Plussa vai ei?

Viivalasit on kamalat, joka testissä näkee aina jotain :D Mieskin pitää ihan pöpinä kun sille yrittänyt jotain näyttää ja se ei mitään näe :D

Mä näytin pari kertaa ja enää en näytä lol :D sit vasta kun pomminvarmat viivat tai jos tehdään yhdes :D viimeks käskin sen hakee taskulampun..haha parempi vaa jättää hänet kuulemaan tuloksen..varman sellaisen :D

Mä ehkä suosittelisin kokeilemaan joitain raskaustestejä jo silloin, kun on ihan varma, että ei ole raskaana. Sitten on joku tulos, johon verrata. Mä ite käytin kesällä ennen keskenmennyttä raskautta rfsu:n herkkiä puikkoja ja mitään viivanpaikkaa en niihin saanut, ennen kuin olin oikeasti raskaana. Sama kokemus oli myös noilla cb:n plus-testeillä, eli niihinkään en koskaan mitään haamuja saanut, ennen kuin olin oikeasti raskaana. Nyt mulla on kaapissa jotain raskauskeijulta tilattuja halpoja puikkoja, jotka keskenmenon jälkeistä negaa metsästäessä näyttivät jatkuvasti jotain väritöntä viivanpaikkaa. Jos ja kun joskus tulee vielä oikea tarve testata, tiedän ainakin, ettei niistä haamuista kannata liikaa innostua. Meen sit hakemaan vaikka sellasen rfsu:n, jos epäilyttää.

Mrs R. Samoin täällä on tullut testattua uusilla testeillä ihan alkukierrosta, kun tietää ettei oo raskaana. Todellakin kannattaa tollasta vertailua tehdä. Samoin ovistestien kanssa, vaikka ihan koko kierto seurata miten viivat vaihtelee (ite siis tilaan ebaysta, niin raaskii tehdä tollasta vertailua :D)

Kuuluisa viivanpaikka? Taas tehty apteekki ultra raskaustestillä

Liitteet

• IMG_2497.JPG
    IMG_2497.JPG
    454.8 KB · Katsottu: 433
Hei onko teillä kokemusta kiinnittymisvuodosta? Tänään luulin et menkat alkaa kun n. klo 11 alkoi menkkajomotuksia tulee, klo 15 pyyhkiessä tuli paperiin vaalean punaista vuotoa ja laitoin sit tietty tamponin joka olikin yllättäen parin tunnin päästä lähes puhdas. Siinäkin vaan tippa rusehtavan vaaleanpunaisia vuotoa. Kp 43 menossa. :D kp 26 luulin et oli ovis. Silloin ollutkin muissa kierrossa nyt ennen viime raskautta. Silloinkin raskauduin kp 21 jälkeen.

1786B298-54A1-4159-94C1-1687870B84BC.jpeg
Siis mitähän pirua tämä nyt on? Outojen oireiden takia päätin huvinkseni pissiä tikkuun, vaikka tänään oletettavasti on vasta dpo 3. Just eilen kirjoittelin tänne, miten olen ennenkin saanut haamuja tolla one stepin puikolla, mutta nyt tossa on musta selkeästi väriä viivan päissä. Mieskin näki, mutta piti sitä viivan paikkana. En oikein tiedä, mitä pitäisi ajatella...

View attachment 64066
Siis mitähän pirua tämä nyt on? Outojen oireiden takia päätin huvinkseni pissiä tikkuun, vaikka tänään oletettavasti on vasta dpo 3. Just eilen kirjoittelin tänne, miten olen ennenkin saanut haamuja tolla one stepin puikolla, mutta nyt tossa on musta selkeästi väriä viivan päissä. Mieskin näki, mutta piti sitä viivan paikkana. En oikein tiedä, mitä pitäisi ajatella...

Kyllä mustakin ihan värilliseltä viivalta näyttää! Aaawww <3

Mrs R. Olikos sulla o+ testillä todettu vai oireista? Eihän se kummallakaan tavalla 100% tarkka ole, niin oisko ollut aikaisempi ovis? Tuo näyttäis olevan ihan ehta plussan alku :)

Takaisin