenut monilla näin käyvän. Tsemppiä, jospa sulla tulisi siihen digiin kuitenkin plussa!

Noista onestepin testeistä oon kyllä kuullut paljon huonoa, joten ei ole ikinä ite tullut ajatelleeksi niitä tehdä. Pitäisi varmaan ihan vaikka vaan huvin vuoksi kokeilla testata sellaisella, että miltä näyttää omalla kohdalla.
Mä tein tänään huvin vuoksi sitten iltapissasta rfsun testin (nekin on kyllä yksiä lailla kiellettäviä) ja tässä tulos. Epämääräinen "plussa" joka ei kumminkaan selkeä, ihme laikukas ja plaah. Kun testi kuivui vielä hetken, jäi viiva näkyviin mutta väärään kohtaan
Hei, eikö olis kätevää, kun olis joku sellanen diabeetikon sokerimittaus laitteiston tyylinen kone jolla voisi mitata oman hcgn?![]()
Mulla näytti elokuun alussa pregcheck selkeää plussaa kun olikin ovis..