Plussa vai ei?

Täytyy tilata ja kokeilla. Ovis on päällä,tiedän kosteudesta alakerrassa ja haluista sekä lievästä huonosta olosta.. että oireiden perusteella paikkaansa pitää testit.

Jos hormonitoiminta on sekaisin, voi kroppa luulla ovuloivansa, vaikka munasarjoissa ei olisi yhtään kypsää follikkelia, josta munasolu voisi irrota. Ja raskaustestikin voi näyttää plussaa, vaikka ei olisi edes ovuloinut, eikä raskaanakaan ole. Tällaisessa tilanteessa vika ei ole testissä, vaan kropan erittämissä hormoneissa.

Mitä noissa kierukoissa on luvattu, että milloin elimistön pitäisi palautua ennalleen?

Mulla on just sitä, että kroppa luulee ovuloivansa. En usko, että on mitään tekeillä. Ovistestit näytti muka plussaa kp 14, mutta lämmöt ei noussut jne. Sahaa tulokset.
Nyt kp 29 ja tuntuis että ovulois, mutta ihan väärä hälytys. Odotellaan vuotoa, että pääsis eteenpäin. Pari kuukautta sitten lopetin imetyksen, siksi kroppa ei toimi.

Mikäs juttu tämä on että raskaustesti voi näyttää positiivista vaikkei olisi edes ovuloinut? Eikö se ole istukka joka hcg:tä tuottaa ainakin pääasiassa? Olen kyllä kuullut että jossain syövässä voi nousta hcg, mutta siis myös ilman syöpää ja raskautta?

Googlasin, liittyy jotenkin vaihdevuosioireisiin? Aika mielenkiintoinen juttu, tai oikeastaan pelottavaa että positiivinenkin testi voi olla vain jokin häiriö.

Täällä kans vähän väliä olo kun ois ovis ... Limat yms ja jopa gyne luuli näin mutta eipä ole ovulaatiota varmasti oikeasti tapahtunut (vaikka pari selkeää ovis plussaa tuliki) sillä ei ole menkkojakaan :D naisen kroppa ihmeellinen ja imetys yms muut hormonia häiritsevät tekijät saa ihmeitä aikaan.

Muokattu viimeksi:
Samoin hormonihäiriö nimeltä PCOS voi aiheuttaa positiivisia raskaustestejä ja ovulaatiotestejä, vaikka johtofollikkelia ei olisi ollenkaan.

Täällä tikutetaan ovista.Aika lähellä ovis kiertopäiviin nähden ja testiin nähden :) Vai mitä ootte mieltä kanssa sisaret?Ylin eilen ja alin tänään.

Liitteet

• sketch-1511714600142.png
    sketch-1511714600142.png
    466.5 KB · Katsottu: 274
Täällä minä taas.........Laitan tännekin tämän vaikka ei kukaan täällä vastaa eikä oikein aktiivista keskustelua ole.Tällä viikolla siis ovis täällä.Näettekö saman kuin minä että viiva on vahvistunut?Itse kuulun siihen enemmistöön että viiva ei tummene yhtä sanalaiseksi tai jopa tummemmaksi kuin kontrolli viiva.Viivat jää aina melkein samalaiseksi.

Liitteet

• sketch-1511776037189.png
    sketch-1511776037189.png
    554.1 KB · Katsottu: 290
Tulkitsenkohan jotenkin väärin, kun minusta ne näyttää heikentyvän? Tuo kp 13 varmaan ovis?
Oon miettinyt hieman sitä että onkohan näin käynyt.Hieman tietämätön olo kun näitä testejä ei oo ollut ennen käytössä.Nämä on siis niitä raskauskeijun testejä.Jos ois tapahtunut 13kp plussa niin eilen oli pupuilut niin että nappiin meni ainakin.

Täällä minä taas.........Laitan tännekin tämän vaikka ei kukaan täällä vastaa eikä oikein aktiivista keskustelua ole.Tällä viikolla siis ovis täällä.Näettekö saman kuin minä että viiva on vahvistunut?Itse kuulun siihen enemmistöön että viiva ei tummene yhtä sanalaiseksi tai jopa tummemmaksi kuin kontrolli viiva.Viivat jää aina melkein samalaiseksi.
Mulla on kans vähän tuollaisia, pe oli ultra ja sovittiin, että pistän pregnylin tiistaina, jos siihen mennessä ei oo plussaa, nyt pähkäilen pistänkö vai enkö pistä, ei oo koskaan super vahvoja viivoja.. nooh, samapa tuo on pistää, vaikka vähä hirvittääkin :D

Mulla on kans vähän tuollaisia, pe oli ultra ja sovittiin, että pistän pregnylin tiistaina, jos siihen mennessä ei oo plussaa, nyt pähkäilen pistänkö vai enkö pistä, ei oo koskaan super vahvoja viivoja.. nooh, samapa tuo on pistää, vaikka vähä hirvittääkin :D
Tsemppiä ja sympatiaa <3

Minun silmään kp 13 on tummin! :)

Ootko yrittänyt metsästää ovista muilla testeillä? Mulla tuli aiemmin samanlaisia viivoja kuin sinulla mutta kun vaihdoin o-testin herkempään sain selkeän O-plussan. Toisilla lh-hormoonia erittyy enemmän ja toisilla vähemmän. Minulla näköjään vähemmän kun selkeä positiivinen tuli erittäin herkällä testillä.

Tsempit tähän kiertoon!

Minun silmään kp 13 on tummin! :)

Ootko yrittänyt metsästää ovista muilla testeillä? Mulla tuli aiemmin samanlaisia viivoja kuin sinulla mutta kun vaihdoin o-testin herkempään sain selkeän O-plussan. Toisilla lh-hormoonia erittyy enemmän ja toisilla vähemmän. Minulla näköjään vähemmän kun selkeä positiivinen tuli erittäin herkällä testillä.

Tsempit tähän kiertoon!
Kiitos,Tämä on niitä raskauskeijun herkkiä ovulaatiotestejä vahvuus 20.Ennen käytössä ollut rfsuun testit ja niillä ei oo ollut tulkitsemisen kanssa ongelmia.Tässä kierrossa en ole muilla testaillut näillä vain.Kaiketi oman ja teidän sanomisen mukaan ovis plussa on ollut silloin 13kp.

Takaisin