Plussa vai ei?

AFF46E38-BDEA-4B10-BE79-31A9FE218154.jpeg
Pakko tulla kyselee ku ite tuntuu et nään omiani mut onks tää haamu vai viivanpaikka vaan? :bored:

Kiitos :shy: pitää kyl tehdä parin päivän päästä uus testi et varmistuu tosta iteki:) Mies oli äsken sitä mieltä et kyllä tossa viiva on mut ite oon epävarma :grin

Tänä aamuna tein kaksi testiä. Pc oli musta täysi nega. Toinen on Kiinasta tilattu. Kiina testi antoi taas selvän punaisen viivan.
Mutta kaipa se pc kuitenkin luotettavampi on ja se mun onestep antoi torstaina väärän positiivisen. Sekin testi kuivana selkeästi punainen.

Liitteet

• 1515316868892.jpg
    1515316868892.jpg
    17.3 KB · Katsottu: 1,111
  • 1515316905937.jpg
    1515316905937.jpg
    45.5 KB · Katsottu: 518
CB haamuilee edelleen,mutta Pc nega,joten se siitä...Tätiä odotellessa,kp 22/24.

Liitteet

• IMG_20180107_144241.jpg
    IMG_20180107_144241.jpg
    595.9 KB · Katsottu: 551
Viivi viivalasi täällä näkee teillä WM, Pene, JJuliaA jotain haaleenhaaleeta noissa pc-testeissä. Omissa en nää koskaan mitään, koska niissä ei ole :arghh:
WM Mulla on noilla kiinatesteillä tullut kanssa vääriä plussia (oli joku viallinen erä), mut tosiaan oon näkevinäni sun pc: ssä kuitenkin jotain.. Toivotaan!

Pregcheck on nykyään yhtä huono kuin clearblue, viivanpaikat tosi tummia :O Kokeilin piruuttaan veden kanssa ja samalta viivanpaikka näyttää kuin ei-raskaus virtsa, tosi tumma :(

LaraS: toivotaan et jotain olisi. Luulisi et tämä ensi viikon aikana selviäisi.
Nyt jätän testailut hetkeksi. Ja odotan pysyykö menkat poissa :-)
Kuopus näkyi testissä vasta n. dpo 20 eli tosi myöhään.
Ilman mun oireilua en olisi nytkään testannut. Olisi pitänyt jättää se torstain onestep tekemättä niin ei tarttisi nyt pohtia olla vai eikö olla :-D

Pregcheck on nykyään yhtä huono kuin clearblue, viivanpaikat tosi tummia :O Kokeilin piruuttaan veden kanssa ja samalta viivanpaikka näyttää kuin ei-raskaus virtsa, tosi tumma :(
Minusta taas pc on todella hyvä, koska siitä saa todella aikaisin tummat viivat jos on raskaana. Pc näyttää leffaviivat siinä vaiheessa kuin muista testeistä pitää tihrustaa hailuroita. Eli pc:ssä jos yhtään tarvitsee käännellä tikkua valoa vasten tai muokata kuvia, on se silloin nega, koska plussa on niin tumma, että se näkyy ihan vain ohimennen sivusilmällä vilkaistaessakin.

Minusta taas pc on todella hyvä, koska siitä saa todella aikaisin tummat viivat jos on raskaana. Pc näyttää leffaviivat siinä vaiheessa kuin muista testeistä pitää tihrustaa hailuroita. Eli pc:ssä jos yhtään tarvitsee käännellä tikkua valoa vasten tai muokata kuvia, on se silloin nega, koska plussa on niin tumma, että se näkyy ihan vain ohimennen sivusilmällä vilkaistaessakin.

Njoo tuntuu että kaikissa testeissä tapahtunut jotain muutosta tuon viivanpaikan suhteen, tuntuu että rimpulatestejä kaikki, vaikka tietty osa edelleen parempia kuin ne halpis david tms testit. Ennen luotin first responseen ja apteekin omaan testiin se vaaleansinivalkoinen kun molemmat näytti joko kunnon negan tai ajoissa raskauden, viimeksi raskaana en saanut apteekin testiin plussaa kun vasta silloin kun clearblue digi näytti raskaana ja first response antaa pinkin ohuen viivan vaikka raskaana ei ole :/ Tietty riippuu hormoonin määrästä ja ihmisestä mutta omalla kohdalla huomannut selkeän eron raskauksien aikana vuosien mittaan. Huomaa myös että useammin tulee viallisia testejä vastaan, värit leviää tai testialueella paljon painaumia tai väärässä paikkaa viivat.

Tässä vielä yksi kiinatesti. Jos tämä kierto päättyy menkkoihin niin en ainakaan tilaa yhtäkään rtestiä enää ebayn kautta.
Jos antavat näin selkeät viivat ilman hormonia niin on kyllä erittäin viallinen testi.

Liitteet

• 1515363922810.jpg
    1515363922810.jpg
    45.2 KB · Katsottu: 484
Tässä vielä yksi kiinatesti. Jos tämä kierto päättyy menkkoihin niin en ainakaan tilaa yhtäkään rtestiä enää ebayn kautta.
Jos antavat näin selkeät viivat ilman hormonia niin on kyllä erittäin viallinen testi.
Jollakin muulla oli sama juttu kiinatestien kanssa.. aivan törkeitä viivoja, ja ei raskaana. Nyt en muista kuka se olikaan. Hmm.
Mutta olisin hyvin skeptinen noista testeistä..

Joo en mä noihin luotakaan. Mut hyvä esimerkki miten voi väärin näyttää.
Jos tuo paikkansa pitäisi olisi eilen pctestissä ollut vahvat viivat.

Wm mulla kanssa viime kierrossa näytti kaikki tilaamani kiinantestit viivanpaikkaa tai punaista viivaa enkä raskaana ollu.. oli kyllä viimenen kiinantesti läjä..

Takaisin