Plussa vai ei?

Miltä se testikasetti näyttää joka on ton testilaitteen sisällä?

ImageUploadedByVau Foorumi1506008245.593380.jpg

Testikasetti näyttää tuolta. Reilun viikon oon testaillut clearbluella mutta negatiivista on näyttänyt kokoajan, paitsi eilen aamulla pamahti hymynaama ekan kerran, ja tänään sama hymynaama. Tänään päätin sit testimielessä tehdä tuon one stepin ihan vaan vertaillakseni kun en sillä ole koskaan saanut positiivista esiin ja halusin nähdä miltä se näyttäisi, mutta sepäs sit näyttikin näin -.-
Eli onkohan nyt virhe mun kropassa, clearbluessa vai onestepissä. Turhauttavaa :(

Ja tänään kp 18/29-33 ja mitähän tuo verituhru meinaa? Murr. :(

@Meemis Ovulaatio verituhru? Kyllä mä ennemmin rahani laittaisin tohon Clearbluen testiin kuin Steppeihin. Tuntuuks susta itsestä et olis ovulaatio menossa? :)

Turvotusta, alamahan nippailua, paineentunnetta ja näppyjä kasvoissa. Mahdollisesti ovisoireita? Tosiaan kierukka oli 3vuoden ajan jolloin kaikki nämä tuntemukset oli poissa :D ja kuukautisten ei kyllä pitäisi alkaa vielä pitkään aikaan. Sitä mietinkin että luulisi että Clearblue olisi luotettavampi, mutta hämmentää noin täysin erilaiset tulokset. :/

Mulle sattu kerran One Step -erä, joihin ei tullu oikeen minkäänlaista viivaa koko kiertona. Kaveri testasi niitä mun testejä, eikä silläkään näkyny vaikka toinen merkki anto jo vahvaa viivaa. Laitoin reklamaatiota ja sain tilalle samaan hintaan toisen erän testejä. Suosittelen tekeen saman, koska kaipa noihin sitten saattaa sekundaa sattua joukkoon :/ Tänhetkiset One Stepit on kyllä oviksen näyttäneet.

Etenkin jos lähetät tuon kuvan palautteen mukana todisteena... Ja kirjotat sen pakkauksessa olevan eränumeron.

Mutta tossa testissä se hymynaaman pitäisi jäädä tohon testi ikkunaan 48h ajaksi jos oon oikein ymmärtänyt kun ovulaatio on, mulla se ainakin oli siinä 2 päivää ja sit hävisi. Ennen pysyvää hymynaamaa mulla tuli 6 päivää putkeen vilkkuva hymynaama, outo tilanne sulla kyllä.

Ja siis se pysyvä hymynaama jää tohon näyttöön vaikka ottaa ton tikun pois sieltä laitteesta.

Muokattu viimeksi:
Laitoin erehdyksissä käyttämättömän testikoneen tuohon tikun vierelle kun otin sen jo esille laatikosta :D

Luulisi kyllä että Clearbluen tulos on luotettava, mennään näillä ja koitan huomenna vielä testata onestepillä ja katson muuttuuko sen tulos mihinkään suuntaan vai laitanko viestiä noista eteenpäin.

Kiitos naiset, ootte korvaamattomia kun autatte kaveria mäessä :D <3

Muokattu viimeksi:
Itse pidän kyllä tota clearbluen testiä luotettavana ainakin omalla kohdalla tosta on vaan hyvää sanottavaa.

View attachment 60718

Testikasetti näyttää tuolta. Reilun viikon oon testaillut clearbluella mutta negatiivista on näyttänyt kokoajan, paitsi eilen aamulla pamahti hymynaama ekan kerran, ja tänään sama hymynaama. Tänään päätin sit testimielessä tehdä tuon one stepin ihan vaan vertaillakseni kun en sillä ole koskaan saanut positiivista esiin ja halusin nähdä miltä se näyttäisi, mutta sepäs sit näyttikin näin -.-
Eli onkohan nyt virhe mun kropassa, clearbluessa vai onestepissä. Turhauttavaa :(

Ja tänään kp 18/29-33 ja mitähän tuo verituhru meinaa? Murr. :(

Mulla näyttää nuo onestepit todella myöhään ovis plussan. Toisella merkillä on ollut jo melkein tasavahvaa viivaa, kun nuo antaa vaan just tollasia kun sulla on ja sit pam yht äkkiä tulee tosi vahva +

Eli luulen, että jo ehkä huomenna aamulla sullakin + :)

Tällänen testi tältä aamulta. Vaan samalla vessareissulla sain pyyhkiessä paperiin hiukan rusehtavaa väriä. Eli olisiko kuitenkin menkat alkamassa ja nää testit viallisia tai tosiaan pelkkä kiinnittymisyritys..

Liitteet

• sketch-1506065156052.png
    sketch-1506065156052.png
    778.1 KB · Katsottu: 441
Mami, kyllä ehdottomasti! Imetän vielä ympäri vuorokauden ja todella paljon. Lisäksi kierto käynnistyi vasta kuukausi sitten. Olen aivan todella yllättynyt tästä kiinnittymisyrityksestäkin! Pelkäsin niin kovin samaa yrittämistä ja lapsettomuutta ku esikoisestakin, mutta nyt on paljon paremmat fiilikset kun taidan voida kuitenkin raskautua :)

Menkat1pv myöhässä. Onko kukaa saanu pregchekkeihi viivanpaikkoja, voisko toi olla sellanen?

Liitteet

• ImageUploadedByVau Foorumi1506265885.161345.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1506265885.161345.jpg
    58 KB · Katsottu: 430
Muokattu viimeksi:
Pienitimantti mä oon saanut tollasen "viivan" pc-testiin toisen pakastealkionsiirron jälkeen vaikken ollu raskaana.. :(

Nennaa sun nimimerkki on tuttu, varmaan joskus jossain on kuumeiltu yhdessä.. :) Mä olin jo ihan varma että oot raskaana!

Vastavirrassa, olisitko ollut raskaaksi 2015 ja/tai pitkään yrittäneiden ketjussa samaan aikaan? Tuttu on myös sun nimimerkki :)
Plussasin 12/15 ja nyt kuumeillaan pikkusisarusta tälle 1v1kk ikäselle pikkuviikarille :)

Pienitimantti, kyllä toi viivanpaikalle näyttää kun siinä ei oo väriäkään, vaan on tommonen harmaa :/

Takaisin