Plussa vai ei?

Täällä tehty äskettäin rtesti ja tältä näytti, onko siinä haalea viiva? Täällä kierto sekaisin, ennen ollut 28-30, nyt menossa kp 37.

Liitteet

• 1509352108806.jpg
    1509352108806.jpg
    18.9 KB · Katsottu: 420
Pahoittelut kamomilla.

Katski onnea plussasta :)

On. Nega testattu tältä aamulta. Eli uskoisin että kierto tulee olemaan aika pitkä ja ovis on ollut kp27. Rfsu on ollut viallinen.

Pahoittelut kamomilla :( tiedän tunteen! Mulla kävi heinäkuussa samoin muistaakseni 5+6 . Just ehti iloita ja varata ajan varhaisultraan :( mutta lohduttavaa on, että ainakin mahdollisuuksia raskautumiseen on! Ja itse ajattelin niin, että jos alkiossa oli jotain rakenteellista poikkavuutta, niin parempi kun luonto korjasi sen nyt, näin varhain, eikä vaikka vasta ekan ultran jälkeen tai että itse olisi joutunut tekemään päätöksen keskeytyksestä myöhemmin, tmv... tsemppiä <3 ja voimahali!

Katskille onnea plussasta, ja vauvaliimaa ja tarrasukkia ja kaikkea! <3

Pahoittelut negasta emk :(

Täällä jatkuu vaan o-testin plussa mutta kaikki r-testit negaa. Huomenna tuhlaa yhteen digiin ja kokeilen sanooko se mitään.

Liitteet

• 1509361429992.jpg
    1509361429992.jpg
    99.6 KB · Katsottu: 296
Täällä jatkuu vaan o-testin plussa mutta kaikki r-testit negaa. Huomenna tuhlaa yhteen digiin ja kokeilen sanooko se mitään.

Jos muut testit on negaa niin tuskin digi näyttää, kun se ei oo ees puoliksi yhtä herkkä kun muut. :/ Mulla näytti digi vasts kun muissa oli selvä viiva..

Näistä ei digi näyttänyt vielä mitään..
ImageUploadedByVau Foorumi1509363818.650838.jpg

Tästä vasta näytti:
ImageUploadedByVau Foorumi1509363946.880924.jpg

Ja tässä ovistestit kun olin raskaana:
ImageUploadedByVau Foorumi1509364065.715201.jpg

Ovistestit näyttää siis lupaavalta ;)
Tai sitten on voinut lh jäädä korkealle kun aiemmin lh huippu ei saanut irroitettua munasolua.. ja yrittää irroittaa uudelleen.. :)

Toivotaan plussaa!

Mitä testejä oot tehnyt ? Ja mikä kp/dpo?

Unicorn: mä kans epäilen ettei näytä mutta on vain tunne että käy kaikki mahdolliset testit läpi!
Joo o-testit lupaavia kyllä,mutta kun näin on ollu jo 2,5 viikkoa o-testit plussalla.
Voi olla että mun elimistö on ihan sekasi kierukan poistosta ja siitä ettei synnytyksen jälkeen ole ehtiny kuukautisia edes tulla,synnytyksestä kulunu nyt 9kk:tta.
Nyt ois Dpo 21.. että aika mahotonta olla raskaana,kyllä nyt jotkut r-testit näyttäs jo jotain.
Oon tehny one step,apteekin omaa,rfsu.

Kirppu^, ja ovis on ollut jo? Mulla näytti plussaa kokoajan ja sitten tuli kp27 tuo selkeä ovis+

Heippa. Hetken olen seuraillut teidän jutusteluanne ja nyt ilmoittaudun itsekin mukaan. Tänään dpo 6 eli lähipäivinä pääsen testailemaan :grin
Lapsia ennestään useampi ja kaikista olen plussannut aikaisin, jopa dpo 8 niin siksi varmaan nytkin tulee malttamattomana testattua aikaisin. Katsotaan miten käy ja kuinka kauan täällä roikun mukana, toivomus olisi kuitenkin joskus vielä päästä odottajien puolelle.

Tsemppiä kaikille! :thumleft

Muokattu viimeksi:
Unicorn: ok,luulen että omalla kohdalla peli menetetty tälle kuukaudelle.
Voi harmitus kun meni kesken :/ tsempit uuteen kiertoon!

On ovistestejä ja r-testit negaa,ei edes hailuraa. Oon nyt tehny tänään one stepillä, herkkyys 10 sekä apteekin omalla,herkkyys 25.

Takaisin