Plussa vai ei?

Emk: ensimmäisessä kuvasarjassa mun silmiin näkyy jotain hentoa (ehkä) ja tämä viimeinen kuva on lupaava kyllä! Aamulla uusiksi!

Kirppu^, mun ovistesti näytti iltapäivällä tältä. En tiedä mitä pitäisi ajatella.

Liitteet

• 1509130000790.jpg
    1509130000790.jpg
    89.4 KB · Katsottu: 334
Toi eka raskaustesti on apteekin oma 25mlu, toinen rfsu erittäin herkän testin 10mlu.

Emk: vikassa r-testissä on viiva mutta onko paikkaansa pitävä ni en tiiä,tee aamulla uusi testi. Lupaava ainakin on toi o-testi. Vahvempi kuin mulla mutta ihmetyttää itteeki omat o-plussat..

Testaan maanantaina uudestaan. Tosin luulen että tosiaan on kierto ihan sekaisin ja jos tuo oliskin ollut myöhästynyt ovis.. Mutta tuo rfsu:n testi on vähän outo.

Heitsu: Ei oo mitään mainittavaa. Menkkajomoa ollut nyt viikon ja tänään aamulla testasin negan eli menkkoja odotellessa ja icsi:hin ajatukset jo..

Tässä on rfsu herkkä testi. Ajan sisällä otettu kuva. En tiedä kuuluuko ton taustan olla koko ns. Sallitun ajan tuon värinen ja onko toi viiva oikeessa paikassa. Tän sallitun ajan jälkeen noi värit levis. Eli 5min jälkeen alko leviään.

Mun mielestä on oikeassa kohdassa.. mutta joskus noissa toi punanen ”värilevy” liikkuu vasemmalta oikeelle ja hämäävästi tosta ikkunasta näyttää viivalta. Mutta voi ollla hyvinkin haamu! Miltä toi näytti kuivana ? Toivotaan että vahvistuu :) ootan malttamattomana sun testiä aamulla :P

Täällä ilo ei kestänyt pitkään, vaan vuoto alkoi lauantaina rv 4+1 :( Joko oli varhainen keskenmeno tai sitten vaan kemiallinen. Alkaa tulla epäusko saanko koskaan raskautta kestämään loppuun asti. Ensimmäinen meni kesken rv 8+2 :(

Takaisin