Plussa vai ei?

Mannikka, sanoisin nega, koska en itse näe viivaa vaikka kuinka tihrustan :) Toivotaan et muuttuu plussaksi, dpo 12 vielä aikaista kuitenkin :)

Mannikka, ihanaa ku tulit kertomaan suomeksi hcg:n tuplaantumisesta ja plussaamisesta, kaikki vasta testien ihmeelliseen maailmaan tutustumassa olevat ei välttämättä asiasta tiedä :)
Ja siis mä en tossa testissä kyllä viivaa näe valitettavasti. Onneksi dpo12 jälkeenkin voi vielä helposti muuttua plussaksi :)

Mulla kans kokemusta siitä että haamuja tuli tosi useaan merkkiin ja välillä melko selkeitä. Testiajan jälkeen saattoi jopa punertaa.

Sitten kerran kun oikea viiva ilmeistyi niin vaikka oli haalea, niin tuli testiajalla ja selkeästi jo haaleassakin viivassa oli punertavaa väriä ja viiva oli tasainen ylhäältä alas (joskus negoihin tullut punertavia läikkiä tai muuten piirtynyt vaan puoliksi harmaata haamua tms.)

Halusin niin monena kuukautena että testi olis plussa että innostuin kaikista haamuista vaikka sisimmässäni pelkäsin negaksi. Ja ainahan siinä niin kävikin että menkat tuli. Sitä vaan niin kovin toivoo. Mielestäni ei ole mitään vikaa testailla aikaisin tai laittaa kuvia tänne mutta on myös hyvä jos ihmiset kertovat rehellisesti onko heidän mielestä plussa vai ei. On se myös kurjaa jos kaikki antaa turhaa toivoa ja sit alkaakin ne menkat. Positiivisessa hengessä voi välillä palauttaa kuumeilijoita maanpinnalle mikä teki ihan hyvää ainakin itselleni. :) se englannin kielinen sivu on hyvä missä voi laittaa oman testikuvan arvioitavaksi. Siellä saa ainakin rehellistä arviota kun nimettömänä arvioidaan. :) tässä hommassa kuten kaikessa kirjoittamisessa on tärkeää että sanoo asiat kivasti niin säilyy hyvä henki. Kirjoitetun tekstin äänensävyt on niin helppo väärinymmärtää.

Mannikka, Mä voin kuvitella tuohon jotain, mutta en oikeasti hahmota oikeeta viivaa :b
Täällä ei auttanut edelleenkään pregcheck tuomaan tätiä paikalle. Yritän pidättäytyä imetyksestä mahdollisuuksien mukaan, jos se sitte jossain kohti auttaisi.

aba269c3a09e36d3c958f44b58545540

Mitä mieltä olette?

aba269c3a09e36d3c958f44b58545540

Mitä mieltä olette?

Mun silmää näyttää haamulta. Onko menkkoihin miten pitkä aika? Suosittelen testaamaan seuraavan kerran kun menkat 1-2pvä myöhäs. Ite saan ainakin sillon selkeen plussan vaik ei mitkää leffa viivat vielä olekaan. :)

Tosiaan menkat piti alkaa 4 päivää sitten jolloin oli kp31. No oon tehny siitä asti testejä en tie oliko viivanpaikkoja haamuja mitä olikaan mutta tänään äsken aattelin että tehää ny vie yks kiellonpäälle ja aletaan odottelemaan menkkoja rauhassa. Testi näytti tältä..
ImageUploadedByVau Foorumi1506517589.129629.jpg

Mulla tulee pc:n testeihin nykään missä kierron vaiheessa vaan tollasia viivoja kun pienellätimantilla on. Niissä on tosi vaihteleva laatu muutenkin nykyään :/ Esim, tosi usein on ollu liuskatesti paketeissa vääriä määriä testejä, joskus puuttuu toinen ja joskus sit taas ollu 3 testiä jne :D

Hempuliini mulla ei valitettavasti ole mitään hajua kierrosta, kierukka poistettiin elokuun puolessa välissä ja syyskuun alussa oli tiputtelua. Kävin pari viikkoa sitten gynellä joka antoi luge kuurin, jotta kierto saataisiin käyntiin. Kuuri loppui eilen.

S1n1 haamu minun silmään!
Samoin penitimantti aikaisemmissa sun testeissä en ole nähnyt mitään mutta nyt näkyy jotain :)

Pienitimantti ja sini, molemmissa nään kyllä viivat, mut kummassakaan en nää väriä.. toivottavasti kuitenkin plussaks muuttuu :)

Pienitimantti, onko tuo testiajalla? Ja mikä dpo?

Mulla kävi noin myös, mutta sitten alkoi ne menkat seuraavana päivänä. Toivotaan että sulla ei kävisi niin huonosti. Tsemppiä ja toivotaan viivoille vahvistumista!

Pienitimantti ja sini, molemmissa nään kyllä viivat, mut kummassakaan en nää väriä.. toivottavasti kuitenkin plussaks muuttuu :)

Pienitimantti, onko tuo testiajalla? Ja mikä dpo?

Oli testiajalla tuli heti testin upottua toinen viiva esiin. Dposta ei mitään hajua, kierto ollu jo pitkään yli 30päivää.

2keskenmenoo takana, toinen keskeytyny keskenmeno rv 12 ja toisesta plussasta kerkesin 5päivää ilota ni alko menkat joten odotukset ei oo kyllä mitkään isot tänkään suhteen.. katotaan.

Takaisin