Plussa vai ei?

Joo minäkään en vielä tiedä, miltä plussa RFSU:ssa näyttää. Munasarjat on sen tuntuiset, että olis piikittänyt puregonia 13 päivää ja olis menossa munasolupunktioon. Kroppa on ihan sekaisin, etten sanois. Nyt kp 23 ja joku häive on tuohon testiin noussut:
ImageUploadedByVau Foorumi1514713888.407516.jpg

Katjusha ja luomuna mennään. Lämpöjen mukaan ovulaatiota ei toistaiseksi ole tapahtunut.

Muokattu viimeksi:
Katjusha, tänään testi oli haalistunut eilisestä. Mun on lämpöjä nyt huono seurata, kuume pukkas päälle. Ei varmaan näytä oviksen tapahtuneen. Mutta sulla tuo tumma viiva näyttää myös plussalta mitä muut on näillä testeillä saanut. Hirmu vaikeaa tulkita jos sitä tasavahvaa ei saakaan.

Emk niinpä, kuumeilevana ei varmaan saa mitään luotettavaa mittadataa.
Viime viikolla käytin sekaisin Raskauskeijun ja näitä testejä sekaisin. Raskauskeijun testeihin nousi vahvempi testiviiva joka kerta, ei kuitenkaan plussaa. Niissä mä tiedän pitäis tulla testiviiva tummempana kuin kontrolliviiva. No, jatkan lämpöjen mittailua tukena. Testi voi luvata mitä vaan, mutta oikeasti tapahtuneessa ovulaatiossa ruumiinlämpö kyllä nousee loppukiertoon.

Oon käyttänyt one stepin liuskoja ja ne on näyttänyt kyllä plussan selvästi. Jos tästä kierrosta ei plussaa tule, niin otan toiset testit käyttöön.

Onks teillä kokemusta et kuvanmuokkaus vois luoda testiin viivan? Nimim. Tein testin, johon lisäsin filtterin ja mun silmään viiva piirtyi esiin, käänsin tän vielä negativeks ja näkyy mun mielestä selkeästi. Mietin et voiko muokkaus tehdä ton vai meneekö se niin ettei muokkauksissa mitään näkyis, jos ei alkuperäisessäkään mitään olis? Sorry, jos sekava.

Mikä herkkyys noissa rfsu-ovisliuskoissa on? Voisko ne olla jotain 40-50, tai jopa enemmän, kerran niillä ei meinaa plussia tulla? :eek: Itehän en oo saanut o+ edes noihin mun 10mlu herkkiin :banghead: :grin kunhan vaan mietin, että voisko olla joku herkkyysjuttu :rolleyes:

Pipi kyllähän niihin useesti joku todella haalee (just ja just nähtävä) viiva tulee muokkaillessa. Mut tosiaan positiivinen testi erottuu silmään ilman kuvanmuokkaustakin. Toivottavasti siellä kuitenkin nyt vahvistumassa viiva, joka vaan piiloilee vielä :)
Ja kyllä, itelläkin tulee toisinaan muokkailtua kuvia, josko niissä sittenkin näkyis jotain... :rolleyes: Mutta kannattaa vaan tiedostaa se, ettei muokatussa hailukat välttämättä tarkoita mitään.

Ilmeisesti rfsu:n ovistestit on herkkyydeltä 25mlu. One stepit on 20mlu. No talteen laitetaan kuitenkin. Harmittaa kun on kuumetta ettei pysty varmistamaan että ovis on ollut.. Mittaan lämpöjä myös.

Kääk, joko nyt alkaa tapahtua! En malta iltapäivään, iiks, en voi koko päivänä juoda (hmm... paistaako innostukseni läpi?)
RFSU on siis ollut pari viikkoa blanco, eilen häive ja tänään isompi ”häive”:
ImageUploadedByVau Foorumi1514793214.812403.jpg

Samaan aikaan Bbt-käppyrä tällainen, väkkyrä eli on yritetty puskea ihan kunnolla
ImageUploadedByVau Foorumi1514793266.669870.jpg

Katjusha kp 24/ 35?

Mä oon vaan kahdessa kierrossa käyttänyt liuskoja, mutta molemmissa testannut myös monitoriplussan ja menkat alkaneet siitä loogisen ajan päästä, joten suht selvä käsitys milloin ovis on oikeasti ollut. RFSU ei näyttänyt edes ihan tasavahvoja viivoja silloin kun monitori näytti ovista, One Step taas näytti kontrolliviivaa vahvempaa viivaa monitoriplussan aamuna ja edellisenä iltana. Joten ainakin jos näistä voi jotain päätellä niin One Step olisi selvästi herkempi ja RFSU:lla olisi missannut koko oviksen jos olisi käyttänyt vaan sitä ja tulkinnut tiukasti plussan kriteerejä.

Mangustimamma, kiitos kun jaoit kokemuksesi...
Seuraavaksi jännään, että nouseeko lämmöt vai oliko hutikierros :)

Mangustimamma, kiitos tosiaan tiedosta. Tänään testi oli haamu enään, joten eiköhän se kp17 ollut sitten ovis+. Eli tänään dpo1. Ikinä en osta enään rfsu:n testejä. Parit tallettelut tuli vain tehtyä kun kuume pilasi lämpöjen mittaamisen ja ovistesti oli mitä oli.. Toivotaan parasta. Suuret odotukset ei nyt ole.

Mulla ei myöskään rfsu oo näyttänyt plussaa lainkaan. Herkemmät näyttää selvästi kontrollia vahvempaa. :) mullakin ois jäänyt rfsun testien kanssa ovis bongaamatta, mutta samalla käytin onneksi digitaalista ovistestiä.

Eilen ja tänään tosiaan on ollut ihan haamu enään verrattuna toissapäiväseen. Joten sillä mennään, ellei jostain puskista tummempi tule. Ja sopii kutakuinkin kiertoon.

Täällä sama, eli Ovulaatiotesti selkeä negatiivinen. Tuo muita päiviä tummempi häive eilen oli nyt sitten se ”plussa”, seurailen vielä aamulämmöt, jos tästä se ovulaatio vielä kehkeytyy. Toivotaan parasta!
Katjusha kp 25/ 35?

IMG_20180102_074720__01.jpg Yleensä mulla kunnon o-plussa päivänä kahtena, nyt vain tämmöistä. Mitähän tapahtui vai tapahtuiko mittään? Alimmainen nyt aamuinen ja sitä edelliset merkitsemättömät eiliseltä. Oisko että ovuloi kierto tämä. Limoja kyllä oli, haluja vähän mut ei normisti, väsymys kova kun nuorimmainen valvotteli useamman yön...

Kahtokaas millaisia viivoja näkyy kun vähän muokkaa kuvaa! Näkyy luonnossa myös vahvat viivanpaikat, ei tälläisiä ennen tullut pregcheckillä :O Mutta muokkaamalla saa vielä selvemmin näkymään, onko ihmekään jos viivat pyörii silmissä ja miettii onko se vaiko eikö, jos siis varhain testailee :D
ImageUploadedByVau Foorumi1514890414.493261.jpg

Ja siis ihan viivanpaikkoja vaan ovat valitettavasti :D
Muoks. Testiajan sisällä oli jokaisessa viivanpaikka tosi selvä, nyt kuivuneina saa kamerallakin näkymään.

Annsku, niinhän niihin tulee. Ihan ilman muokkaamattakin. Mä oon saanut samanlaisia. Useimmiten noissa pc näkyy viivanpaikat jo ennen testaamista valmiina. Noita ei siis kannata tihrustella ihan niin tarkasti , tai kaikki on viivoja :)

Takaisin