Plussa vai ei?

Kopsaan tuolta piinaketjusta, kun sinne just äsken vinkkasin tän saman :) Liputan tän testin puolesta kyllä! Toki varmistuksen teen pc loppukierrosta vähintään :)

"Testivimmaisille vinkkinä ebaysta sellaiset kasettitestit (pipetti mukana), on yhtä herkkä ja hyvä kuin pc. Kemialliset on näyttänyt kuten pc ja negat on negoja. Jäi alle 20cnt / kpl, kun ostin 50kpl :rolleyes: tai oikeestaan 100, kun tilasin vahingossa kahdesti :laughing021
Kuvassa siis tän aamuinen nega, dpo12.
"

Liitteet

• testi.jpg
    testi.jpg
    750.1 KB · Katsottu: 365
ImageUploadedByVau Foorumi1515399381.090432.jpg

Tänään paaaljon tummempi testi kuin eilen! Mutta oliko niin että menkkojen lähestyessä voi ovistesti näyttää tummempaa viivaa vai miten se oli? Noh tulis ees menkat jos ei ovista, kp46 jo menossa :D

Mulla taisi lauantainen testi olla väärähälytys. Testasin tänään sekä one stepin puikolla että clear bluen herkällä. Molemmissa oli ehkä joku viivanpaikka, mutta niin mitätön, etten jaksa niitä edes tänne ladata. Täällä on paljon kirjoitettu niistä cb:n viivanpaikoista, joten en siitä jaksa innostua ja noista one stepillä olen itse saanut aikaisemmin sitkeetä viivanpaikkaa. Käyn ostamassa huomisaamuksi vielä yhden rfsu:n herkän testin ja katson, miltä se näyttää. Sillä olen saanut selkeää negaa, kun en ole ollut raskaana ja plussan, kun olen ollut raskaana, eli mulla on kova luotto siihen. Jos sekin on nega, jätän testailut toistaiseksi ja palaan asiaan ehkä viikonloppuna, jos menkat eivät ole alkaneet.

Annsku ebaysta, pariltakin eri myyjältä. Kannattaa valita Buy now (ei siis auction) ja lowest price + shipping. Monessa ei tule mitään postikuluja, vaikka tulee kiinasta asti. UKsta tilatut tulee nopeemmin, mut yleensä niissä on postimaksuja sekä ovat muutenkin kalliimpia. Sieltä tilasin 2 päkin CB digejä, jäi jotain 7€ posteineen kappaleelle hintaa ja tuli parissa päivässä postilaatikkoon :eek:

LaraS no onpa halvat CB:t :O Mieli tekisi tilata se monitori, on vaan niin pirun hintava Suomessa ja ne tikut myös, enkä tiedä uskaltaako eBaysta, onko ne niitä oikeita?

En osaa noista monitoreista sanoo. Ja kannattaa muistaa mahdolliset tullimaksut, jos tulee hinnakkaampaa tavaraa tilattua. UKsta kai ei pitäis tosin tulla tulleja :)

Joo briteistä ei tuu tullia eikä Saksasta jne. Täytyypä käydä kurkkimassa itekin noita ja kahtoo josko tilais halpoja huvinvuoksi testejä :D

Kyllä ite ainakin ihan huoletta tohdin tolla 20cnt hinnalla uitella sen 1-2 testiä päivässä :D Ja ihan aikasista dpoista lähtien :laughing002
birteistä tilasin 10mlu herkkiä o-testejä. Ovat ihan luotettavan oloiset (ja yhtä leveät kuin pc r-testi), mutta plussaa en niilläkään oo saanut; irrotuspiikit onkin nyt käytössä ollut kahdesti ja tulee seuraavaankin kiertoon oviksen varmistamiseksi.

