Joo en tilaa enää koskaan :-D
Kyllä ostan vain Suomesta.
Kyllä ostan vain Suomesta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spämmään tänne saman kuin Raskaaksi 2018-ketjuun: Mrs R, liika virtsanmäärä voi sitä väriä levitellä miten sattuu ja myös jos testiä ei laita tasaiselle alustalle heti, itellä on nyt myös ovis ja raskaustesteissä (tikuissa) käynyt niin että vaikka olen sen 3 sek uittanut ja alle maks viivan niin väri on levinnyt, varsinkin viivanpaikan kohdalla ja reunoissa, myös keskelle tullut ylimääräinen väriviiva tai ns tyhjä viiva. On myös käynyt niin että testiviivan päihin tullut punaiset mutta ei itse viivaa eikä myöhemminkään, en tiedä mistä johtuu :/
Kyllä ite ainakin ihan huoletta tohdin tolla 20cnt hinnalla uitella sen 1-2 testiä päivässä :D Ja ihan aikasista dpoista lähtien![]()
birteistä tilasin 10mlu herkkiä o-testejä. Ovat ihan luotettavan oloiset (ja yhtä leveät kuin pc r-testi), mutta plussaa en niilläkään oo saanut; irrotuspiikit onkin nyt käytössä ollut kahdesti ja tulee seuraavaankin kiertoon oviksen varmistamiseksi.
Mul
Mullakin just testiviivan päissä punaista, mut väri ei juurikaan ole levinnyt. Mielestäni mulla on tullut tollasia huteja aikaisemminkin (kuten sanottu, virtsasuihkua on välillä vaikea tähdätä), mutta en ole huomannut niillä aikaisemmin olleen mitään vaikutusta tulokseen. Mutta oletko siis saanut tuohon mun kuvan tyyliin viivaa näkyviin virheellisesti, kun olet pissannut ohi? Testit olen kyllä aina laittanut tasaiselle alustalle, käytän aina vessan roskiksen kantta![]()
Joo hutisuihkulla tai liialla virtsalla käynyt noin, myös jostain ihme syistä vaikka täydellisesti testin tehnyt. Välillä tuntuu että kuun asennot määrittää onnistuuko testi vai ei :D Sitä sanotaan että valheellista positiivista ei saa, mutta tähän en enää usko, sen verran tullut haamuja ja selkeitä plussia yksittäisiin testeihin. Käy verikokeessa, se ei ainakaan valehtele :)
No, kyllähän tää varmasti viikon sisällä selviää suuntaan tai toiseen, en viitsi sen takia maksaa verikokeesta. Tiesitkö muuten, että eräässä tutkimuksessa jopa suurin osa raskauksista päättyy ennen kuukautisten alkua, eli ovat ns. kemiallisia raskauksia? Yleensä ne vaan jäävät huomaamatta kaikilta mullta paitsi himotestaajiltaEli hyvinkin voi olla, ettei virheellisiä plussia ole, mutta olet saanut yksittäisellä testillä kiinni varhaisen kiinnittymisyrityksen:)
http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00138