Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oon miettinyt hieman sitä että onkohan näin käynyt.Hieman tietämätön olo kun näitä testejä ei oo ollut ennen käytössä.Nämä on siis niitä raskauskeijun testejä.Jos ois tapahtunut 13kp plussa niin eilen oli pupuilut niin että nappiin meni ainakin.Tulkitsenkohan jotenkin väärin, kun minusta ne näyttää heikentyvän? Tuo kp 13 varmaan ovis?
Mulla on kans vähän tuollaisia, pe oli ultra ja sovittiin, että pistän pregnylin tiistaina, jos siihen mennessä ei oo plussaa, nyt pähkäilen pistänkö vai enkö pistä, ei oo koskaan super vahvoja viivoja.. nooh, samapa tuo on pistää, vaikka vähä hirvittääkin :DTäällä minä taas.........Laitan tännekin tämän vaikka ei kukaan täällä vastaa eikä oikein aktiivista keskustelua ole.Tällä viikolla siis ovis täällä.Näettekö saman kuin minä että viiva on vahvistunut?Itse kuulun siihen enemmistöön että viiva ei tummene yhtä sanalaiseksi tai jopa tummemmaksi kuin kontrolli viiva.Viivat jää aina melkein samalaiseksi.
Tsemppiä ja sympatiaa <3Mulla on kans vähän tuollaisia, pe oli ultra ja sovittiin, että pistän pregnylin tiistaina, jos siihen mennessä ei oo plussaa, nyt pähkäilen pistänkö vai enkö pistä, ei oo koskaan super vahvoja viivoja.. nooh, samapa tuo on pistää, vaikka vähä hirvittääkin :D
Täällä minä taas.........Laitan tännekin tämän vaikka ei kukaan täällä vastaa eikä oikein aktiivista keskustelua ole.Tällä viikolla siis ovis täällä.Näettekö saman kuin minä että viiva on vahvistunut?Itse kuulun siihen enemmistöön että viiva ei tummene yhtä sanalaiseksi tai jopa tummemmaksi kuin kontrolli viiva.Viivat jää aina melkein samalaiseksi.
Kiitos,Tämä on niitä raskauskeijun herkkiä ovulaatiotestejä vahvuus 20.Ennen käytössä ollut rfsuun testit ja niillä ei oo ollut tulkitsemisen kanssa ongelmia.Tässä kierrossa en ole muilla testaillut näillä vain.Kaiketi oman ja teidän sanomisen mukaan ovis plussa on ollut silloin 13kp.Minun silmään kp 13 on tummin! :)
Ootko yrittänyt metsästää ovista muilla testeillä? Mulla tuli aiemmin samanlaisia viivoja kuin sinulla mutta kun vaihdoin o-testin herkempään sain selkeän O-plussan. Toisilla lh-hormoonia erittyy enemmän ja toisilla vähemmän. Minulla näköjään vähemmän kun selkeä positiivinen tuli erittäin herkällä testillä.
Tsempit tähän kiertoon!