C4DCD41D-D7D2-4973-B56D-1B19B1E9EBDB.jpeg Spämmään tänne saman kuin Raskaaksi 2018-ketjuun:

Onko täällä jollain tietoa raskaustestien toimintamekanismista? Testasin lauantaina haamuplussan one stepin puikolla (kuvassa). Sen jälkeen olen saanut vain negaa/viivanpaikkaa samalla merkillä ja cb:n herkällä. Aloin katsoa tuota kuvaa tarkemmin ja huomasin, että olin näköjään pissannut myös hiukan ohi tikun päästä, koska tuossa avatussa testissä näkyy pisara tuon kotelon sisällä. Testi on siis tehty virtsasuihkusta, joten osumatarkkuus ei aina ole sillä niin hyvä. Mielestäni mulle on tullut näitä hutipissoja aikaisemminkin, mutta en silti ole saanut turhia plussia. Voiko tuollainen ohivirtsaus aiheuttaa turhan plussan tai jotenkin erityisen aikaisen plussan, jonka takia onnistuneet versiot ei vielä näytä mitään? Kokemuksia?

Mrs R, liika virtsanmäärä voi sitä väriä levitellä miten sattuu ja myös jos testiä ei laita tasaiselle alustalle heti, itellä on nyt myös ovis ja raskaustesteissä (tikuissa) käynyt niin että vaikka olen sen 3 sek uittanut ja alle maks viivan niin väri on levinnyt, varsinkin viivanpaikan kohdalla ja reunoissa, myös keskelle tullut ylimääräinen väriviiva tai ns tyhjä viiva. On myös käynyt niin että testiviivan päihin tullut punaiset mutta ei itse viivaa eikä myöhemminkään, en tiedä mistä johtuu :/

Mul
Mrs R, liika virtsanmäärä voi sitä väriä levitellä miten sattuu ja myös jos testiä ei laita tasaiselle alustalle heti, itellä on nyt myös ovis ja raskaustesteissä (tikuissa) käynyt niin että vaikka olen sen 3 sek uittanut ja alle maks viivan niin väri on levinnyt, varsinkin viivanpaikan kohdalla ja reunoissa, myös keskelle tullut ylimääräinen väriviiva tai ns tyhjä viiva. On myös käynyt niin että testiviivan päihin tullut punaiset mutta ei itse viivaa eikä myöhemminkään, en tiedä mistä johtuu :/

Mullakin just testiviivan päissä punaista, mut väri ei juurikaan ole levinnyt. Mielestäni mulla on tullut tollasia huteja aikaisemminkin (kuten sanottu, virtsasuihkua on välillä vaikea tähdätä), mutta en ole huomannut niillä aikaisemmin olleen mitään vaikutusta tulokseen. Mutta oletko siis saanut tuohon mun kuvan tyyliin viivaa näkyviin virheellisesti, kun olet pissannut ohi? Testit olen kyllä aina laittanut tasaiselle alustalle, käytän aina vessan roskiksen kantta:grin

Kyllä ite ainakin ihan huoletta tohdin tolla 20cnt hinnalla uitella sen 1-2 testiä päivässä :D Ja ihan aikasista dpoista lähtien :laughing002
birteistä tilasin 10mlu herkkiä o-testejä. Ovat ihan luotettavan oloiset (ja yhtä leveät kuin pc r-testi), mutta plussaa en niilläkään oo saanut; irrotuspiikit onkin nyt käytössä ollut kahdesti ja tulee seuraavaankin kiertoon oviksen varmistamiseksi.

Mä oon tilannu samoja! Ja ovis löytyi joka kk niilla.:)

Mul

Mullakin just testiviivan päissä punaista, mut väri ei juurikaan ole levinnyt. Mielestäni mulla on tullut tollasia huteja aikaisemminkin (kuten sanottu, virtsasuihkua on välillä vaikea tähdätä), mutta en ole huomannut niillä aikaisemmin olleen mitään vaikutusta tulokseen. Mutta oletko siis saanut tuohon mun kuvan tyyliin viivaa näkyviin virheellisesti, kun olet pissannut ohi? Testit olen kyllä aina laittanut tasaiselle alustalle, käytän aina vessan roskiksen kantta:grin

Joo hutisuihkulla tai liialla virtsalla käynyt noin, myös jostain ihme syistä vaikka täydellisesti testin tehnyt. Välillä tuntuu että kuun asennot määrittää onnistuuko testi vai ei :D Sitä sanotaan että valheellista positiivista ei saa, mutta tähän en enää usko, sen verran tullut haamuja ja selkeitä plussia yksittäisiin testeihin. Käy verikokeessa, se ei ainakaan valehtele :)

