Plussa vai ei?

Mulla kuunneltiin neuvolassa sykkeitä ekan kerran nt-ultran jälkeen, silloin oli viikkoja 15+, näköjään huomattavasti eroja näissä käytännöissä. Mutta hyvä, että pääset UmmuH ultraan, et tulee selvyys erikoiseen tilanteeseen.

Toivottavasti verikokeen kanssa olisi tapahtunut joku sekaannus tms. ettei tulos pidä paikkaansa :happy:

Hei,

Mä en nyt tiedä miten suhtautua mutta verikokeessa arvo oli 2 hcg miten tuo on mahdollista?
Ompa kyllä erikoinen tilanne, toivottavasti kaikki on kuitenkin hyvin ja kokeessa joku virhe, eihän sekään mahdotonta ole. Kovasti kuitenkin ootellaan täällä sun perjantaista ultraa.:)

Plussaa näyttää :angelic:toivottavasti vahvistuu! Laita kuvaa tai viestii miten kävi :smug:
Tänään aamulla tein digin ja se näytti näin:)

Liitteet

• 9F73F68D-928F-408F-B1B7-31B973C9AEA7.jpeg
    9F73F68D-928F-408F-B1B7-31B973C9AEA7.jpeg
    19.2 KB · Katsottu: 331
Mulla kotidoppler sai aluksi olohuoneen pöydästäkin lukemaa laughing6
Turhauduin kun en saanut kuulumaan kuin oman sykkeen ja laite näytti lukemat miten sattuu, tökin sit testimielessä anturilla mm sohvaa ja pöytää. Piti olla ilman geeliä käytettävä, mutta pskanmarjat. Geelillä loppui ylimääräiset rätinät ja lukemat alkoi olla uskottavia.

Miltä UmmuH se syke kuulosti, oliko se sun omaa sykkeentahtia oleva butum-butum-butum vai tosipaljon tiheämpi, sanovat että kuulostaa laukkaavalta hevoselta tai junalta?

Heips. Mie tuun piinailemaan mukaan. Mulla kp 24/28 menossa, ovista en o ees kuulostellu va laskennallisesti ajatellu et on n. Kp 15 kohillaa vois olla ovis. Tällä tyylillä menty jo 4lasta nyt viides piinailun alla! Oireita ei o, ei niinku ei mitään, tätiä odotellessa mut ei o kyllä olo että tätikä ois tulossa kylään ja sehän se tässä nyt piinailuttaa kun ei o mitää tunnetta minnekkää päin! Millonkoha uskaltas testiä tehä.?! Testi ois kaapissa kyllä!

Muokattu viimeksi:
Mulla kotidoppler sai aluksi olohuoneen pöydästäkin lukemaa laughing6
Turhauduin kun en saanut kuulumaan kuin oman sykkeen ja laite näytti lukemat miten sattuu, tökin sit testimielessä anturilla mm sohvaa ja pöytää. Piti olla ilman geeliä käytettävä, mutta pskanmarjat. Geelillä loppui ylimääräiset rätinät ja lukemat alkoi olla uskottavia.

Miltä UmmuH se syke kuulosti, oliko se sun omaa sykkeentahtia oleva butum-butum-butum vai tosipaljon tiheämpi, sanovat että kuulostaa laukkaavalta hevoselta tai junalta?

Se oli nopeampi mutta sillei kuulosti että on syvällä, sellanen dum dum dum

Ilta testi ainakin mun silmään nega, tietty ei viel kiire näkyäkkään testissä kp. 24/28

Liitteet

• IMG_20200507_212306.jpg
    IMG_20200507_212306.jpg
    17.6 KB · Katsottu: 306
Se oli nopeampi mutta sillei kuulosti että on syvällä, sellanen dum dum dum
Vauvan sydämen syke kuulostaa pikajunalle doblerissa sellanen ziuh zhiu zhiuh! Ja suonen virtauksetkin kuulostaa sykkeelle dobleriin ja antaa lukemia.

Vauvan sydämen syke kuulostaa pikajunalle doblerissa sellanen ziuh zhiu zhiuh! Ja suonen virtauksetkin kuulostaa sykkeelle dobleriin ja antaa lukemia.

En nyt oikeasti tiedä minä luotin hoitajan osamiseen ja ammattitaiton. Kysyin useasti että sehän ei ole minun syke ja että onhan tuo varmasti vauva ja olenhan raskaana. Hän vastasi että juu hän on ihan varma siitä. Nytten huomenna sitten ultraan aamulla.

En nyt oikeasti tiedä minä luotin hoitajan osamiseen ja ammattitaiton. Kysyin useasti että sehän ei ole minun syke ja että onhan tuo varmasti vauva ja olenhan raskaana. Hän vastasi että juu hän on ihan varma siitä. Nytten huomenna sitten ultraan aamulla.
Niin kyllä luulisi heidän tunnistavan ja erottavan nuo äänet.. Mutta onneksi huomenna on se ultra. Täytyy käydä tsekkailemassa aamusta täältä sitten ultra kuulumiset. Tsemppiä :)

Kiitos kaikille, kirjoittelen tänne sitten heti kun voin.

Muuten minun ystävällä kävi noin 3 vuotta sitten, hänen raskaus todettiin ultralla kun kaikki veri ja virtsa kokeet negoja ja se koko raskauden aikana, hän ei ikinä saanut positiivista testiä mutta synnyti kumminkin terveen pojan. Että kaikkeahan on mahdollista, katsotaan miten minun kohdalla käy.

Kiitos kaikille, kirjoittelen tänne sitten heti kun voin.

Muuten minun ystävällä kävi noin 3 vuotta sitten, hänen raskaus todettiin ultralla kun kaikki veri ja virtsa kokeet negoja ja se koko raskauden aikana, hän ei ikinä saanut positiivista testiä mutta synnyti kumminkin terveen pojan. Että kaikkeahan on mahdollista, katsotaan miten minun kohdalla käy.
Toivottavasti sulla sama juttu! :happy:

Tsemppiä huomiseen, pidän peukut pystyssä!

Hei kaikki

En olekaan raskaana. Harmittaa kovasti, harmittaa se hoitajan asenne että menee varmistamaan ja sanomaan että on se vauvan syke ja ihan varmana itsestään. Olen pettynyt kaikesta, ei siinä ultrassa näkynyt mitään. En tiedä jaksaako tästä yritää enemmän, toisaalta en viiti luovuutta näin helposti...

Hei kaikki

En olekaan raskaana. Harmittaa kovasti, harmittaa se hoitajan asenne että menee varmistamaan ja sanomaan että on se vauvan syke ja ihan varmana itsestään. Olen pettynyt kaikesta, ei siinä ultrassa näkynyt mitään. En tiedä jaksaako tästä yritää enemmän, toisaalta en viiti luovuutta näin helposti...

Voi ei :sorry: kovasti tsemppiä sinulle :Heartred

Takaisin