Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Miks ihmeessä näyttää tooodella huonolaatuisilta kuvat??eihän noista nää mitään!!
näitkö sä ite kuitenki jotai niissä? Kuvista ei ainakaa saa selvää. Viimesestä ehkä vähäsen mutten nää kyllä viivaa![]()

Mä en ikävä kyllä erota noista viivoja![]()
Olen jotain hyyyyyvin häilyvää näkevinäni, mutta omaan kyllä aikamoiset viivalasit :D2h pidätyksellä. Näkyykö? Plaaaaah tuun hulluksi
No emmääkään enää tie mitä ajattella noista kun laitan tänne kuvat ni menee niin sutuksi. Eipä auta ku odotella!

Todella vaikea saada samassa suhteessa viivaa näkymään kameraan, kuin silmään! Yritä tässä nyt sit saada omille harhoille vahvistusta, kun kamera on tätä asiaa vastaan
Mutta joo, oletetusti dpo 8 ja edelleen hailuraa viivaa näkyy, josko se siitä alkais vahvistumaan loppuviikkoa kohden. Tissit ainakin mukavasti oireilee..
Ihan kuin joku haamujen haamu siellä hieman näkyisi. Silloin kun testasin kakkosesta ihan ekoja testejä niin ne oli kyllä niin haamujen haamuja, että itse tihrustamalla näki jotain, mutta kuvaan ei kyllä saanut sitä näkymään. Päivä, pari ja uusi testi:)2h pidätyksellä. Näkyykö? Plaaaaah tuun hulluksi
Kyllä siellä mun silmään jotain hailuraa näkyy :)Todella vaikea saada samassa suhteessa viivaa näkymään kameraan, kuin silmään! Yritä tässä nyt sit saada omille harhoille vahvistusta, kun kamera on tätä asiaa vastaan
Mutta joo, oletetusti dpo 8 ja edelleen hailuraa viivaa näkyy, josko se siitä alkais vahvistumaan loppuviikkoa kohden. Tissit ainakin mukavasti oireilee..
Kuva tosiaan pikselöityy jostain syystä tänne ladatessa, josko Aijaan linkki olisi terävämpi:
https://aijaa.com/ATDwgI
Ihan kuin joku haamujen haamu siellä hieman näkyisi. Silloin kun testasin kakkosesta ihan ekoja testejä niin ne oli kyllä niin haamujen haamuja, että itse tihrustamalla näki jotain, mutta kuvaan ei kyllä saanut sitä näkymään. Päivä, pari ja uusi testi:)
Ymmärrän, ei oo itsellänikään mikään vahvin piirreOdottaminen ei oo mun parhaimpia piirteitä... :D
teinkin silloin kakkosesta malttamattomana myös digin