Joo hutisuihkulla tai liialla virtsalla käynyt noin, myös jostain ihme syistä vaikka täydellisesti testin tehnyt. Välillä tuntuu että kuun asennot määrittää onnistuuko testi vai ei :D Sitä sanotaan että valheellista positiivista ei saa, mutta tähän en enää usko, sen verran tullut haamuja ja selkeitä plussia yksittäisiin testeihin. Käy verikokeessa, se ei ainakaan valehtele :)

No, kyllähän tää varmasti viikon sisällä selviää suuntaan tai toiseen, en viitsi sen takia maksaa verikokeesta. Tiesitkö muuten, että eräässä tutkimuksessa jopa suurin osa raskauksista päättyy ennen kuukautisten alkua, eli ovat ns. kemiallisia raskauksia? Yleensä ne vaan jäävät huomaamatta kaikilta mullta paitsi himotestaajilta:grin Eli hyvinkin voi olla, ettei virheellisiä plussia ole, mutta olet saanut yksittäisellä testillä kiinni varhaisen kiinnittymisyrityksen:)
http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00138

No, kyllähän tää varmasti viikon sisällä selviää suuntaan tai toiseen, en viitsi sen takia maksaa verikokeesta. Tiesitkö muuten, että eräässä tutkimuksessa jopa suurin osa raskauksista päättyy ennen kuukautisten alkua, eli ovat ns. kemiallisia raskauksia? Yleensä ne vaan jäävät huomaamatta kaikilta mullta paitsi himotestaajilta:grin Eli hyvinkin voi olla, ettei virheellisiä plussia ole, mutta olet saanut yksittäisellä testillä kiinni varhaisen kiinnittymisyrityksen:)
http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00138

Joo tiedän kyllä, olis vaan aika hyvä tsäkä ollut niinä kiertoina kun tyyliin 4 päivää ennen ovista hommailtu vaan ja sit siitä tärppäis :) En siis usko kemialliseen, tai sit täytyis alkaa lottoomaan :D :D Mut eipä sitä tiedä :)

ImageUploadedByVau Foorumi1515429272.724046.jpg

Aamusta tummunut Hirveesti! Voisko ovis olla kohta, näin tummaa en oo saanu kuin päivää kahta ennen ovista!

Huono kuva,mutta tämä uitettu samassa näytteessä digin kanssa joka näytti negaa. Ihan selvä haamu luonnossa :( Mun pää ei meinaa kestää tätä,kun en oo vuoteen saanu mitää r-testeihin ja nyt vaan haamuja jotka ei näytä vahvistuvan...

Liitteet

• IMG_20180108_223852.jpg
    IMG_20180108_223852.jpg
    208 KB · Katsottu: 390
Pene jotain epämääräistä näkyis kuikuilevan mutta nuo testit tosiaan antaa aina viivaa :/ Varmasti tässä vuodenkin aikana testit muuttuneet kun laatu huononee, halutaan tehdä halvalla jne :( Et ole ainoa joka tuskastelee haamujen kanssa, sitä tuntuu tapahtuvan kaikilla :(

ImageUploadedByVau Foorumi1515485458.662840.jpg

Jokohan tämä olisi plussa?! Onko nyt neljäs vai viides päivä kun testaan ovista, ihme jos sen tässä kierrossa kiinni saan, kp47 tänään :O Tietty bbt sitten vahvistaa jos näin käy, kivahan se on tikkuun kiinni saada myös :) Ollut aiemminkin pitkissä kierroissa vahvenevaa plussaa kun yrittänyt pitkin kiertoa ovuloida ja sitten haalentunut yhtäkkiä mutta näin tummaksi ei ole mennyt välissä! Ei kai se näin tummaksi voi ennen menkkoja mennä? Ei sillä, olis edes nekin tervetulleet :/

En tosiaan oo koskaan saanut sellaista että testiviiva kontrollia tummempi, vaan samanvahvuiset korkeintaan ja sitten jo haalenee, varmaan nopeasti ovis aina ohi vaikka kolmekin kertaa päivässä oon noita tikuttanut.

Takaisin