Plussa vai ei?

Esikko; siinäpä se onkin kun kaks kertaa ollu jo kierukan poiston jälkeen o-plussa ja viimesimmän o-plussan jälkeen o-testit näyttäny plussaa ja nyt tänään voimakasta plussaa. En tiiä mihin uskoa ja mitä tää oikein on.

Kirpun tilanne vaikuttaa kyllä kinkkiseltä, toivotaan että saat pian selville missä mennään.

Itsellä tänään dpo 7 ja hätäisenä jo testasin aamulla. Testi-ikkuna jäi vähän laikukkaaksi ja näyttää kuin siinä olisi hailu haamu, mutta laikut aiheuttaa sen. Tänään mahaa jomotellut välillä menkkamaisesti, vaikka normaalisti menkkakipuja tulee vasta kun vuoto alkaa. Äh, lupasin itselleni etten ala hötkyilemään ja kuulostamaan liiaksi tuntemuksiani, mutta minkäs teet, tää on vaan niin jännää :grin

Himotestientekijä täällä tekee :)
Tällästä edelleen.. tämä on todella outo juttu.. hyödynnetään tää pupuilulla jos tämä on edes ovista. Tikutan päivittäin jotta näen mihi suuntaan tää menee..

Liitteet

• 1509470344205.jpg
    1509470344205.jpg
    89.6 KB · Katsottu: 281
Kirppu^, Mulla näytti tässä kierrossa ekan kerran plussaa kp14, sitten 18, 20, 24 ja kp27 rävähti se oikein räiskyvä ovis+.

Kirppu, eiköhän sulla oo ovis nyt päällä! Eihän se aina välttämättä tapahdu vaikka testit antais plussaa, jos sun kroppa vaan yritti ovuloida sillon aiemmin? Ja tosiaan varmaan voi olla kierto jonkun aikaa sekasin jos hormoniehkäsyn oot vasta hiljattain lopettanu. Eiköhän r-testi näyttäisi jo ees haamua tässä vaiheessa, jos ois siitä kyse...

sallahaa: näin mä kans epäilen että ovis toistamiseen taikka myöhäinen sellainen vaikka plussaa onki näyttäny n.3viikkoa jo mutta tää on jo ylitse muiden. Eilen jo hyödynnettiin varuiks tää,tänään uudelleen ;)
Joo se vissii johtuu kierukasta mutta aiemminkaan ei näin sekasi oo ollu vaikka edellinen oli lähes 5vuotta.

Kirppu^, näyttää hyvältä. Mulla näytti tältä kp27, luulin tosiaan että ovis olis ollut paljon aiemmin.

Liitteet

• 1509514765361.jpg
    1509514765361.jpg
    89.4 KB · Katsottu: 285
Mutta siis jos sulla on kierukka ollu 5v niin eihän se oo ihmekkään, että nyt sekoilee kun sitä ei oo, hormonikierukkahan se kuitenkin oli? :)

sallahaa siis aiemmin oli josta tuli nyt 9kk poitsu. Nyt tammikuun synnytyksen jälkeen oli kierukka 3kk kunnes poistatin sen 6.10

Kirppu jospa sulla tosiaan on nyt vasta ovis. Hyvä että ootte ainakin hyödyntäneet sen :thumright

Mulla tänään dpo 8 ja aamulla taas tikkuun pissitty ja kyllä siinä jotain taitaa näkyä, ilmestyi jo testiajalla, mutta on niin hailu etten saanut sitä oikein edes kuvaan näkymään. Mitä mieltä ootte tosta?
Oireita mulla ei sen kummemmin oo, palelee vaan ja eilen ja toissapäivänä lämpö oli 37.2. Mahassa on ollu erinäisiä nippailuja, molemmat munikset kipuilee ja selkä ja maha jomottelee menkkamaisesti. Oispa jo huominen niin pääsis taas testaamaan :grin

Liitteet

• IMG_20171101_085214_679.jpg
    IMG_20171101_085214_679.jpg
    408 KB · Katsottu: 393
Himotestientekijä täällä tekee :)
Tällästä edelleen.. tämä on todella outo juttu.. hyödynnetään tää pupuilulla jos tämä on edes ovista. Tikutan päivittäin jotta näen mihi suuntaan tää menee..
Ootko kokeillu muilla testeillä? Jos erä on viallinen?

Mistä oot laskenu tuon kolme viikkoa, edellisestä ovisplussasta? Jospa hormonit niin matalalla ja siksi ei R-testi näytä. Jos ei tasoitu ja r-testi edelleen nega niin kannattanee kysyä lääkäriltä tai käydä verikokeissa varmistamassa :)

Muokattu viimeksi:
Tässä toinen kuva, vähän hämärä mutta tossa ehkä himpun näkyy vai näkyykö? :bored:

Liitteet

• Screenshot_20171101-093338.png
    Screenshot_20171101-093338.png
    241.3 KB · Katsottu: 388
Muokattu viimeksi:
Tässä toinen kuva, vähän hämärä, mutta tossa ehkä himpun näkyy, vai näkyykö? :bored:
Mulle ei näy koko kuvaa

Edit: kuva näkyy, mutta mulla ei oo niin tarkka näkö että näkisin vieläkään viivaa :/

Muokattu viimeksi:
Katzu joo edellisestä ovisplussasta oon sen laskenu. Ajattelinkin odottaa ensviikkoon ja jos vieläkin o-testi näyttää plussaa ja r-testi negaa ni käyn lääkärissä.

Takaisin